Jaz imam Priusa letnik 2009. Izredno zadovoljen. Mala poraba, lepo se pelje, veliko navora. Baterija je tako ali tako dizajnirana da zdrži 10let ali pa od 300 do 500 tisoč kilometrov. Do sedaj imam zelo majhne stroške.
Ja, tako je, vedno je problem cena. Na dolgi rok so stroški nižji, problem je pa investicija. Večina ekonomsko premalo poučenih slovencev, pozabi na stroške, investira pa le toliko kolikor ima v žepu in ga prav malo briga ekologija. Glede… ...prikaži več tehnologije, so pa hibridi, prehodnega obdobja, ampak tudi za ta čas bo moral nekdo plačat razvoj. Kupec ali pa tudi država s subvencijo. Ekologija je draga zadeva. Ne vem pa kdaj bodo zaživele že pred leti tako opevane gorivne celice. Tehnologija je razvita obstaja že nekaj modelov, ampak očitno je to spet predrago.
Ena izmed večjih slabih lastnosti baterij je njihova degradacija s časom. Po petih letih ali več se začetni doseg baterij konkretno zmanjša.
Jaz imam Priusa letnik 2009. Izredno zadovoljen. Mala poraba, lepo se pelje, veliko navora. Baterija je tako ali tako dizajnirana da zdrži 10let ali pa od 300 do 500 tisoč kilometrov. Do sedaj imam zelo majhne stroške.
Ja, tako je, vedno je problem cena. Na dolgi rok so stroški nižji, problem je pa investicija. Večina ekonomsko premalo poučenih slovencev, pozabi na stroške, investira pa le toliko kolikor ima v žepu in ga prav malo briga ekologija. Glede… ...prikaži več tehnologije, so pa hibridi, prehodnega obdobja, ampak tudi za ta čas bo moral nekdo plačat razvoj. Kupec ali pa tudi država s subvencijo. Ekologija je draga zadeva. Ne vem pa kdaj bodo zaživele že pred leti tako opevane gorivne celice. Tehnologija je razvita obstaja že nekaj modelov, ampak očitno je to spet predrago.