Slovenija bo morala prej ali slej urediti tudi način financiranja dodiplomskega in podiplomskega študija. model kot ga imamo sedaj, je zaradi delovno socialnih vzrokov, finančno nevzdržen. da skoraj 80 odstotkov maturantov nadaljuje z izobraževalnim procesom zato, ker po končanem srednješolskem… ...prikaži večm izobraževanju, ne dobijo dela v poklicih za katere so se izobraževali, si država enostavno ne, da ne more privoščiti, temveč ni zmožna zagotavljati tako visokega standarda, kot bi večina rada. prav gotovo bomo morali uvesti nekatere korektorje, da se bodo v nadaljnji izobraževalni sistem vključili tisti maturantje, ki so se že do sedaj izkazali s svojo bistrostjo, inteligenco in pa, predvsem delavnostjo. na vsak način, pa ne sme biti socialni položaj tisti odločujoči faktor, ki bi onemogočal študij nadarjenim bodočim študentom, ki bi bili zaradi finančnih razlogov prikrajšani, da bi lahko razvili vse svoje potenciale in na tak način prispevali k razvoju družbe.
Sem študent starega programa in moram reči, da sem se največ naučil med pisanjem diplome, katero sem pisal 2 leti med katerimi sem samostojno, poglobljeno študiral. Sedaj se naučim zelo veliko, ko samoiniciativno pišem literaturo za višješolsko fiziko. V bistvu… ...prikaži več se sedaj, ko mi ni potrebno več opravljati BEDARIJ na faksu lahko usedem, si preberem fizikalni članek in se brezhibno naučim. Ko zadevo spravim na papir sem prisiljen pri tem razčistiti vse nejasnosti in zaradi tega je diploma pomembna! Ko sem zapustil faks sem bil en navaden "lulček", ki ni znal prebrati najosnovnejših fizikalnih knjig, katere so bile pretežke! To je zaskrbujoče... Kaj so z nami delali na faksu? Odgovor je NIČ! V kolikor bi se začel učiti sam po srednji šoli in bi se učil 4 leta bi znal 400% več, kot v 4 letih faksa.
Slovenija bo morala prej ali slej urediti tudi način financiranja dodiplomskega in podiplomskega študija. model kot ga imamo sedaj, je zaradi delovno socialnih vzrokov, finančno nevzdržen. da skoraj 80 odstotkov maturantov nadaljuje z izobraževalnim procesom zato, ker po končanem srednješolskem… ...prikaži večm izobraževanju, ne dobijo dela v poklicih za katere so se izobraževali, si država enostavno ne, da ne more privoščiti, temveč ni zmožna zagotavljati tako visokega standarda, kot bi večina rada. prav gotovo bomo morali uvesti nekatere korektorje, da se bodo v nadaljnji izobraževalni sistem vključili tisti maturantje, ki so se že do sedaj izkazali s svojo bistrostjo, inteligenco in pa, predvsem delavnostjo. na vsak način, pa ne sme biti socialni položaj tisti odločujoči faktor, ki bi onemogočal študij nadarjenim bodočim študentom, ki bi bili zaradi finančnih razlogov prikrajšani, da bi lahko razvili vse svoje potenciale in na tak način prispevali k razvoju družbe.
Sem študent starega programa in moram reči, da sem se največ naučil med pisanjem diplome, katero sem pisal 2 leti med katerimi sem samostojno, poglobljeno študiral. Sedaj se naučim zelo veliko, ko samoiniciativno pišem literaturo za višješolsko fiziko. V bistvu… ...prikaži več se sedaj, ko mi ni potrebno več opravljati BEDARIJ na faksu lahko usedem, si preberem fizikalni članek in se brezhibno naučim. Ko zadevo spravim na papir sem prisiljen pri tem razčistiti vse nejasnosti in zaradi tega je diploma pomembna! Ko sem zapustil faks sem bil en navaden "lulček", ki ni znal prebrati najosnovnejših fizikalnih knjig, katere so bile pretežke! To je zaskrbujoče... Kaj so z nami delali na faksu? Odgovor je NIČ! V kolikor bi se začel učiti sam po srednji šoli in bi se učil 4 leta bi znal 400% več, kot v 4 letih faksa.