Na slepo ??? V vsakem primeru in z vsake pozicije , ko se stezi približuje avion , do 10milj , ga , če nima delujočih instrumentov ILS , pripelje letališka kontrola , ko pa pisto zagleda , zagleda tudi pristajalne… ...prikaži več luči pred pisto sistema VLS , ki ga varno pripeljejo do začetka piste . Rdeče in zelene luči , če vidi 4 rdeče je prenisko , če vidi 4 zelene je previsoko . 2 rdeče i 2 zeleni te pripeljeta točno na začetek steze . In ne mi tle govort , da je na Dunaju pristal na slepo !!!!!.
Mogoče bi bilo potrebno razmisliti o dodatni kameri, ki bi bila zaščitena s pokrovom proti toči. Malo pred pristankom bi pokrov odstranili, da ne bi pilot pristajal na slepo, sploh če ni na letališču ILS-ja.
Na slepo ??? V vsakem primeru in z vsake pozicije , ko se stezi približuje avion , do 10milj , ga , če nima delujočih instrumentov ILS , pripelje letališka kontrola , ko pa pisto zagleda , zagleda tudi pristajalne… ...prikaži več luči pred pisto sistema VLS , ki ga varno pripeljejo do začetka piste . Rdeče in zelene luči , če vidi 4 rdeče je prenisko , če vidi 4 zelene je previsoko . 2 rdeče i 2 zeleni te pripeljeta točno na začetek steze . In ne mi tle govort , da je na Dunaju pristal na slepo !!!!!.
Če bi bil Boeing bi že strmoglavil!
Bravo pilot!!!
Mogoče bi bilo potrebno razmisliti o dodatni kameri, ki bi bila zaščitena s pokrovom proti toči. Malo pred pristankom bi pokrov odstranili, da ne bi pilot pristajal na slepo, sploh če ni na letališču ILS-ja.