Je treba bit res brihten da opaziš da evropski električni avti niso konkurenčni kitajskim. Itq je treba praktično kakršnokoli proizvodnjo preselit na Kitajsko, da si lahko "konkurenčen". Kitajci od tega res bogatijo tolk da so postali že vojaško problematični. Ampak… ...prikaži več tega svetovnega reda niso postavili Kitajci, temveč zahodni globalizatorski velekapitalisti, zato da so si lahko znižali stroške dela, obšli okoljevarstvene predpise itd. Kitajcem bi se mogoče dalo "vrnit udarec", lastnemu 1% težka.
To da bodo carine je bilo jasno že zdavnaj.Podobno kot pri fotovoltiki. Najprej uvozi, potem fabrike v EU, ki so bile nekonkurenčne, potem carine in na koncu imamo v EU sestavljalce modulov iz kitajskih komponent ali pa proizvodnjo v oblaku… ...prikaži več z EU nalepko.In izgleda da bo pri avtih podoben scenarij. Važno pa je, da delničarji na tem področju delijo ekstra dobičke. Zanimov je vpogled v delniške knjige takih podjetij. Veliko poznanih političnih imen. Zato so tudi subvencije, revež financira bogataša
Je treba bit res brihten da opaziš da evropski električni avti niso konkurenčni kitajskim. Itq je treba praktično kakršnokoli proizvodnjo preselit na Kitajsko, da si lahko "konkurenčen". Kitajci od tega res bogatijo tolk da so postali že vojaško problematični. Ampak… ...prikaži več tega svetovnega reda niso postavili Kitajci, temveč zahodni globalizatorski velekapitalisti, zato da so si lahko znižali stroške dela, obšli okoljevarstvene predpise itd. Kitajcem bi se mogoče dalo "vrnit udarec", lastnemu 1% težka.
Kitajcem dajte plače kot so v EU pa bo vse dražje ,kmalu boste jokali za kitajsko robo potem,ker bodo nesramno velike marže splahnele kot kafra potem.
Profit EU kapitala naj se zmanjša na " normalnih " 15 - 20 % pa nebo potrebe po carinah na kitajske izdelke.
To da bodo carine je bilo jasno že zdavnaj.Podobno kot pri fotovoltiki. Najprej uvozi, potem fabrike v EU, ki so bile nekonkurenčne, potem carine in na koncu imamo v EU sestavljalce modulov iz kitajskih komponent ali pa proizvodnjo v oblaku… ...prikaži več z EU nalepko.In izgleda da bo pri avtih podoben scenarij. Važno pa je, da delničarji na tem področju delijo ekstra dobičke. Zanimov je vpogled v delniške knjige takih podjetij. Veliko poznanih političnih imen. Zato so tudi subvencije, revež financira bogataša
Za nekatere bodo kitajski visokotehnološki produkti še vedno poceni, za ostale pa so že danes predragi!