Večkrat se vozim na relaciji Sevnica-Brežice in nazaj in v popoldanskem času so večkrat takšni ne klimatizirani vlaki...SLOVENSKE ŽELEZNICE očitno ne vedo, da je to glavna proga in ravno na tej so večkrat vlaki brez klime, čistoča je pa tudi… ...prikaži več na nuli.. se vidi, da tisti ki so pisali tale odgovor ne vedo da je proga Sevnica-Lj glavna in ne stranska.. ŽALOSTNO KAKŠNE URADNIKE MAMO V SLOVENIJI
Nekateri smo se peljali (in nekateri se še vedno peljejo) na vlakih, ki niso imeli klime. Kaj smo naredili? Rusko klimo, ali po domače: odprli smo okna. A ni to lahko? :)
Glavno, da so SŽ nedolgo nazaj objavile reklamo z naslovom "Na dopust z vlakom", ki je vidna na Youtube. Haha, kar kuhajte se. JŽ je bila kvaliteta, SŽ je totalen poraz, ki ni naredil ničesar kot prevzel kar so JŽ… ...prikaži več pustile za seboj, tega pa niso sposobni vzdržavati , kaj šele nadgrajevati. Od 102 potniških vagonov, 13 klimatiziranih? To pa je uspeh, to! Na "stranskih" tirih, ki jih oni ne smatrajo za glavne, pa pot dolga 100 km traja tudi po 3 ure. V treh urah se po cesti pride od Kopra do Murske Sobote. Z vlakom SŽ pa taka pot traja 5 do 6 ur. Noro kako so napredni in kaj davkoplačevalci krpamo.
Bolj ali manj so vsa okna zaklenjena. Na starih vlakih se tu pa tam da kako okno odpret. Na siemensih, ki pa imajo majhna okna in bi bilo pametno da bi se dala odpirat (in ni nevarnosti da kdo ven… ...prikaži več skoči itd) pa so v 95% zaklenjena. Poleti vroče, pozimi zatohlo...obup.
Pol pa bodi pravi moški, pa si kupi avto brez klime in radia, prodaj svoj pametni telefon in izklopi internet. Najprej pomisli da gre tehnologija naprej, pol pa hodi ven s takimi bedastimi izjavami.
Linija Sevnica - Ljubljana (oziroma Dobova - LJ) je ena glavnih linij pri nas. Dejstvo je tudi, da so na celi liniji nad tiri tudi žice, na katere so priklopljene tako dizelske kot električne lokomotive. Poleg tega pa diezelske… ...prikaži več lokomotive proizvajajo svojo elektriko. Če lahko delajo luči v vagonih in vsi instrumenti, lahko dela tudi klima. Bedni izgovori s strani SŽ.Joj, moj bog...STRANSKA LINIJA!!!
to je to za ta denar. Ali z drugimi besedami, ogledalo nase drzave. Ti vlaki so iz 60tih letce ne prej, POljske proizvodnje. Z evropskimi standardi se lahko primerjajo tocno toliko, kot recimo ceste. NImas besed!
Saj tudi na progi Maribor - Bleiburg (Pliberk) vozijo neklimatizirani vlaki. Avtobusi, čeprav malce dražji, pa vsi klimatizirani. Zato se raje peljem z avtobusom.
kaj pa na dolenjskem ni nobenega vlaka z klimo in ga še ne bo naslednjih 20 let če ne več..dober da je še titova juga vsaj vlake pustila, da imamo vsaj tiste ko so bili tedaj..pa se noben ne pritužuje...ko… ...prikaži več grejo otroci v šole je gužva na vlaku da ne moreš dihati vsaj poleti...pa bi lahko bila klima...važno da je denar za janšo pa njegovo belo gardo..majku m j.b.m in za druge kravatarje in dokler bo tako v tej gnili sloveniji bo tko še 150 let in da smo sužnji evrope ..saj nismo svobodni kdo pravi, da smo če evropa diktira z dirigentsko palico in šopa to ubogo slovensko kokoš ki že nima več perja :(
Lep primer kako je cestni lobi uničil SŽ. Tovorni promet bi že zdavnaj morali spraviti na železnice, a kaj ko še za potniški promet niso primerne. Očitno je nekomu v hudem interesu, da se gazijo tovornjaki po naših opustošenih cestah....
Pa naj si nekdo še ogleda kako izgleda GLAVNA DRŽAVNA železniška postaja v Lj, kot, da si na kakšni vaški globoko v Yu, kot sem bil cca. 30 let nazaj. Katastrofa, nobenih oznak kaj, kje, kam, vse spacano, ... samo… ...prikaži več še ovce in koze se manjkajo. Tisti "parking" pa je itak tak kot iz kakšne apokalipse ali pa ima človek občutek, da je prišel v Bronx. Kako vraga naj vlak privleče več potnikov mi ni jasno.
