Kapibara.. Od kje pa pride elektrika, iz zraka? Teš1-6? Morda bi rad več jedrskih elektrarn? Več hidroelektraren, ki uničujejo ekosisteme rek in okolice? Kako bi rad prišel do elektrike?... AHA.. kaj pa el. baterije? Koliko svinarije se sprosti zaradi rudarjenja… ...prikaži več redkih kovin? Daj nam povej eno ekološko plat električnega vozila razen tega, da se samo danes voziš zelo ugodno.
Vlada je ustavila postopek priprave državnega prostorskega načrta za območje hidroelektrarne Hrastje-Mota na Muri. Nobeno od predloženih gradiv namreč ni izkazalo okoljske sprejemljivosti načrtovanih rešitev.
Dokler državni DARS poseje travico, kjer je imel nekoč cestninsko postajo na vstopu v mestu in so ljudje (na "črno") parkirali, da so se skupaj peljali v drug kraj z manj vozili (primer denimo Celje), takih ukrepom žal ne verjamem.… ...prikaži več Za čisto okolje bi se mnogo več naredilo z zmanjšanjem števila vozil (realne možnosti za parkiranje, da se ljudje peljejo skupaj) in pretočnostjo prometa, kot nekaj 1000 električnimi vozili. Subvencije so način, kako prodajalcu in proizvajalcu dati javni denar.
Draga Alenčica, glede na penzijo, ki ste nam jo odmerili, bo bolj težko priti do električnega avtomobila. Bogatuni pa si jih privoščijo, ker je to trenutno in.
In kaj bo s tistimi, ki se bodo z el. avtomobili odpravili na dopust v južne kraje kje bodo polnilne postaje. Absurd in kot je bilo v prejšnjem komentarju omenjeno, višina pokojnin in delavskih plač.... od kje €€€ za nakup avta???
Kaj pa subvencije za nakup eletričnih koles. Na hrvaškem ti častijo 40% cene kolesa. Avtomobili na elektriko so dragi, zato bi pa s e-kolesi naredili prvi korak h čistemu zraku v mestih.
Neumno je pod kliko okoljske sprejemljivosti subvencionirati neko različico, kjer je osnovna bolj čista. Potem je bolj smiselno subvencionirati nakup navadnih koles, mar ne?
Če so mesta na bolj hribovitem terenu, potem ima električno kolo nek smisel kot prevozno sredstvo od točke A do B. Sicer pa navadno kolo pri delovno aktivni populaciji zmaga, sploh pri omejitvah, ki jih je za e kolesa nastavila… ...prikaži več EU. Imamo pri hiši tudi eno e-kolo, tako kot ga dopušča EU. Po ravnem je brezveze, ker s temi 25 km/h ne moreš slediti nekemu kolesu primernemu za asfalt. V hrib je seveda drugače. Že ameriških 20 milj na uro bi smisel precej spremenilo.
Tale B. pozablja na družinske proračune. Avto je potreba, mnogi pa si težko kupijo že starega. Kaj ti politiki razmišljajo in izhajajo samo iz svojih dohodkov? Pa to ogromno stane k..a! Kaj se ni ta ženska že zadosti obrukala na… ...prikaži veča zaslišanju pred leti za evropsko "ministrico" ? Zapret središča mest za avtomobile in uredit javne prevoze v njih. Naj pomisli malo na svoje in o njihovi kupni moči. Bogatunom in njej podobnim ni problem.
Ce hocte se bolj onesnezevt okolje, vecje stroske in bit se vecja pedercina, kupite elektricni auto. Kaj se je zgodil z meco 190, 124W, passatom 1.9TDI :( folk je res zaslepljen s tem stromom in se bolj onesnazuje ampak posredno,… ...prikaži več kao ni crnga dima ne onesznauje? mrs gamad! (Li ioni ne padejo iz neba). Dizel i benz su nam spas dame i gospodo!
Tako kot nafta ne pride z neba. Kakorkoli baterijo lahko recikliraš, ko pa skurjeno nafto ne moreš oz ga jaz vdihujem od tvojega smrdljivca, ko se furam po mestu s kolesom.
Počasi bodo doesgli svoje. Dobili bodo "novo" prebivalstvo, ker je "staro" postalo prepametno...samo kaj ko ne vedo, da bo treba "z novimi" vsaj 100 let nazaj zavrtet in začet znova! Žal je za scenarij za plodovito sodelovanje z obstoječim "starim"… ...prikaži več" avtohtonim prebivalstvom za lepšo prihodnost že preveč enostranskih nepovratnih potez v škodo narejenih. Predstavito to novim uvoženim, in se znova z njimi ukvarjajte naslednjih 100 let...da pridejo na miselnost zahoda. Mi bomo oduživali s tem...
