seveda ni usklajeno, tudi mercator, špar in tuš si niso pošiljali dobaviteljskih pogodb med sabo. Dolgoročno bodo itak vse cene zvišali, zakaj bi drugače cene država SPROSTILA?
Pa tako lepi naslovi so bili tipa: "liberizacija trga goriv", "konec državnega odoločanja cene goriv" Pa glej ga zlomka. Cena še kr ni šla čudežno dol tako kot se je med vrsticam namigoval.
Saj ne da je konkurence pred zelo nedavnim popihala s slovenskega trga, zdaj pa liberizacija cen. Kako slep moraš biti, da ne uvideš resnice? Pa cene navzdol niso bile regulerane, in bi jih nižali že prej, če bi hoteli.
1. Za konkurenco na trgu nismo premajhni. Plačujemo pač davek iz preteklosti, da ima država večino trga preko daleč največjega trgovca. Tako podjetje ne rabi poslovati po tržnih zakonitostih, ker bo morebitno zgubo pokril proračunček ali odprodaja deleža. 2.… ...prikaži več Resni novinarji bi naredili primerjavo STRUKTURE cene goriva s kako bližnjo državo, kjer je gorivo cenejše. Na primer Avstrijo. Ne dvomim, da bi primerjava pokazala, da pri nas državne jasli pri litru poberejo več kot je v Avstriji končna cena za uporabnika na večini črpalk. Potem nobena konkurenca ne more znižati cene litra goriva pod avstrijsko, ker bi pri litru goriva morala vplačati v proračun, kaj šele da bi kaj zaslužila. To pa se načeloma ne sme, ker je dumping prepovedan.Manever trenutne politike je narejen silno premeteno. Sedaj se uporabniki nenadoma več ne sprašujejo, kako visoka je pri nas trošarina in ostali davki, ki bremenijo to dobrino, temveč verjamejo, da so za visoko ceno krivi trgovci.
Sedaj bo še slabše, kartelno dogovarjanje cen! Rabimo konkurecno, a smo premajhni!
Seveda je usklajena akcija !Vedno se dogovarjajo, drugače bi bile cene zelo različne.
seveda ni usklajeno, tudi mercator, špar in tuš si niso pošiljali dobaviteljskih pogodb med sabo. Dolgoročno bodo itak vse cene zvišali, zakaj bi drugače cene država SPROSTILA?
Pa tako lepi naslovi so bili tipa: "liberizacija trga goriv", "konec državnega odoločanja cene goriv" Pa glej ga zlomka. Cena še kr ni šla čudežno dol tako kot se je med vrsticam namigoval.
Saj ne da je konkurence pred zelo nedavnim popihala s slovenskega trga, zdaj pa liberizacija cen. Kako slep moraš biti, da ne uvideš resnice? Pa cene navzdol niso bile regulerane, in bi jih nižali že prej, če bi hoteli.
1. Za konkurenco na trgu nismo premajhni. Plačujemo pač davek iz preteklosti, da ima država večino trga preko daleč največjega trgovca. Tako podjetje ne rabi poslovati po tržnih zakonitostih, ker bo morebitno zgubo pokril proračunček ali odprodaja deleža. 2.… ...prikaži več Resni novinarji bi naredili primerjavo STRUKTURE cene goriva s kako bližnjo državo, kjer je gorivo cenejše. Na primer Avstrijo. Ne dvomim, da bi primerjava pokazala, da pri nas državne jasli pri litru poberejo več kot je v Avstriji končna cena za uporabnika na večini črpalk. Potem nobena konkurenca ne more znižati cene litra goriva pod avstrijsko, ker bi pri litru goriva morala vplačati v proračun, kaj šele da bi kaj zaslužila. To pa se načeloma ne sme, ker je dumping prepovedan.Manever trenutne politike je narejen silno premeteno. Sedaj se uporabniki nenadoma več ne sprašujejo, kako visoka je pri nas trošarina in ostali davki, ki bremenijo to dobrino, temveč verjamejo, da so za visoko ceno krivi trgovci.