Kje pa mislijo dobit toliko elektrike, ker elektrarn v svoji okolici nihče ne mara. Nuklearke so nevarne, termo so okolju neprijazne, veterne ogrožajo ptice, solarne prešvoh ...
Izdelava baterij za EV je pa tudi kar velika obremenitev za okolje.
Nekdo zunanjih uporabnikov skupne garaže pod stanovanjskim blokom je večkrat kradel skupno elektriko iz enofazne, 16 A vtičnice, namenjene izvajalcem del, čiščenju itd, ki jo plačujemo vsi etažni lastniki, tako, da je z enofaznim podaljškom polnil svojo veliko toyoto. Podaljšek… ...prikaži več je bil dobesedno vroč. Naznanjen je bil policiji, ki pa kraje sploh ni jemala resno.
Tako kot v članku piše, (omembe vreden) problem niso zasebne hiše pač pa bloki. Tu bi morala nastopiti država, saj se stanovalci pogosto težko med seboj uskladimo. Pa niso toliko problem avti kot e-kolesa in skuterji. Stari bloki nimajo ne… ...prikaži večo ne ustrezno velikih ne ustrezno opremljenih kolesarnic. E-mobilnost bo s težkih cestnih križark ljudi v mestih potegnila na e-skuterje. A kaj ko ustrezne infrastrukture enostavno ni.
Avto ima cca najmanj 50 kW, na stanovanje je pa izračun cca 25kW priključne moči. Tako je zgrajena naša mreža in tudi slučajno ne more servisirati še vseh avtov, če bi vse zamenjali za električne. Poleg tega so sedaj moderne… ...prikaži večedaj moderne še toplotne črpalke in marsikje se redno sesuva omrežje, ker transformatorske postaje ne zmorejo te porabe.
pršparaš na bencinu ,povečaš pa položnico za elektriko,bore malo tle profitiraš,avto bi moral imeti še polnjenje na sončno energijo,pol bi pa bila računica
Glej Strauski, razlika v porabi energije je, če najprej hraniš (toplokrvno) govedo in nato sam poješ govedo, ali, če kot vegan direktno poješ koruzne žgance. Seveda se pozna tudi na položnici. Tako je razlika, če pridobivaš energijo v motorju z… ...prikaži več z notranjim izgorevanjem (z vsemi svojimi omejitvami) ali v elektrarni. Sicer pa primerjaj porabe in pomnoži s ceno nočnega toka (lahko tudi dnevnega; v obeh primerih boš doživel šok ob razliki).
ko se polni kar varovalko meče ven,mislim da je potem položnica krepko visoka ,no ko bo ta avto poceni ga bom kupil,za po mestu bo dober ,da ne onesnažuješ okolje je pa sigurno dobra lastnost
Igor, ne pametuj preveč. Računice niti pod razni n. Svinjarija ob proizvodnji baterij, svinjarija ob proizvodnji motorjev, dražji avto, velik strošek ob menjavi baterije po cca 10 letih...
EV so super glede okolja in so trenutno cenejši stroški. Ampak kaj se bo zgodilo, ko bo večina uporabnikov imela električno vozilo, ki ga bodo priklopili doma na elektriko. Večina jih bo prišla domov med 15:00 in 17:00 uro in… ...prikaži več takrat bodo kar naenkrat vsi imeli ogromno porabo. Naše elektrarne tega enostavno ne bodo zdržale. Isto se bo zgodilo tudi če bomo morali uporabniki polniti avte ponoči ... ravno tako bodo tudi takrat vsi imeli veliko porabo istočasno.
Avtomobili na elektriko za enjrat nimajo prihodnosti. Če bi vsi tisti, ki se sedaj vozjo na bencin ali nafto prešli na električna vozila se sesuje cel elektro sistem v Sloveniji. Električno omrežje so gradili in posodabljali 40 let to kar… ...prikaži več pa zdaj govorijo so pa pravljice za lahko noč za naivne ljudi, ki brez pravljic ne znajo. Američani so pred 30 leti naredili 500.000 vozil Ford na akumolatorje ki so imeli domet 800km pa so jih vse uničili. Bog ve zakaj.
