Za tak primer, da ni potrebno urejat prometa z ljudmi (delavci z zastavicami) obstajajo senzorji prehoda vozil na obeh nasprotnih straneh, ki štejejo vozila. Ta podatek potem koordinira interval med semaforjema. Ampak pri nas je to tako, v Nemčiji je… ...prikaži več pa precej drugače. Prepoceni delovna sila pri nas ? Vsekakor.
To povsem drži, ampak pri nas še niso tako daleč, takšni semaforji stanejo, pri nas pa imajo še tiste predpotopne, kjer se da samo fiksni interval nastavit in to je to... je ceneje plačat dva, da mahata z zastavicami...
Za tak primer, da ni potrebno urejat prometa z ljudmi (delavci z zastavicami) obstajajo senzorji prehoda vozil na obeh nasprotnih straneh, ki štejejo vozila. Ta podatek potem koordinira interval med semaforjema. Ampak pri nas je to tako, v Nemčiji je… ...prikaži več pa precej drugače. Prepoceni delovna sila pri nas ? Vsekakor.
no danes je bilo spet isto :) se pravi semaforji in kilometerski zastoji
To povsem drži, ampak pri nas še niso tako daleč, takšni semaforji stanejo, pri nas pa imajo še tiste predpotopne, kjer se da samo fiksni interval nastavit in to je to... je ceneje plačat dva, da mahata z zastavicami...
pa sej je prov da imamo vsaj eno delo za ljudi..mislm že tko so preveč del prevzel razni stroji in naprave ipd. od nečesa tud morjo ljudje živet.