"Povprečne emisije CO2 pri novih avtomobilih v Evropski Uniji so padle za 2,6 odstotka na 123,4 grama na kilometer, kar je veliko bolje od prvotnih ciljev, ki so predvidevali, da naj bi bile do leta 2015 povprečne emisije 130 gramov… ...prikaži več na kilometer"Dosežek po zaslugi "prilagojenih" meritev. Če bi uporabili realne meritve, bi se znašli na povprečju > 150 g. To pa politiki spet ne bi bilo všeč. Avtomobilske tovarne so samo ustregle nerealnim obljubam politikov, ki nimajo pojma o tehniki in so pač naštudirali do potankosti tisto, kar je realno. To pa so meritve. Politika EU bi jim morala biti hvaležna, da so vsaj na tak način uresničili njihove povsem nerealne napovedi.
v EU bi mogl tud ...pa bi blo prec drgač..ne pa da se jih ujčka, se jih ne kaznuje in se jim celo daje leta in leta in leta....
Uau, samo Kia? VSI delajo pa istem patentu. Tudi ameriški.
Avtomobilistom? Dragi G.P., avtomobilisti smo tisti, ki avtomobile vozimo. Proizvajalci avtomobilov...a to ste mislili...?
v zda so tožili KIO ker so njihovi avtomobili pokurili več od navedene porabe.
"Povprečne emisije CO2 pri novih avtomobilih v Evropski Uniji so padle za 2,6 odstotka na 123,4 grama na kilometer, kar je veliko bolje od prvotnih ciljev, ki so predvidevali, da naj bi bile do leta 2015 povprečne emisije 130 gramov… ...prikaži več na kilometer"Dosežek po zaslugi "prilagojenih" meritev. Če bi uporabili realne meritve, bi se znašli na povprečju > 150 g. To pa politiki spet ne bi bilo všeč. Avtomobilske tovarne so samo ustregle nerealnim obljubam politikov, ki nimajo pojma o tehniki in so pač naštudirali do potankosti tisto, kar je realno. To pa so meritve. Politika EU bi jim morala biti hvaležna, da so vsaj na tak način uresničili njihove povsem nerealne napovedi.