Nič hudega,ko se ustavi cca50% prej kot bi se moral zaradi električnega mrka,pa pokličeš taxi na bencin ali dizel in zadeva gre neprimerljivo dlje in varnejše-pa verjetno rudi cenejše,sicer pa okolju primerljivo škodljivo....
ja no dve stvari. prvo e-avti so dragi in privoščijo si jih do sedaj v glavnem premožni , torej taki, ki imajo tudi za advokata. drugo lahko je to ko rečeš z elektriko narediš 300 km, potem se pa reč… ...prikaži več ustavi po 100 km. naredite isto za bencinarja. naj se da podatek natankaš pa greš 500km in po 100 km tank prazen. me zanima a bo tak primer zmagal na sodišču ? kje pa. in sedaj mi pvoejte zakaj ne. pa če dobro razmislite v čem je razlika med e-avtom in bencinarjem ?
Moj tudi... minimalno odstopanje manj kot pol litra. Tu je drugačen problem. EV imajo doseg v povprečju nekje 150-200km s polno baterijo. Pri ICE avtih, ko pade doseg na 150km že mogoče pomisliš, da bi bilo mogoče dobro it na… ...prikaži več pumpo. Ampak tu je velika razlika, saj imaš čas, da si izbereš pumpo in ni treba takoj ukrepat. Pri EV-jih je pa ogromno preračunavanja, razmišljanja, kompromisov in veliko stresa, ko vidiš, da tisti procenti ekstremno hitro padajo med vožnjo. Pol pa ugašaš klimo
... pa znižuješ hitrost in podobna jajca. Neprijetno v glavnem in dokler ne bodo EV-ji imel dometa 500km bo pač to avto, ki ti bo prinašal več stresa kot užitkov oziroma bolj bo nujno zlo kot kaj drugega.
Štos da moraš ti baterija tudi na parkingu povgroča stroške...ker jo je treba osveževat...verjetno je vsaj za par kilovatov osveževanja vsak dan, pozimi pa več kilovatov...torej brez da se sploh pelješ gre lahko tudi 20 eur dnevno. Ob hudem mrazu… ...prikaži več ali vročini kaj hitro lahko polnilec pobere 8kw. Poleg tega izgublja baterija svojo poslanstvo. Do 5 eur dnevno kaj hitro ali več. S tem da napolnjena kapaciteta če pa greš na vožnjo, odstopa tud do pol ali več. Torej spet izgubljaš 10kw na tank vsaj
Kar sem vedno govoril in se samo potrjuje da je električna mobilnost sekret. Od tega da bolj onesnažuje okolje do tega da imaš samo problem z njimi. Hvala lepa še naprej bom kuril nafto dokler ne pride vodik
Švabi so goljufi. Goljufali so z izpušnimi plini, zdaj z elektro dosegom. Za pline so Američanom plačali 35 milijard, ampak smo zavezniki. Koliko so zaradi dieselgate plačali Rusom? Čevti lažejo je Eu demokratična vrednota, ko te Amerikanec oskubi je zaveznik. Sloexit.
Žal je to res en velik problem...ker baterije deluje optimalno zgolj v temperaturno ozki idealni coni. Kar je izven in seka nangor, ali na dol ...je razlika lahko usodna pri premagovanju razdalij. Naslednji problem je hrib, veter...ki še dodatno oslabi… ...prikaži več kapaciteto in doseg. Tudi na parkirišču kjer imaš avto, je odvisno o vetra in temperature...koliko imaš izgub. To so kar resne težave. Kako bodo proizvajalci s temi tožbami obračunal, je pa veliko vprašanje.
Nič hudega,ko se ustavi cca50% prej kot bi se moral zaradi električnega mrka,pa pokličeš taxi na bencin ali dizel in zadeva gre neprimerljivo dlje in varnejše-pa verjetno rudi cenejše,sicer pa okolju primerljivo škodljivo....
ja no dve stvari. prvo e-avti so dragi in privoščijo si jih do sedaj v glavnem premožni , torej taki, ki imajo tudi za advokata. drugo lahko je to ko rečeš z elektriko narediš 300 km, potem se pa reč… ...prikaži več ustavi po 100 km. naredite isto za bencinarja. naj se da podatek natankaš pa greš 500km in po 100 km tank prazen. me zanima a bo tak primer zmagal na sodišču ? kje pa. in sedaj mi pvoejte zakaj ne. pa če dobro razmislite v čem je razlika med e-avtom in bencinarjem ?
Moj "žre" po tovarniških specifikacijah. Nobenih pripomb!
Moj tudi... minimalno odstopanje manj kot pol litra. Tu je drugačen problem. EV imajo doseg v povprečju nekje 150-200km s polno baterijo. Pri ICE avtih, ko pade doseg na 150km že mogoče pomisliš, da bi bilo mogoče dobro it na… ...prikaži več pumpo. Ampak tu je velika razlika, saj imaš čas, da si izbereš pumpo in ni treba takoj ukrepat. Pri EV-jih je pa ogromno preračunavanja, razmišljanja, kompromisov in veliko stresa, ko vidiš, da tisti procenti ekstremno hitro padajo med vožnjo. Pol pa ugašaš klimo
... pa znižuješ hitrost in podobna jajca. Neprijetno v glavnem in dokler ne bodo EV-ji imel dometa 500km bo pač to avto, ki ti bo prinašal več stresa kot užitkov oziroma bolj bo nujno zlo kot kaj drugega.
Boštjan Bratina, in to z normalno vožnjo, s priklopljeno klimo in ostalimi običajnimi porabniki.
Štos da moraš ti baterija tudi na parkingu povgroča stroške...ker jo je treba osveževat...verjetno je vsaj za par kilovatov osveževanja vsak dan, pozimi pa več kilovatov...torej brez da se sploh pelješ gre lahko tudi 20 eur dnevno. Ob hudem mrazu… ...prikaži več ali vročini kaj hitro lahko polnilec pobere 8kw. Poleg tega izgublja baterija svojo poslanstvo. Do 5 eur dnevno kaj hitro ali več. S tem da napolnjena kapaciteta če pa greš na vožnjo, odstopa tud do pol ali več. Torej spet izgubljaš 10kw na tank vsaj
Ha-ha! Kar 10 vas ima bolj pozrešnega ;-)
Okuženi z balkanskimi virusom...
Kar sem vedno govoril in se samo potrjuje da je električna mobilnost sekret. Od tega da bolj onesnažuje okolje do tega da imaš samo problem z njimi. Hvala lepa še naprej bom kuril nafto dokler ne pride vodik
Švabi so goljufi. Goljufali so z izpušnimi plini, zdaj z elektro dosegom. Za pline so Američanom plačali 35 milijard, ampak smo zavezniki. Koliko so zaradi dieselgate plačali Rusom? Čevti lažejo je Eu demokratična vrednota, ko te Amerikanec oskubi je zaveznik. Sloexit.
Žal je to res en velik problem...ker baterije deluje optimalno zgolj v temperaturno ozki idealni coni. Kar je izven in seka nangor, ali na dol ...je razlika lahko usodna pri premagovanju razdalij. Naslednji problem je hrib, veter...ki še dodatno oslabi… ...prikaži več kapaciteto in doseg. Tudi na parkirišču kjer imaš avto, je odvisno o vetra in temperature...koliko imaš izgub. To so kar resne težave. Kako bodo proizvajalci s temi tožbami obračunal, je pa veliko vprašanje.