Večkrat se vozim na relaciji Sevnica-Brežice in nazaj in v popoldanskem času so večkrat takšni ne klimatizirani vlaki...SLOVENSKE ŽELEZNICE očitno ne vedo, da je to glavna proga in ravno na tej so večkrat vlaki brez klime, čistoča je pa tudi… ...prikaži več na nuli.. se vidi, da tisti ki so pisali tale odgovor ne vedo da je proga Sevnica-Lj glavna in ne stranska.. ŽALOSTNO KAKŠNE URADNIKE MAMO V SLOVENIJI
na dalnjem vzhodu vozijo Šinkasen-i
Ja pa kaj, 30 let nazaj noben vlak niti avto ni imel klime, pa smo vsi preživeli. Zdaj pa so vsi pomehkuženi.
Nekateri smo se peljali (in nekateri se še vedno peljejo) na vlakih, ki niso imeli klime. Kaj smo naredili? Rusko klimo, ali po domače: odprli smo okna. A ni to lahko? :)
Glavno, da so SŽ nedolgo nazaj objavile reklamo z naslovom "Na dopust z vlakom", ki je vidna na Youtube. Haha, kar kuhajte se. JŽ je bila kvaliteta, SŽ je totalen poraz, ki ni naredil ničesar kot prevzel kar so JŽ… ...prikaži več pustile za seboj, tega pa niso sposobni vzdržavati , kaj šele nadgrajevati. Od 102 potniških vagonov, 13 klimatiziranih? To pa je uspeh, to! Na "stranskih" tirih, ki jih oni ne smatrajo za glavne, pa pot dolga 100 km traja tudi po 3 ure. V treh urah se po cesti pride od Kopra do Murske Sobote. Z vlakom SŽ pa taka pot traja 5 do 6 ur. Noro kako so napredni in kaj davkoplačevalci krpamo.
Bolj ali manj so vsa okna zaklenjena. Na starih vlakih se tu pa tam da kako okno odpret. Na siemensih, ki pa imajo majhna okna in bi bilo pametno da bi se dala odpirat (in ni nevarnosti da kdo ven… ...prikaži več skoči itd) pa so v 95% zaklenjena. Poleti vroče, pozimi zatohlo...obup.
Pol pa bodi pravi moški, pa si kupi avto brez klime in radia, prodaj svoj pametni telefon in izklopi internet. Najprej pomisli da gre tehnologija naprej, pol pa hodi ven s takimi bedastimi izjavami.
Linija Sevnica - Ljubljana (oziroma Dobova - LJ) je ena glavnih linij pri nas. Dejstvo je tudi, da so na celi liniji nad tiri tudi žice, na katere so priklopljene tako dizelske kot električne lokomotive. Poleg tega pa diezelske… ...prikaži več lokomotive proizvajajo svojo elektriko. Če lahko delajo luči v vagonih in vsi instrumenti, lahko dela tudi klima. Bedni izgovori s strani SŽ.Joj, moj bog...STRANSKA LINIJA!!!
Ni čudno, da je vlak adijo.
Take stare vlake,bi blo treba nemudoma odstranit iz prometa... KO da smo na daljnem vzhodu......
to je to za ta denar. Ali z drugimi besedami, ogledalo nase drzave. Ti vlaki so iz 60tih letce ne prej, POljske proizvodnje. Z evropskimi standardi se lahko primerjajo tocno toliko, kot recimo ceste. NImas besed!
Vrašanje če se ni peljala z JŽ, nostalgija po jugi je ogromna. Naj vrašajo opankoviča ali kučota....
Saj tudi na progi Maribor - Bleiburg (Pliberk) vozijo neklimatizirani vlaki. Avtobusi, čeprav malce dražji, pa vsi klimatizirani. Zato se raje peljem z avtobusom.
kaj pa na dolenjskem ni nobenega vlaka z klimo in ga še ne bo naslednjih 20 let če ne več..dober da je še titova juga vsaj vlake pustila, da imamo vsaj tiste ko so bili tedaj..pa se noben ne pritužuje...ko… ...prikaži več grejo otroci v šole je gužva na vlaku da ne moreš dihati vsaj poleti...pa bi lahko bila klima...važno da je denar za janšo pa njegovo belo gardo..majku m j.b.m in za druge kravatarje in dokler bo tako v tej gnili sloveniji bo tko še 150 let in da smo sužnji evrope ..saj nismo svobodni kdo pravi, da smo če evropa diktira z dirigentsko palico in šopa to ubogo slovensko kokoš ki že nima več perja :(
Lep primer kako je cestni lobi uničil SŽ. Tovorni promet bi že zdavnaj morali spraviti na železnice, a kaj ko še za potniški promet niso primerne. Očitno je nekomu v hudem interesu, da se gazijo tovornjaki po naših opustošenih cestah....
Pa naj si nekdo še ogleda kako izgleda GLAVNA DRŽAVNA železniška postaja v Lj, kot, da si na kakšni vaški globoko v Yu, kot sem bil cca. 30 let nazaj. Katastrofa, nobenih oznak kaj, kje, kam, vse spacano, ... samo… ...prikaži več še ovce in koze se manjkajo. Tisti "parking" pa je itak tak kot iz kakšne apokalipse ali pa ima človek občutek, da je prišel v Bronx. Kako vraga naj vlak privleče več potnikov mi ni jasno.
z Sevnice v smeri Ljublajne ni stranska proga ampak je glavna proga in ne stranska proga kot to trdijo na SŽ