...kar imamo. So naši predniki zadost pregarali za "ta napredek", ki ga ni nikoli konec. Seveda da ga ni, ko pa vedno znova in znova v korist le peščici. Ne, hvala...dizel 2002 dela in ne menjam. Ne rabim, sem izredno… ...prikaži več zadovoljen in uživam.lahko pa komot investirate v moj razvoj na elektriko, medtem ko jaz še zmer uživam. Sodelujte na podoben način, in vam bo lepo na tem svetu. Na razvoj te vrste pa prihajajo "pripravljeni" čez mejo ;)
Vsi pravijo da so el. avta fine in vse naj naj nobeden pa noce poovedat kam bojo dal baterije iz avtov ker jo je zelo tesko skoraj da nemogoce razgradit sami unicujejo gospodarstvo drzave naprimer kaj bo pol z Akrapovicem… ...prikaži več ki je najbolj znan izdelovalec auspuhov na svetu names da bi drzava bila ponosna nanj ona ga unicuje tako da.......
Nafta, ki bi morala biti po zemljo pa gre v morje in v zrak je pa ok? Baterijo lahko recikliraš, ampak se trenutno ne splača, ker je vrtanje ceneje. Je pa pri proizvodnji baterije lažji nadzor nad umazanijo.
Vi se sploha ne zavedata koliko krat bi se danasnja proizvodnja energije morala povecat da bi priskrbeli dosti energije samo za avta, o drugem da ne govorim, vec hidroelektrarn vec atomskih elektrarn pomeni vec unicevanja narave kot pa da se… ...prikaži več nafta nekje zlije itak da je bojo potem pocistil, kupite el avto pa mislite da ste resil svet, kurac moj ste resil
Kdaj boste ugotovili, da je elektromobilnost nateg!
S čim lahko to argumentiraš- podkrepiš..?? A potlej so tudi tisti bit-lot-kon_ji tudi.. ??
Kapibara.. Od kje pa pride elektrika, iz zraka? Teš1-6? Morda bi rad več jedrskih elektrarn? Več hidroelektraren, ki uničujejo ekosisteme rek in okolice? Kako bi rad prišel do elektrike?... AHA.. kaj pa el. baterije? Koliko svinarije se sprosti zaradi rudarjenja… ...prikaži več redkih kovin? Daj nam povej eno ekološko plat električnega vozila razen tega, da se samo danes voziš zelo ugodno.
Vlada je ustavila postopek priprave državnega prostorskega načrta za območje hidroelektrarne Hrastje-Mota na Muri. Nobeno od predloženih gradiv namreč ni izkazalo okoljske sprejemljivosti načrtovanih rešitev.
NeAnonimni misliš da nafto pripelje dobra vila?
Pravljica za lahko noč....
Ekspertka za infrastrukturo, naj poskrbi raje za začetek gradnje druge cevi karavanškega predora, 2TDK in AC za Koroško.
Dokler državni DARS poseje travico, kjer je imel nekoč cestninsko postajo na vstopu v mestu in so ljudje (na "črno") parkirali, da so se skupaj peljali v drug kraj z manj vozili (primer denimo Celje), takih ukrepom žal ne verjamem.… ...prikaži več Za čisto okolje bi se mnogo več naredilo z zmanjšanjem števila vozil (realne možnosti za parkiranje, da se ljudje peljejo skupaj) in pretočnostjo prometa, kot nekaj 1000 električnimi vozili. Subvencije so način, kako prodajalcu in proizvajalcu dati javni denar.
Račun parkirnin pa potem seveda poslati direktno Bratuški. Zakaj bi ostali plačevali za "brezplačno" parkiranje fake ekologov?
Ti pa vsaj tak avto ne smrdi pred nosom.
Spet prehitevamo. Ali ni kaj drugega na področju prometa potrebno urediti še prej? Na potezi je seveda država.
Obstaja kakšen program za odstranitev Bratuškove?
Draga Alenčica, glede na penzijo, ki ste nam jo odmerili, bo bolj težko priti do električnega avtomobila. Bogatuni pa si jih privoščijo, ker je to trenutno in.
Ampak SAMO ZATO, ker je IN. Nobene povezave z ekologijo!
Snežinko zakaj pišeš, če nimaš pojma?
Alenka.. daj raje ceste zašij
nad Evropo , predusem pa nad Ljubljano bodo lepi beli oblaki , medtem ko bo nad Kitajsko velik črn pokrov !
In seveda se bo veter ustavil na meji s Kitajsko, kajne...
In kaj bo s tistimi, ki se bodo z el. avtomobili odpravili na dopust v južne kraje kje bodo polnilne postaje. Absurd in kot je bilo v prejšnjem komentarju omenjeno, višina pokojnin in delavskih plač.... od kje €€€ za nakup avta???
Kaj pa subvencije za nakup eletričnih koles. Na hrvaškem ti častijo 40% cene kolesa. Avtomobili na elektriko so dragi, zato bi pa s e-kolesi naredili prvi korak h čistemu zraku v mestih.
Neumno je pod kliko okoljske sprejemljivosti subvencionirati neko različico, kjer je osnovna bolj čista. Potem je bolj smiselno subvencionirati nakup navadnih koles, mar ne?
Navadno kolo je rekreacijski pripomoček, elektricno kolo pa transportno sredstvo. Zamenja lahko skuterje ki zelo svinjajo zrak v mestih.