Dokler bo štrom it TE je to enako sporno ( ali še bolj-proizvodnja ) kot diesel avto. Pej polnit na Petrol pa ni več zastonji kot nategujejo prodajalci in novinarji. Realen domet pa je vsaj polovico manjši od propagirane ,… ...prikaži več razen,če se ne greš ovire na avtocesti in voziš 80 km/h in če si sam v avtu,če pa naložiš familijo pa še manj. Koliko polnilnih postaj je na črpalkah in mestih? Če se število poveča za 10 % pol bojo čakali v vrstah za polnjenje.....
No, to ni res, ane? Večin stanovanjskih hiš ima trifazni priključek. Problem ni to, ampak dejstvo, da je že brez avta polno zaseden. Kakše bojler, pralni stroj, sušilni stroj, pomivalni stroj, po možnosti toplotna črpalka, poleti klima...ja, na vse to… ...prikaži več bi pa ti se avto s sedmimi kilovati polnil. Japajade. In še to...avto rabiš napolnit v cca. šestih urah, ko greš spet v službo, ne pa v trideset...saj ne hodimo na dva dni v službo, mar ne?
To šparanje že v nakupu preplačaš, tako da zaenkrat stvar še ni upravičena nakupa. Mogoče gdaj kasneje, ko se fotovoltaika razvije
Če se razvije? O b začetnem bumu pred leti, se je zadeva čist ustavila, ker je investicija prevelika in se ne amortizira tako kot je bilo izrčunano.
Kje pa mislijo dobit toliko elektrike, ker elektrarn v svoji okolici nihče ne mara. Nuklearke so nevarne, termo so okolju neprijazne, veterne ogrožajo ptice, solarne prešvoh ... Izdelava baterij za EV je pa tudi kar velika obremenitev za okolje.
Nekdo zunanjih uporabnikov skupne garaže pod stanovanjskim blokom je večkrat kradel skupno elektriko iz enofazne, 16 A vtičnice, namenjene izvajalcem del, čiščenju itd, ki jo plačujemo vsi etažni lastniki, tako, da je z enofaznim podaljškom polnil svojo veliko toyoto. Podaljšek… ...prikaži več je bil dobesedno vroč. Naznanjen je bil policiji, ki pa kraje sploh ni jemala resno.
Tako kot v članku piše, (omembe vreden) problem niso zasebne hiše pač pa bloki. Tu bi morala nastopiti država, saj se stanovalci pogosto težko med seboj uskladimo. Pa niso toliko problem avti kot e-kolesa in skuterji. Stari bloki nimajo ne… ...prikaži večo ne ustrezno velikih ne ustrezno opremljenih kolesarnic. E-mobilnost bo s težkih cestnih križark ljudi v mestih potegnila na e-skuterje. A kaj ko ustrezne infrastrukture enostavno ni.
Avto ima cca najmanj 50 kW, na stanovanje je pa izračun cca 25kW priključne moči. Tako je zgrajena naša mreža in tudi slučajno ne more servisirati še vseh avtov, če bi vse zamenjali za električne. Poleg tega so sedaj moderne… ...prikaži večedaj moderne še toplotne črpalke in marsikje se redno sesuva omrežje, ker transformatorske postaje ne zmorejo te porabe.
