Ko bo cena taprava, bo prodaja stekla. Električni avti imajo poleg slabosti tudi mnogo prednosti pred klasičnimi. Na koncu jih bodo tudi nergači začeli kupovati, ker jim kaj drugega ne bo preostalo.
Polomija, ne pa dobra vest. Čisti dobiček 9 mio, Krke več kot 360 mio. Torej 40 krat večji. Poleg tega bo pa še v izgradnji nove linije “sodelovala” država…kdo je tu nor? Znesek davka od dobička Revoza pokrije komaj polovico… ...prikaži več kupjlene ‘Golobove’ sodne stavbe!
Polomija je bila Počivalškova Magna. So nas Avstrijci dobro nategnili. Poizkušaš mešati nakaj kar je neprimerljivo. Samo, da nekaj pričjega prideneš svojemu maloumju..
Naklonsky, dobiček res ni bil velik, bil je pa bistveno večji, kot ga je proizvedla Počivalškova Magna. Da takšno podjetje še naprej raste, je velik uspeh za Slovenijo in to vlado, hkrati pa velika zavist in prikazovanje kot neuspeh Janše… ...prikaži več in njegovih trolov. A si tudi ti med njimi?
Primerjava z Magno je neumestna, odločitev o preselitvi proizvodnje v Gradec je padla pod Golobovo vlado. Podobno se dogaja tudi s slovenskimi podjetji, ki zaradi ugodnjejših pogojev selijo proizvodnje na Hrvaško ali drugam. Revoz pa že nekaj časa omejuje proizvodnjo… ...prikaži več na eno izmeno, lani je proizvedel le okrog 60.000 avtomobilov.
No po tvoje se še naj Revoz preseli na hrvaško ali pa v Avstrijo. Kakor koli se obrne, tebi ni prav. Na samo proizvodnjo vlada nima kaj veliko vpliva. Če bodo Francozi vložili v Revoz okrog pol milijarde sredstev, je… ...prikaži več to samo za pozdraviti, saj gre za eno največjih investicij v Slovenijo. Kako bo pa potem proizvodnja laufala, je pa odvisno samo od Francozov.
Od tiste pol miljarde, če to sploh drži in koliko od tega bo dala Slovenija, Revoz ne bo imel prav veliko. Ukinitev trenutne proizvodnje R5 in nadomestilo z mini Twingom je za kooperante katastrofa. Električni avto napram hibridom, polnilnim hibridom… ...prikaži večm ali avtomobilom z notranjim izgorevanjem ima zanemarljivo količino delov. Za takšno proizvodnjo prav gotovo ne bo potrebno več kot 400 kooperantov in dobaviteljev!
Ne gre za to. Francoska vlada ima le 15 % odločitvenih pravic, ostalo ni v njegovi domeni. Torej blefiranje ki z realnostjo odločitve ne pomeni praktično nič! Takšen delež v Renautu ima tudi Nissan.
Debata gor ali dol. Vlada je naredila pravo potezo. Če hoče Slovenija ostati vpeta v avtomobilsko industrijo, je to pravilno. Trend gre v električne avtomobile, Kitajska je že daleč spredaj. Kdor bo zamudil, bo izpadel.
Ali prav razumem da je francosko podjetje s francoskim direktorjem s sovjo mamo odločilo da bodo proizvajali avtomobile, Holob aka Mr. Nateg pa se hoče zraven slikat? P.S.: A zna kdo povedat koliko padal je že zbral in koliko nutrij… ...prikaži več rešil? To slednje namreč pokazatelj njegovega dosega.
Nekaj so pozabli analizirat in sicer, kdo bo ta električna jajca še kupoval. Neumni so že kupili, zdaj se je pa ustavilo.
Ko bo cena taprava, bo prodaja stekla. Električni avti imajo poleg slabosti tudi mnogo prednosti pred klasičnimi. Na koncu jih bodo tudi nergači začeli kupovati, ker jim kaj drugega ne bo preostalo.
Kaj se oglašaš revše, zate je še 20 let staro kolo predrago, kar tega guraj, ki ga že imaš od rojstva.
Polomija, ne pa dobra vest. Čisti dobiček 9 mio, Krke več kot 360 mio. Torej 40 krat večji. Poleg tega bo pa še v izgradnji nove linije “sodelovala” država…kdo je tu nor? Znesek davka od dobička Revoza pokrije komaj polovico… ...prikaži več kupjlene ‘Golobove’ sodne stavbe!
Polomija je bila Počivalškova Magna. So nas Avstrijci dobro nategnili. Poizkušaš mešati nakaj kar je neprimerljivo. Samo, da nekaj pričjega prideneš svojemu maloumju..
Naklonsky, dobiček res ni bil velik, bil je pa bistveno večji, kot ga je proizvedla Počivalškova Magna. Da takšno podjetje še naprej raste, je velik uspeh za Slovenijo in to vlado, hkrati pa velika zavist in prikazovanje kot neuspeh Janše… ...prikaži več in njegovih trolov. A si tudi ti med njimi?
Primerjava z Magno je neumestna, odločitev o preselitvi proizvodnje v Gradec je padla pod Golobovo vlado. Podobno se dogaja tudi s slovenskimi podjetji, ki zaradi ugodnjejših pogojev selijo proizvodnje na Hrvaško ali drugam. Revoz pa že nekaj časa omejuje proizvodnjo… ...prikaži več na eno izmeno, lani je proizvedel le okrog 60.000 avtomobilov.
No po tvoje se še naj Revoz preseli na hrvaško ali pa v Avstrijo. Kakor koli se obrne, tebi ni prav. Na samo proizvodnjo vlada nima kaj veliko vpliva. Če bodo Francozi vložili v Revoz okrog pol milijarde sredstev, je… ...prikaži več to samo za pozdraviti, saj gre za eno največjih investicij v Slovenijo. Kako bo pa potem proizvodnja laufala, je pa odvisno samo od Francozov.
Od tiste pol miljarde, če to sploh drži in koliko od tega bo dala Slovenija, Revoz ne bo imel prav veliko. Ukinitev trenutne proizvodnje R5 in nadomestilo z mini Twingom je za kooperante katastrofa. Električni avto napram hibridom, polnilnim hibridom… ...prikaži večm ali avtomobilom z notranjim izgorevanjem ima zanemarljivo količino delov. Za takšno proizvodnjo prav gotovo ne bo potrebno več kot 400 kooperantov in dobaviteljev!
No pol pa Revoz zapret in potem lajat na polno čez vlado, a ne.
Ne gre za to. Francoska vlada ima le 15 % odločitvenih pravic, ostalo ni v njegovi domeni. Torej blefiranje ki z realnostjo odločitve ne pomeni praktično nič! Takšen delež v Renautu ima tudi Nissan.
Debata gor ali dol. Vlada je naredila pravo potezo. Če hoče Slovenija ostati vpeta v avtomobilsko industrijo, je to pravilno. Trend gre v električne avtomobile, Kitajska je že daleč spredaj. Kdor bo zamudil, bo izpadel.
Ali prav razumem da je francosko podjetje s francoskim direktorjem s sovjo mamo odločilo da bodo proizvajali avtomobile, Holob aka Mr. Nateg pa se hoče zraven slikat? P.S.: A zna kdo povedat koliko padal je že zbral in koliko nutrij… ...prikaži več rešil? To slednje namreč pokazatelj njegovega dosega.
Bravo vlada in bravo Golob. Tako se dela in lobira.
Saj ne vem, a si nor ali pa komik…