Če so mesta na bolj hribovitem terenu, potem ima električno kolo nek smisel kot prevozno sredstvo od točke A do B. Sicer pa navadno kolo pri delovno aktivni populaciji zmaga, sploh pri omejitvah, ki jih je za e kolesa nastavila… ...prikaži več EU. Imamo pri hiši tudi eno e-kolo, tako kot ga dopušča EU. Po ravnem je brezveze, ker s temi 25 km/h ne moreš slediti nekemu kolesu primernemu za asfalt. V hrib je seveda drugače. Že ameriških 20 milj na uro bi smisel precej spremenilo.
Navadno kolo je tudi transportno sredstvo.. ne bit len
care, eKOLOne more zamenjati SKUTERJA. Zamenja ga lahko kvečjemu eSKUTER.
Žal boste eni vedno v roki držali leseno žlico.
Tale B. pozablja na družinske proračune. Avto je potreba, mnogi pa si težko kupijo že starega. Kaj ti politiki razmišljajo in izhajajo samo iz svojih dohodkov? Pa to ogromno stane k..a! Kaj se ni ta ženska že zadosti obrukala na… ...prikaži veča zaslišanju pred leti za evropsko "ministrico" ? Zapret središča mest za avtomobile in uredit javne prevoze v njih. Naj pomisli malo na svoje in o njihovi kupni moči. Bogatunom in njej podobnim ni problem.
Saj si lahko kupiš ICE vozilo. Noben te ne sili v nakup električnega.
Ce hocte se bolj onesnezevt okolje, vecje stroske in bit se vecja pedercina, kupite elektricni auto. Kaj se je zgodil z meco 190, 124W, passatom 1.9TDI :( folk je res zaslepljen s tem stromom in se bolj onesnazuje ampak posredno,… ...prikaži več kao ni crnga dima ne onesznauje? mrs gamad! (Li ioni ne padejo iz neba). Dizel i benz su nam spas dame i gospodo!
Tako kot nafta ne pride z neba. Kakorkoli baterijo lahko recikliraš, ko pa skurjeno nafto ne moreš oz ga jaz vdihujem od tvojega smrdljivca, ko se furam po mestu s kolesom.
Prva potpis druga i u oblaku si dima! Rolling coal everyday, all day and twice on sundays ;)
Pesek v oči. Strokovnjaki pravijo, da petnajst največjih ladij na svetu onesnaži okolje bolj kot vsa vozila sveta. Kje so še letala......
Počasi bodo doesgli svoje. Dobili bodo "novo" prebivalstvo, ker je "staro" postalo prepametno...samo kaj ko ne vedo, da bo treba "z novimi" vsaj 100 let nazaj zavrtet in začet znova! Žal je za scenarij za plodovito sodelovanje z obstoječim "starim"… ...prikaži več" avtohtonim prebivalstvom za lepšo prihodnost že preveč enostranskih nepovratnih potez v škodo narejenih. Predstavito to novim uvoženim, in se znova z njimi ukvarjajte naslednjih 100 let...da pridejo na miselnost zahoda. Mi bomo oduživali s tem...
...kar imamo. So naši predniki zadost pregarali za "ta napredek", ki ga ni nikoli konec. Seveda da ga ni, ko pa vedno znova in znova v korist le peščici. Ne, hvala...dizel 2002 dela in ne menjam. Ne rabim, sem izredno… ...prikaži več zadovoljen in uživam.lahko pa komot investirate v moj razvoj na elektriko, medtem ko jaz še zmer uživam. Sodelujte na podoben način, in vam bo lepo na tem svetu. Na razvoj te vrste pa prihajajo "pripravljeni" čez mejo ;)
Vsi pravijo da so el. avta fine in vse naj naj nobeden pa noce poovedat kam bojo dal baterije iz avtov ker jo je zelo tesko skoraj da nemogoce razgradit sami unicujejo gospodarstvo drzave naprimer kaj bo pol z Akrapovicem… ...prikaži več ki je najbolj znan izdelovalec auspuhov na svetu names da bi drzava bila ponosna nanj ona ga unicuje tako da.......
Nafta, ki bi morala biti po zemljo pa gre v morje in v zrak je pa ok? Baterijo lahko recikliraš, ampak se trenutno ne splača, ker je vrtanje ceneje. Je pa pri proizvodnji baterije lažji nadzor nad umazanijo.
Vi se sploha ne zavedata koliko krat bi se danasnja proizvodnja energije morala povecat da bi priskrbeli dosti energije samo za avta, o drugem da ne govorim, vec hidroelektrarn vec atomskih elektrarn pomeni vec unicevanja narave kot pa da se… ...prikaži več nafta nekje zlije itak da je bojo potem pocistil, kupite el avto pa mislite da ste resil svet, kurac moj ste resil
In baterije ki se uporabljajo za el avta za zdaj ni mozno reciklirati niti tekocini k je v njej tako da prosim lepo
Za proizvodnjo 1l nafte se pokuri 1,6kWh. Zdaj pa računaj.