Največja "korist" pa je, ko ti zmanjka elektrike na cesti in ti DARS pride v pomoč z bencinskim agregatom, da ti napolni baterije.
pršparaš na bencinu ,povečaš pa položnico za elektriko,bore malo tle profitiraš,avto bi moral imeti še polnjenje na sončno energijo,pol bi pa bila računica
Glej Strauski, razlika v porabi energije je, če najprej hraniš (toplokrvno) govedo in nato sam poješ govedo, ali, če kot vegan direktno poješ koruzne žgance. Seveda se pozna tudi na položnici. Tako je razlika, če pridobivaš energijo v motorju z… ...prikaži več z notranjim izgorevanjem (z vsemi svojimi omejitvami) ali v elektrarni. Sicer pa primerjaj porabe in pomnoži s ceno nočnega toka (lahko tudi dnevnega; v obeh primerih boš doživel šok ob razliki).
ko se polni kar varovalko meče ven,mislim da je potem položnica krepko visoka ,no ko bo ta avto poceni ga bom kupil,za po mestu bo dober ,da ne onesnažuješ okolje je pa sigurno dobra lastnost
Igor, ne pametuj preveč. Računice niti pod razni n. Svinjarija ob proizvodnji baterij, svinjarija ob proizvodnji motorjev, dražji avto, velik strošek ob menjavi baterije po cca 10 letih...
EV so super glede okolja in so trenutno cenejši stroški. Ampak kaj se bo zgodilo, ko bo večina uporabnikov imela električno vozilo, ki ga bodo priklopili doma na elektriko. Večina jih bo prišla domov med 15:00 in 17:00 uro in… ...prikaži več takrat bodo kar naenkrat vsi imeli ogromno porabo. Naše elektrarne tega enostavno ne bodo zdržale. Isto se bo zgodilo tudi če bomo morali uporabniki polniti avte ponoči ... ravno tako bodo tudi takrat vsi imeli veliko porabo istočasno.
Ni super za okolje ,ker imajo vsi izpuh v TEŠ 6 od kjer dobimo 65% elektrike....Torej?
Elektro avtomobili nimajo prihodnosti pemalo dosega imajo,na udobje med vožnjo pa kar pozabi se zelo hitro sprazne akumolator.
sam nne se pol cudit racunu za elektriko. 30 ur na enni fazi na polnno bo kaksnih 6 evrov minimalno. Če polnimo 20x/mesec...
Avtomobili na elektriko za enjrat nimajo prihodnosti. Če bi vsi tisti, ki se sedaj vozjo na bencin ali nafto prešli na električna vozila se sesuje cel elektro sistem v Sloveniji. Električno omrežje so gradili in posodabljali 40 let to kar… ...prikaži več pa zdaj govorijo so pa pravljice za lahko noč za naivne ljudi, ki brez pravljic ne znajo. Američani so pred 30 leti naredili 500.000 vozil Ford na akumolatorje ki so imeli domet 800km pa so jih vse uničili. Bog ve zakaj.
Dokler bo štrom it TE je to enako sporno ( ali še bolj-proizvodnja ) kot diesel avto. Pej polnit na Petrol pa ni več zastonji kot nategujejo prodajalci in novinarji. Realen domet pa je vsaj polovico manjši od propagirane ,… ...prikaži več razen,če se ne greš ovire na avtocesti in voziš 80 km/h in če si sam v avtu,če pa naložiš familijo pa še manj. Koliko polnilnih postaj je na črpalkah in mestih? Če se število poveča za 10 % pol bojo čakali v vrstah za polnjenje.....
mi smo se v plenicah glede električnih avtomobilov
Želite najti žensko za eno noč? Dobrodošli v ==> www.3xDate.top
Poudarek je na na treh fazah. Malo kdo ima doma tri fazen priključek.
No, to ni res, ane? Večin stanovanjskih hiš ima trifazni priključek. Problem ni to, ampak dejstvo, da je že brez avta polno zaseden. Kakše bojler, pralni stroj, sušilni stroj, pomivalni stroj, po možnosti toplotna črpalka, poleti klima...ja, na vse to… ...prikaži več bi pa ti se avto s sedmimi kilovati polnil. Japajade. In še to...avto rabiš napolnit v cca. šestih urah, ko greš spet v službo, ne pa v trideset...saj ne hodimo na dva dni v službo, mar ne?