Urad za meroslovje namensko zavira izdajo certifikata, določene osebe se na tem delu avtoceste rade vozijo hitro in jim ni do tega, da se bodo morali potlej držati omejitev...
Saj pa vidite, da je neumen članek. Pred sistemom se jih 1/3 ni držala omejitve, zdaj pa bi naj že vsi vozili prehitro??? Pa čeprav tisti, ki se vsaki dan tam vozimo, vidimo, da pravzaprav ni kršiteljev.
Po drugi strani so veselo pošiljali položnice za premajhno varnostno razdaljo, kljub precej spornemu principu meritve. Ne rečem da za ritjo vozeči niso problem, ampak kolega jo je dobil ko se je nekdo iz prehitevalnega pasu stlačil predenj, potem valjda… ...prikaži več rabiš nekaj časa da spet dobiš varnostno razdaljo.
"saj se nameščenih kamer po mesecih nedelovanja boji le še malokateri prehitri voznik"Že to je napačno mišljenje. Ljudje se morajo bat da bodo kaznovani tud tam kjer ni nobenih vidnih znakov nadzora zato da bodo vedno želeli voziti po… ...prikaži več predpisih. Vedno na vsakem koraku se morajo čutiti kontrolirane. Na vsaki cesti, vsak trenutek da lahko fašeš kazen ..tak more bit občutek. Za to se mora pa predvsem čim več civilnih avtomobilov opremit za zaznavo hitrosti ostalih udeležencev v prometu, in vsepovsod kasirat. Ker edino tko bodo ljudje nehal razmišljat kako prelisičit sistem in bit priden sam takrat ko en gleda nate. Druga dopolnilna možnost tega pa je da se ljudje začnejo zavedat da je za njih same dobro da se držijo pravil ker s tem zmanjšajo nevarnost..ampak na to je težko ciljat ker itak vsak pr seb misl zase da je super voznik in da je njegova sposobnost nad sposobnostjo ostalih udeležencev v prometu in da zato lahko voziš več kot ostali.
Urad za meroslovje namensko zavira izdajo certifikata, določene osebe se na tem delu avtoceste rade vozijo hitro in jim ni do tega, da se bodo morali potlej držati omejitev...
Za vse so predpisani roki, le nekateri se jih ne držijo, sankcij pa ni. Kje so odgovorni?
Saj pa vidite, da je neumen članek. Pred sistemom se jih 1/3 ni držala omejitve, zdaj pa bi naj že vsi vozili prehitro??? Pa čeprav tisti, ki se vsaki dan tam vozimo, vidimo, da pravzaprav ni kršiteljev.
Saj predpisan a omejite hitrosti na 100 km na uro je tam res popolnoma idiotska.Namenjena je predvsem za kasiranje.
Tega ti pa ne morem verjeti, tako kot tudi temu stavku, da so vsi prehitri. Na vsakem AC kraku do sedaj sem videl kršitelje, tako so tudi tu.
Naj izračunajo kazni in izstavijo položnico, ki se glasi na Urad in Ministrstvo, ki sta pristojna za to problematiko.
pa kaj te ljudje sploh delajo?pa sej jih je tko kakih 10.000 preveč tam gor!
Po drugi strani so veselo pošiljali položnice za premajhno varnostno razdaljo, kljub precej spornemu principu meritve. Ne rečem da za ritjo vozeči niso problem, ampak kolega jo je dobil ko se je nekdo iz prehitevalnega pasu stlačil predenj, potem valjda… ...prikaži več rabiš nekaj časa da spet dobiš varnostno razdaljo.
Tisti, ki na naših AC ne vidi kršiteljev vozi z zaprtimi očmi.
Ah dej no, totalna kontrola še NIKOLI ni prinesla pozitivnih rezultatov... poglej si statistike iz preteklosti...
Zato pa sem napisal, da jih pravzaprav ni. To pomeni, da tu pa tam je kakšen, ampak v splošnem jih je zelo malo.
Neučinkovite birokrate bi bilo potrebno po kratkem postopku eliminirati.
Vsako zasledovanje , elektronsko ali osebno , je brez naloga sodnika na ime zasledovanja potrebne osebe NEZAKONITO !
Mogoče pa kaj manjka na sistemu?
Slovenijo ubija državna birokracija !
Idioti so vozniki, težko omejitve.
"saj se nameščenih kamer po mesecih nedelovanja boji le še malokateri prehitri voznik"Že to je napačno mišljenje. Ljudje se morajo bat da bodo kaznovani tud tam kjer ni nobenih vidnih znakov nadzora zato da bodo vedno želeli voziti po… ...prikaži več predpisih. Vedno na vsakem koraku se morajo čutiti kontrolirane. Na vsaki cesti, vsak trenutek da lahko fašeš kazen ..tak more bit občutek. Za to se mora pa predvsem čim več civilnih avtomobilov opremit za zaznavo hitrosti ostalih udeležencev v prometu, in vsepovsod kasirat. Ker edino tko bodo ljudje nehal razmišljat kako prelisičit sistem in bit priden sam takrat ko en gleda nate. Druga dopolnilna možnost tega pa je da se ljudje začnejo zavedat da je za njih same dobro da se držijo pravil ker s tem zmanjšajo nevarnost..ampak na to je težko ciljat ker itak vsak pr seb misl zase da je super voznik in da je njegova sposobnost nad sposobnostjo ostalih udeležencev v prometu in da zato lahko voziš več kot ostali.