Multilpla je neki čudaškega, pri topolinu pa furajo retro. To je zdej "in". Ne vem, kdo bo to kupoval, ampak glede oblike je logično, da vsaj spominja ta original, če so dali isto ime.
Meni je pa oblikovno všeč, nimam pa kakšnega zaupanja v to avtomobilsko znamko. Sodim pa po pripovedovanju drugih, kar se kvalitete tiče. Pa nisem za eliktrifikacijo voznega parka.
Uroš, osebno menim, da je ta igrača za po mestu brezveze. Za po mestu je najboljši bajk. Navaden, ne na štrom. Govorim za tiste brez telesnih ali zdravstvenih omejitev. Do baterij sem skeptičen. Stvari grejo v skrajnost. Danes je že… ...prikaži več vse na baterije. Povsod prevladuje ta drek. Pri biciklih, orodju... To je na stotine ton baterij. Tudi če se reciklirajo, je za to potrebna energija. Vse to je zeleni blef. Edina res zelena mobilnost je tista na človeški pogon. Pri orodju pa klasika - kabel.
Fiat "uspešno" nadaljuje zgodbo Multiple grdobe. Zopet jim je uspelo narediti najbolj grd avto na svetu!
Multilpla je neki čudaškega, pri topolinu pa furajo retro. To je zdej "in". Ne vem, kdo bo to kupoval, ampak glede oblike je logično, da vsaj spominja ta original, če so dali isto ime.
Meni je pa oblikovno všeč, nimam pa kakšnega zaupanja v to avtomobilsko znamko. Sodim pa po pripovedovanju drugih, kar se kvalitete tiče. Pa nisem za eliktrifikacijo voznega parka.
Uroš, osebno menim, da je ta igrača za po mestu brezveze. Za po mestu je najboljši bajk. Navaden, ne na štrom. Govorim za tiste brez telesnih ali zdravstvenih omejitev. Do baterij sem skeptičen. Stvari grejo v skrajnost. Danes je že… ...prikaži več vse na baterije. Povsod prevladuje ta drek. Pri biciklih, orodju... To je na stotine ton baterij. Tudi če se reciklirajo, je za to potrebna energija. Vse to je zeleni blef. Edina res zelena mobilnost je tista na človeški pogon. Pri orodju pa klasika - kabel.
Igxigx1 Tudi sam mislim tako.