Kitajski zahteva je , da ostanejo Kitajski delavci v EU -ju ! Nesprejemljivo takrat , sedaj ko pa uvažajo barabe , pa 2000 KitajČkov več , nič ne pomeni !
25.531 € za 1 meter železnice! Za 250.000 € bi šel s krampom in lopato delat 10 m železnice. Draga bo ta železnica. Ko bi jo za to ceno vsaj hitro zgradili, pa bodo čez dve leti izbrali izvajalca, če… ...prikaži več bo vse po sreči. Če bi bila takrat zgrajena, bi bilo že prepozno.
Ma naj bodo tri mil. ... samo da se izbere lokalne izvajalce in da se poplača vse do zadnje terjatve (da ni pod pod pod pod izvjalcev) - kdor bo izbran lahko izvaja delo - njegovi zaposleni in nihče drug… ...prikaži več v verigi pod njim .
V članku je mnogo preveč slovničnih napak. Predvsem preveč dodatnih besed ali napačni vrstni red. Sicer pa bi rekel, da se mi dozdeva, da bo projekt prej podoben TEŠ-u 6. Podkupnine, provizije...pač stanejo. Časa bo pa očitno dovolj za… ...prikaži več iskanje poznanstev in prijateljev. Transsibirsko železnico so gradili od leta 1891 do 1916, torej 27 let. Dolga je 9.288 km.V povprečju so torej zgradili 344 km/leto. Naših bogih 47 km bi pri tej hitrosti zgradili v 45 dneh. To je mesec in pol. Ja, seveda je teren drugačen, kot so drugačni tudi vremenski pogoji in popolnoma drugačna mehanizacija. Pa vseeno.
Torej: Država spet ustanavlja državno podjetje, ki ga bo treba vsako vsako leto dokapitalizirat. Izbran bo politično motiviran kader, število zaposlenih z direktorjem, svetovalci, zunanjimi sodelavci ter uradniki ne bo preseglo 200 delavcev. Dejstvo pa je, da bo to spet… ...prikaži več najdražja gradnja v Evropi po kilometru.
Zakaj se ne zgradi drugi tir do postaje Hrastovlje -ravninski , odkup zemljišč samo 3 m od sedanjega tira .Obenem bi bil pa tudi izvozni tir tov.postaje. Dolžina, ki je mogoča samo z nasutjem proge je ~ 14km , kar… ...prikaži večr na celotni progi do Divače pomeni samo še 33 km namesto 47km sedaj . Ker je vmes Kozina in drugi tir na postaji -izogibališče , ostaneta tako samo še 2 dela po 17km, kjer bi se morali pa narediti na vsaki polovici še po eno ogibališče in stvar rešena ! Hka pol pa ne bi moral inisirati v gospodarstvo EU miljardo in svojih 200 miljonov , kajti predračuni so tako smešni , da pride tir s 5m širine dražje kot AC v vsej svoji širini ! Žepki bande in mafije čakajo odprti !
Vse bo delovalo, kot pri TEŠ 6.Napoved; iz 1,2 milijarde bo prišlo najmanj na 2,5 milijardi evrov.In to je še majhna napoved.
pa saj to lahko že kar danes povejo. zihr kakšen iz top100, da bo napredoval v top10...
Skrajni čas, ker drugače bi še kje ostalo kaj denarja za sam tir.
Dejte Kitajcem delo pa vam za polovično ceno zgradijo tire. Zakaj ne? A smo preponosni al kaj ? A Merklova ne pusti?
Kitajski zahteva je , da ostanejo Kitajski delavci v EU -ju ! Nesprejemljivo takrat , sedaj ko pa uvažajo barabe , pa 2000 KitajČkov več , nič ne pomeni !
25.531 € za 1 meter železnice! Za 250.000 € bi šel s krampom in lopato delat 10 m železnice. Draga bo ta železnica. Ko bi jo za to ceno vsaj hitro zgradili, pa bodo čez dve leti izbrali izvajalca, če… ...prikaži več bo vse po sreči. Če bi bila takrat zgrajena, bi bilo že prepozno.
Takrat še niso imeli takšne mehanizacije, kot danes pa so delali hitreje
Ja in kdo bo potem zaslužil pod mizo ?
To da bodo pokradli že vrabci čivkajo, da so pa ustanovil podjetje ki se imenuje 2 T-ir D-avkoplačevalske K-raje je pa vse jasno.
Ma naj bodo tri mil. ... samo da se izbere lokalne izvajalce in da se poplača vse do zadnje terjatve (da ni pod pod pod pod izvjalcev) - kdor bo izbran lahko izvaja delo - njegovi zaposleni in nihče drug… ...prikaži več v verigi pod njim .
V članku je mnogo preveč slovničnih napak. Predvsem preveč dodatnih besed ali napačni vrstni red. Sicer pa bi rekel, da se mi dozdeva, da bo projekt prej podoben TEŠ-u 6. Podkupnine, provizije...pač stanejo. Časa bo pa očitno dovolj za… ...prikaži več iskanje poznanstev in prijateljev. Transsibirsko železnico so gradili od leta 1891 do 1916, torej 27 let. Dolga je 9.288 km.V povprečju so torej zgradili 344 km/leto. Naših bogih 47 km bi pri tej hitrosti zgradili v 45 dneh. To je mesec in pol. Ja, seveda je teren drugačen, kot so drugačni tudi vremenski pogoji in popolnoma drugačna mehanizacija. Pa vseeno.
Torej: Država spet ustanavlja državno podjetje, ki ga bo treba vsako vsako leto dokapitalizirat. Izbran bo politično motiviran kader, število zaposlenih z direktorjem, svetovalci, zunanjimi sodelavci ter uradniki ne bo preseglo 200 delavcev. Dejstvo pa je, da bo to spet… ...prikaži več najdražja gradnja v Evropi po kilometru.
Lokalne izvajalce ? Nobeden nima rovke- kopača tunela , niti nima denarja, da je kupi !!!
Zakaj se ne zgradi drugi tir do postaje Hrastovlje -ravninski , odkup zemljišč samo 3 m od sedanjega tira .Obenem bi bil pa tudi izvozni tir tov.postaje. Dolžina, ki je mogoča samo z nasutjem proge je ~ 14km , kar… ...prikaži večr na celotni progi do Divače pomeni samo še 33 km namesto 47km sedaj . Ker je vmes Kozina in drugi tir na postaji -izogibališče , ostaneta tako samo še 2 dela po 17km, kjer bi se morali pa narediti na vsaki polovici še po eno ogibališče in stvar rešena ! Hka pol pa ne bi moral inisirati v gospodarstvo EU miljardo in svojih 200 miljonov , kajti predračuni so tako smešni , da pride tir s 5m širine dražje kot AC v vsej svoji širini ! Žepki bande in mafije čakajo odprti !