Ko bodo šli na elektriko vsi amerikanci,nemci,francozi,bomo šli pa še mi,ki nas je za eno kitajsko vas.Nikoli pa ne rečejo,da bi zmanjšali letalski promet za 30%
Ne najdem članka, ki je imel opis potovanja v Francijo in nazaj. Opis tudi vseh stroškov. In glej hudiča, časovno in stroškovno je passat 2.0 TDI bil zmagovalec. Ali ni to glavni razlog?
In koliko navadnih ljudi potuje redno na tej relaciji? Na takšne populistične članke, zadnje čase podprte z naftnim lobijem, ne nasedam. Glede na moje vozne potrebe, glede na sončno elektrarno ki jo imam, je izračun zelo v korist el. avta.… ...prikaži več In sem si ga tudi omislil. To pa ne pomeni, da je primeren za vse. Zame je.
Saj ne more biti drugače. Od subvencij za e-vozila in hibride imajo največ koristi prodajalci vozil, ki za znesek subvencije preprosto dvignejo ceno avta, sami pa pobirajo smetano.
Kaj vi naredite s telefonom, ko vam odsluži? Preprosto, menjate za novega. Rabljene pa se uporabi za dele, za hišne baterije... kje je težava? E-avto se vzame na lizing, obrok lizinga znaša toliko kot prej nafta ali benzin, po 7… ...prikaži več letih je avto amortiziran v celoti, življenska doba baterije je 15 let in več... fosilni avto je super, jaz si ga izposodim za vikend, grem z njim na Grobnik ali gorsko ovinkarsto cesto in gasa - to je to
Kdo se bo odločil za e-avto,če na elektro mafija je.. na vsakem koraku.To kar so se sedaj izmislili z omrežninami je samo nov način za krajo denarja ljudem.Imamo sistem višja in nižja tarifa.to je višja tarifa v času ko je… ...prikaži več omrežje bolj obremenjeno.nižja tarifa v času ko je omrežje manj obremenjeno in je tudi pregledno.Vendar so nižjo tarifo toliko zvišali,da sploh ni več nobene razlike. Banda pokvarjena.
zadnja vlada dela nekaj na tem. lahko bi vec. je pa res, da je janseva vlada spickala 200mio v podnebnem skladu za drva svojih volivcev. dobesedno. subvencije niso dobili uporabniki plins v urbanem okolju ampak folk na minimalcu, ki ima… ...prikaži več doma drva. jansa je trdoprogas ogljikovodikov.
Trgovci bodo sami nehali eavte prodajat,ker rabljen eavto ni za nikamor in zato staro za novo jih bo pokopalo do amena,posledično bodo avti stali v nedogled in baterija bo fuč.
Okoli el. avtov je zadnje čase ogromno negativne propagande, velikokrat podprte z naftnim lobijem. El. avti se razvijajo, iz leta v leto so boljši, infrastruktura se razvija, nekje hitreje nekje počasneje. Počasi bodo prevladali in to je dejstvo. Eni gremo… ...prikaži več z razvojem naprej, eni bodo pa do onemoglosti zagovarjali zastarelo tehnologijo.
Še vedno čakam nakazilo od nafnega lobija, pa nič. Sem totalno proti e avtom, imamo dovolj izkušenj z njimi zadnjih 5 let v firmi in za osebno uporabo ga ne bi kupil nikakor! Ni računice! To je za tiste, ki… ...prikaži več imajo 2 avta v garazi pa kupijo enega elektro za v trgovino. Nikakor to ni avto za človeka s povprečno plačo
Ko bodo šli na elektriko vsi amerikanci,nemci,francozi,bomo šli pa še mi,ki nas je za eno kitajsko vas.Nikoli pa ne rečejo,da bi zmanjšali letalski promet za 30%
skandinavija razvija trend na vlake pod 300 km. to bo zrihtala samo visoka cena
kaj pa ladijski promet? kdaj bo na zelenem?
Ne najdem članka, ki je imel opis potovanja v Francijo in nazaj. Opis tudi vseh stroškov. In glej hudiča, časovno in stroškovno je passat 2.0 TDI bil zmagovalec. Ali ni to glavni razlog?
In koliko navadnih ljudi potuje redno na tej relaciji? Na takšne populistične članke, zadnje čase podprte z naftnim lobijem, ne nasedam. Glede na moje vozne potrebe, glede na sončno elektrarno ki jo imam, je izračun zelo v korist el. avta.… ...prikaži več In sem si ga tudi omislil. To pa ne pomeni, da je primeren za vse. Zame je.
Saj ne more biti drugače. Od subvencij za e-vozila in hibride imajo največ koristi prodajalci vozil, ki za znesek subvencije preprosto dvignejo ceno avta, sami pa pobirajo smetano.
Kaj vi naredite s telefonom, ko vam odsluži? Preprosto, menjate za novega. Rabljene pa se uporabi za dele, za hišne baterije... kje je težava? E-avto se vzame na lizing, obrok lizinga znaša toliko kot prej nafta ali benzin, po 7… ...prikaži več letih je avto amortiziran v celoti, življenska doba baterije je 15 let in več... fosilni avto je super, jaz si ga izposodim za vikend, grem z njim na Grobnik ali gorsko ovinkarsto cesto in gasa - to je to
bojan88, zadnje čase dvomim, da se na ta račun dvigujejo cene. Ta leta debelih krav so minila s covidom.
Kdo se bo odločil za e-avto,če na elektro mafija je.. na vsakem koraku.To kar so se sedaj izmislili z omrežninami je samo nov način za krajo denarja ljudem.Imamo sistem višja in nižja tarifa.to je višja tarifa v času ko je… ...prikaži več omrežje bolj obremenjeno.nižja tarifa v času ko je omrežje manj obremenjeno in je tudi pregledno.Vendar so nižjo tarifo toliko zvišali,da sploh ni več nobene razlike. Banda pokvarjena.
zadnja vlada dela nekaj na tem. lahko bi vec. je pa res, da je janseva vlada spickala 200mio v podnebnem skladu za drva svojih volivcev. dobesedno. subvencije niso dobili uporabniki plins v urbanem okolju ampak folk na minimalcu, ki ima… ...prikaži več doma drva. jansa je trdoprogas ogljikovodikov.
Trgovci bodo sami nehali eavte prodajat,ker rabljen eavto ni za nikamor in zato staro za novo jih bo pokopalo do amena,posledično bodo avti stali v nedogled in baterija bo fuč.
Električni avto, muha enodnevnica
Električarji prosim napišite koliko stane eno polnjenje baterije na navadni polnilnici, pa na hitri in pa na ultra hitri polnici.
Okoli el. avtov je zadnje čase ogromno negativne propagande, velikokrat podprte z naftnim lobijem. El. avti se razvijajo, iz leta v leto so boljši, infrastruktura se razvija, nekje hitreje nekje počasneje. Počasi bodo prevladali in to je dejstvo. Eni gremo… ...prikaži več z razvojem naprej, eni bodo pa do onemoglosti zagovarjali zastarelo tehnologijo.
Še vedno čakam nakazilo od nafnega lobija, pa nič. Sem totalno proti e avtom, imamo dovolj izkušenj z njimi zadnjih 5 let v firmi in za osebno uporabo ga ne bi kupil nikakor! Ni računice! To je za tiste, ki… ...prikaži več imajo 2 avta v garazi pa kupijo enega elektro za v trgovino. Nikakor to ni avto za človeka s povprečno plačo