Do leta 2030 se bo zamenjalo kar nekaj vlad tako v SLO. kot v Evropi tako, da politikom pisanje škodljivih pamfletov ne bo nič škodilo. Do sedaj še nisem zasledil podatka kako škodljiva je proizvodnja e-avtomobila (vsaj 30% bolj) napram… ...prikaži več klasično gnanemu. Tega podatka ne bo dal nihče ven saj da misliti; redke zemlje oz. kovine v akumulatorjih in njihovo pridobivanje so za okolje uničujoče. Sicer pa bo elektrika dražja, veliko dražja (200.000 avtov) in potrebna bo nova termo ali At. elektrarna.
Žalostno. Forsira se nekaj , kar je ekološko bolj sporno od današnjih vozil. Kje so tisti "strokovnjaki" ki so pred leti govorili o neškodljivosti dizlov. Enako se bo zgodilo z elektriko.
Glede na to, da teh komentarjev v članku navedeni gospodje verjetno ne berejo dvomim, da bo kateri od njih dal zadovoljujoč odgovor. Ervin O.
Do leta 2030 se bo zamenjalo kar nekaj vlad tako v SLO. kot v Evropi tako, da politikom pisanje škodljivih pamfletov ne bo nič škodilo. Do sedaj še nisem zasledil podatka kako škodljiva je proizvodnja e-avtomobila (vsaj 30% bolj) napram… ...prikaži več klasično gnanemu. Tega podatka ne bo dal nihče ven saj da misliti; redke zemlje oz. kovine v akumulatorjih in njihovo pridobivanje so za okolje uničujoče. Sicer pa bo elektrika dražja, veliko dražja (200.000 avtov) in potrebna bo nova termo ali At. elektrarna.
Žalostno. Forsira se nekaj , kar je ekološko bolj sporno od današnjih vozil. Kje so tisti "strokovnjaki" ki so pred leti govorili o neškodljivosti dizlov. Enako se bo zgodilo z elektriko.