Novi dizel je zakon,primerjava ADAC-a,od izgradnje do razgradnje el.avta in dizela:Najpomembnejši rezultat ADAC-ove raziskave je, da ko se upošteva CO2 obremenitev, električni avto ni pretirano prijazen okolju, njegovo CO2 bilanco obremenjujejo visoke CO2 emisije pri izdelavi baterij in dobavi elektrike.… ...prikaži več Večje kot so baterije in zmogljivost, manj prijetna je resnica. V tej matematiki je dizel celo bolj čist od zmogljivejših elektro avtomobilov.
Dizel se ne prepoveduje zaradi CO2 ampak zaradi delcev in dušikovih oksidov ki neposredno vplivajo na zdravje in smrti. Delci sami so krivi za 430.000 smrti letno v EU. CO2 nima nič s tem. Brezveze.
Me veseli, da se le pojavijo objektivni članki, kljub vsej gonji proti dizlom. Tudi sam ga imam euro 6 in dokler se ne pojavijo bencinarji ali hibridi, ki bodo približno enakovredni po ugodju vožnje, performansah, ... ostajam pri temu. Euro… ...prikaži več 6 je do okolja sprejemljiv vsaj toliko kot najnovejši bencinarji.
Največji problem je, da so cene vozil enostavno previsoke, da bi si tako lastniki bencinarjev kot dizlov lahko privoščili bolj pogosto menjati vozilo, ki prinese s sabo nove standarde, varnost
VAG grupa točno ve, kako do priti tega, da taki, kot si ti verjamejo lažem... Ko vozim za EURO6 dizlom, ko le-ta pohodi gas in se za njim naredi črna zavesa ga ni junaka na zemlji, ki bi me prepričal,… ...prikaži več da je to "eko" in ustrezno z EURO karkoli višje od 0. Ali pa, ko pohodi gas in se skoraj zadušim... ja, to je zagotovo čisto "EKO".
Ah ja... da ne govorimo o bencinarjih. Točno vem, ko vozim za bencinarjem. Še za kamionarjem je lepše vozit kot za bencinarjem, ki smrdi po žveplovih in dušikovih oksidih za pop****.
Novi dizel je zakon,primerjava ADAC-a,od izgradnje do razgradnje el.avta in dizela:Najpomembnejši rezultat ADAC-ove raziskave je, da ko se upošteva CO2 obremenitev, električni avto ni pretirano prijazen okolju, njegovo CO2 bilanco obremenjujejo visoke CO2 emisije pri izdelavi baterij in dobavi elektrike.… ...prikaži več Večje kot so baterije in zmogljivost, manj prijetna je resnica. V tej matematiki je dizel celo bolj čist od zmogljivejših elektro avtomobilov.
Dizel se ne prepoveduje zaradi CO2 ampak zaradi delcev in dušikovih oksidov ki neposredno vplivajo na zdravje in smrti. Delci sami so krivi za 430.000 smrti letno v EU. CO2 nima nič s tem. Brezveze.
Prav imaš Teo, NOx so na WHO seznamu kancerogenih snovi. Kar preverite.
Me veseli, da se le pojavijo objektivni članki, kljub vsej gonji proti dizlom. Tudi sam ga imam euro 6 in dokler se ne pojavijo bencinarji ali hibridi, ki bodo približno enakovredni po ugodju vožnje, performansah, ... ostajam pri temu. Euro… ...prikaži več 6 je do okolja sprejemljiv vsaj toliko kot najnovejši bencinarji. Največji problem je, da so cene vozil enostavno previsoke, da bi si tako lastniki bencinarjev kot dizlov lahko privoščili bolj pogosto menjati vozilo, ki prinese s sabo nove standarde, varnost
VAG grupa točno ve, kako do priti tega, da taki, kot si ti verjamejo lažem... Ko vozim za EURO6 dizlom, ko le-ta pohodi gas in se za njim naredi črna zavesa ga ni junaka na zemlji, ki bi me prepričal,… ...prikaži več da je to "eko" in ustrezno z EURO karkoli višje od 0. Ali pa, ko pohodi gas in se skoraj zadušim... ja, to je zagotovo čisto "EKO".
Snezinko ne lazi prosim... Kaksne dimne zavese pri DPF filtrih? Noro kaj vse danes klofajo nekateri po forumih.
Ah ja... da ne govorimo o bencinarjih. Točno vem, ko vozim za bencinarjem. Še za kamionarjem je lepše vozit kot za bencinarjem, ki smrdi po žveplovih in dušikovih oksidih za pop****.
Kakšna velika ladja manj in kakšen letalski let manj, pa se bomo z dizli še dolgo vozili brez skrbi.
svinja cvili v zadnjih izdihljajih....
... upam, da se ne boš predolgo mučil
francl12 pa te ne slišim prav dobro, ali si že opešal?