Slovenija
123 ogledov

"Gradbinca za drugi tir bi lahko izbrali že konec naslednjega leta"

Komentarjev 15
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Papaja Popi 15:04 31.marec 2016.

    Vse bo delovalo, kot pri TEŠ 6.Napoved; iz 1,2 milijarde bo prišlo najmanj na 2,5 milijardi evrov.In to je še majhna napoved.

  • se_eden 15:05 31.marec 2016.

    pa saj to lahko že kar danes povejo. zihr kakšen iz top100, da bo napredoval v top10...

  • hpet 15:25 31.marec 2016.

    Skrajni čas, ker drugače bi še kje ostalo kaj denarja za sam tir.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 15:39 31.marec 2016.

    Dejte Kitajcem delo pa vam za polovično ceno zgradijo tire. Zakaj ne? A smo preponosni al kaj ? A Merklova ne pusti?

  • Žurnalček 16:40 31.marec 2016.

    Kitajski zahteva je , da ostanejo Kitajski delavci v EU -ju ! Nesprejemljivo takrat , sedaj ko pa uvažajo barabe , pa 2000 KitajČkov več , nič ne pomeni !

  • 7898 19:55 31.marec 2016.

    25.531 € za 1 meter železnice! Za 250.000 € bi šel s krampom in lopato delat 10 m železnice. Draga bo ta železnica. Ko bi jo za to ceno vsaj hitro zgradili, pa bodo čez dve leti izbrali izvajalca, če ...prikaži več bo vse po sreči. Če bi bila takrat zgrajena, bi bilo že prepozno.

  • Vojko Renko 20:10 31.marec 2016.

    Takrat še niso imeli takšne mehanizacije, kot danes pa so delali hitreje

  • Vojko Renko 20:12 31.marec 2016.

    Ja in kdo bo potem zaslužil pod mizo ?

  • Avatar čavez
    čavez 09:07 01.april 2016.

    To da bodo pokradli že vrabci čivkajo, da so pa ustanovil podjetje ki se imenuje 2 T-ir D-avkoplačevalske K-raje je pa vse jasno.

  • Maksimilijan Nedoh 15:38 31.marec 2016.

    Ma naj bodo tri mil. ... samo da se izbere lokalne izvajalce in da se poplača vse do zadnje terjatve (da ni pod pod pod pod izvjalcev) - kdor bo izbran lahko izvaja delo - njegovi zaposleni in nihče drug ...prikaži več v verigi pod njim .

  • 7898 19:49 31.marec 2016.

    V članku je mnogo preveč slovničnih napak. Predvsem preveč dodatnih besed ali napačni vrstni red. Sicer pa bi rekel, da se mi dozdeva, da bo projekt prej podoben TEŠ-u 6. Podkupnine, provizije...pač stanejo. Časa bo pa očitno dovolj za ...prikaži več iskanje poznanstev in prijateljev. Transsibirsko železnico so gradili od leta 1891 do 1916, torej 27 let. Dolga je 9.288 km.V povprečju so torej zgradili 344 km/leto. Naših bogih 47 km bi pri tej hitrosti zgradili v 45 dneh. To je mesec in pol. Ja, seveda je teren drugačen, kot so drugačni tudi vremenski pogoji in popolnoma drugačna mehanizacija. Pa vseeno.

  • Ferluci 08:24 01.april 2016.

    Torej: Država spet ustanavlja državno podjetje, ki ga bo treba vsako vsako leto dokapitalizirat. Izbran bo politično motiviran kader, število zaposlenih z direktorjem, svetovalci, zunanjimi sodelavci ter uradniki ne bo preseglo 200 delavcev. Dejstvo pa je, da bo to spet ...prikaži več najdražja gradnja v Evropi po kilometru.

  • Žurnalček 17:03 31.marec 2016.

    Lokalne izvajalce ? Nobeden nima rovke- kopača tunela , niti nima denarja, da je kupi !!!

  • Žurnalček 17:00 31.marec 2016.

    Zakaj se ne zgradi drugi tir do postaje Hrastovlje -ravninski , odkup zemljišč samo 3 m od sedanjega tira .Obenem bi bil pa tudi izvozni tir tov.postaje. Dolžina, ki je mogoča samo z nasutjem proge je ~ 14km , kar ...prikaži večr na celotni progi do Divače pomeni samo še 33 km namesto 47km sedaj . Ker je vmes Kozina in drugi tir na postaji -izogibališče , ostaneta tako samo še 2 dela po 17km, kjer bi se morali pa narediti na vsaki polovici še po eno ogibališče in stvar rešena ! Hka pol pa ne bi moral inisirati v gospodarstvo EU miljardo in svojih 200 miljonov , kajti predračuni so tako smešni , da pride tir s 5m širine dražje kot AC v vsej svoji širini ! Žepki bande in mafije čakajo odprti !

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.