Saj tako je tudi prav. Te subvencije se bi morale ukiniti. Ker zakaj se bi iz državnega proračuna plačevale igračke posameznikom. Če bi bili električni avti tako dobri bi jih ljudje kupovali brez subvencij. Toda kaj ko si takšen avto… ...prikaži več želi izredno malo ljudi.
Ne vem kdo je bolj butast država ali kupec ki kupi to električno skropucalo in misli da je eko. Elektriko pa pridobivamo iz premoga in urana. Bravo eko vožnja
subvencije na avto ukint,zakaj moramo mi nekomu avto financirat ,subvencije dat kmetu je razumljivo ne pa to,za nižjo ceno avtov bo konkurenca poskrbela
Bencin je še vedno alfa in omega. Kakšna ogromna škoda okolju se povzroča s pridobivanjem litija za akumulatorje, ki so najdražji del vsakega električnega avtomobila.
Cena polnjenja na priključkih z nazivno močjo do 22,01 kW - 50 kW =0,25 €/min. Cenik na petrolovi strani. Kar pomeni da je čas recimo 120 minut hitrega polnjenja 30 EUR! Količina pa max 100kW ur ( 120minut= 2h x 50kW= 100kWh)
Med tem pa s sodobnim dizlom vozim bolj eko (gledano kot celota, od proizvodnje baterij naprej) in odpeljem v par minutah. Saj, idealno bi bilo za v mestu zmanjšat onesnaževanje, če bi vsi lahko na elektriko, v tem trenutku (da… ...prikaži več sploh ne govorim o našem standardu) pa je to utopija.
subvencije so kot droga, ki jo diler da novemu uporabniku. ko pa ta postane odvisen pa vse nazaj dobi. sicer pri nas el. avte v glavnem kupujejo podjetniki, ker gre vse preko firme, in jih nič ne stane, plačajo pa… ...prikaži veča vse delavci ki ne dobijo normalniga zasluška, ker gre ves prihodek za užitek lastnika podjetja. po drugi strani pa je edini smiselen nakup čevljev, ki bodo edino prevozno sredstvo, avto pa bo stal v garaži, pa ne zaradi praznih baterij, ampak, ker ne bo rezervnih delov
Na norveški univerzi za znanost in tehnične študije so objavili raziskavo, v kateri ugotavljajo, da sam proces izdelave električnih avtomobilov bolj onesnažuje okolje kot izdelava vozil na fosilna goriva. (MMC RTVSLO). Ne le oduzeti vse subvencije ampak nabiti dodaten davek… ...prikaži več zaradi globalnega onesnaževanja okolja.
mah dej, to je larifari, električna vozila so nateg skupine ljudi, ki vidijo priložnost zase... v kešu... nič niso bolj eko, še bolj okoljsko umazani so kot najslabši dizel... pač je treba nekej novega pogruntat, pol pa pride piramidni sistem,… ...prikaži več kjer se na vrhu zbere največ denarja... ker je privatni denar vprašanje, je pač treba nabrat javnega...in to so subvencije... kater trot bo kupu avto, ki ga mora polnit vsakih 300 kilometrov, racionalnosti la č gukaj ni... nekdo ki ima toliko polno rit
Saj tako je tudi prav. Te subvencije se bi morale ukiniti. Ker zakaj se bi iz državnega proračuna plačevale igračke posameznikom. Če bi bili električni avti tako dobri bi jih ljudje kupovali brez subvencij. Toda kaj ko si takšen avto… ...prikaži več želi izredno malo ljudi.
Ne vem kdo je bolj butast država ali kupec ki kupi to električno skropucalo in misli da je eko. Elektriko pa pridobivamo iz premoga in urana. Bravo eko vožnja
subvencije na avto ukint,zakaj moramo mi nekomu avto financirat ,subvencije dat kmetu je razumljivo ne pa to,za nižjo ceno avtov bo konkurenca poskrbela
Ja ukinit za el avte in tudi kmetu če mi z kmetijo ne gre naj gre v sluzbo. Tako pa imajo traktorje za 100 jurjev mi pa še vedno nismo samooskrbni.
Bencin je še vedno alfa in omega. Kakšna ogromna škoda okolju se povzroča s pridobivanjem litija za akumulatorje, ki so najdražji del vsakega električnega avtomobila.
Cena polnjenja na priključkih z nazivno močjo do 22,01 kW - 50 kW =0,25 €/min. Cenik na petrolovi strani. Kar pomeni da je čas recimo 120 minut hitrega polnjenja 30 EUR! Količina pa max 100kW ur ( 120minut= 2h x 50kW= 100kWh)
Med tem pa s sodobnim dizlom vozim bolj eko (gledano kot celota, od proizvodnje baterij naprej) in odpeljem v par minutah. Saj, idealno bi bilo za v mestu zmanjšat onesnaževanje, če bi vsi lahko na elektriko, v tem trenutku (da… ...prikaži več sploh ne govorim o našem standardu) pa je to utopija.
subvencije so kot droga, ki jo diler da novemu uporabniku. ko pa ta postane odvisen pa vse nazaj dobi. sicer pri nas el. avte v glavnem kupujejo podjetniki, ker gre vse preko firme, in jih nič ne stane, plačajo pa… ...prikaži veča vse delavci ki ne dobijo normalniga zasluška, ker gre ves prihodek za užitek lastnika podjetja. po drugi strani pa je edini smiselen nakup čevljev, ki bodo edino prevozno sredstvo, avto pa bo stal v garaži, pa ne zaradi praznih baterij, ampak, ker ne bo rezervnih delov
najbolj pošteno je ukinit VSE subvencije... so samo potuha in nič drugega
Na norveški univerzi za znanost in tehnične študije so objavili raziskavo, v kateri ugotavljajo, da sam proces izdelave električnih avtomobilov bolj onesnažuje okolje kot izdelava vozil na fosilna goriva. (MMC RTVSLO). Ne le oduzeti vse subvencije ampak nabiti dodaten davek… ...prikaži več zaradi globalnega onesnaževanja okolja.
V Sloveniji se bo zmanjšalo onesnaževanje okolja, ko bodo prenehali kuriti v TEŠ 6.
Dejte mi nekaj razložit! Kako boste ves ta štrom, ki ga potrebujejo el. avtomobili, da se napolnijo, pripeljali do vsake bajte?? Kako?
mah dej, to je larifari, električna vozila so nateg skupine ljudi, ki vidijo priložnost zase... v kešu... nič niso bolj eko, še bolj okoljsko umazani so kot najslabši dizel... pač je treba nekej novega pogruntat, pol pa pride piramidni sistem,… ...prikaži več kjer se na vrhu zbere največ denarja... ker je privatni denar vprašanje, je pač treba nabrat javnega...in to so subvencije... kater trot bo kupu avto, ki ga mora polnit vsakih 300 kilometrov, racionalnosti la č gukaj ni... nekdo ki ima toliko polno rit
Pri nas se pa vsi novinarji stalno razburjajo. Bencin je zakon in pika.