V razmislek: v petek je imel v Lj vlak opoldanski iz Dobove cca 20" zamude, vlak za Kamnik pa namesto 12:15 v odhodu 10" zamude! Za spremembo analizirajte podatke o zamudah vlakov in ... .
z takimi gnilimi cestami in ničvrednimi povezavami bo kvečjemu še slabše............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ja dragi Bojan. Za take trditve bo pa treba mal iz Ljubljan svojo tir prenest! Potem se bodo omille ali pa izginle. Namreč mimo moje hiše pelje 5 avtobusov dnevno, od tega so 4 šolski na katerega ne smeš stopiti.… ...prikaži več. Do "bolj" prometne avtobusne postaje pa je 5km. Železniška postaja je oddaljena 15km. Torej javni prevoz v P*. Ok tu že zadeve padejo in pri nas je osebno vozilo nuja. Deljenje avtomobilov je zato tudi težje kot po mestih, kjer lahko opraviš vsaj 80% zadev peš ali za javnim prevozom.
Nadalje, za te zadnje praznike sem šel na eno turo. Pa sem razmišljal o uporabi javnega prevoza. Prvič, podjetje, ki je pokrivalo to območje je propadlo. Podjetje, ki opravlja tam to storitev, pa ima internetno stran. Ok, super. Ampak, vozni… ...prikaži več redi, kaj je to? Ni bil uporaben. Informacije sem pač moral klicati oz. dobiti po e-pošti. Slabo. In potem sam vozni red ni bil ustrezen za to, kar sem hotel narediti. Zato sem uporabil avto. Skratka slab javni prevoz vodi v spiralo njegovega propada.
Vredu. V avto vzemi se kolega ali dva. naj ti data za gorivo. 3x manj avtov v Ljubljani in ti imas placano amortizacijo avta. pa se menjajte, ce ima vsak svoj avto.
Ni problem 200m pešačit, problem je ker za isto pot z lastnim prevozom porabiš 1/6 časa kot pa z javnim prevozom (2x15min vs. 2x1.5h - vsaj v mojem primeru). Kdo bo pripravljen dnevno zapraviti 2.5h da bo "prišapal" par fičekov… ...prikaži več in bil "dober" do okolja?
Najprej je bilo treba vse službe centralizirati v LJ potem pa jamrati, da so vpadnice problem. Prav rad bi se izognil gneči zjutraj z vlakom, če bi bile povezave. Jakec 1575 predlaga vinjete, morda za domačine, ki se lahko organizirajo… ...prikaži več in vozijo skupaj.
Najbolj enostavno je poslušati sociologa BŽ, ki zna le kaznovati, koristi od njega ima morda le proračun, doktorat pa ???
Problem je jasen. v casu krize ljudje niso pordajali vozil. po krizi so kupili nove, starih pa niso prodali, ampak jih razporedili se med preostale druzinske clane. Vinjeta v Ljubljano je edina resitev. Kdor se vozi sam v avtu placa,… ...prikaži več kdor vozi enega placa pol kdor vozi 2 ne placa nic.
Jakec utihni že enkrat in ne pametuj! Ne boš verjel, več kot 50% avtomobilov v Ljubljani je LJUBLJANČANOV, ki se jim pač ne ljubi iti na trolo, čeprav jo imajo pred nosom! Sploh pa ti nimaš pravice pljuvati po ljudeh,… ...prikaži več, ker si več kot očitno ljubljančan in se ti več kot očitno NITI SANJA NE, kako je, če imaš najbližji javni prevoz 10-15km od doma. In, NE, ni vedno tako, da imaš tri sosede, ki čisto slučajno hodijo v isto firmo ob istem času, da bi hodili skupaj. To ni več socializem, veš!
V razmislek: v petek je imel v Lj vlak opoldanski iz Dobove cca 20" zamude, vlak za Kamnik pa namesto 12:15 v odhodu 10" zamude! Za spremembo analizirajte podatke o zamudah vlakov in ... .
Lepote centralizirane države. Decentralizirajte, pa boste s tem zmanjšali poromet in cene nepremičnin v gl. mestu.
Za državne institucije se strinjam, firme se pa same odlocajo kje bodo imele sedez. To pa je stvar sposobnosti obcin.
Namesto v avto na avtobus ali vlak? Avtorju te domislice pa predlagam,namesto v službo na DARS naj gre na zavod za brezposelne .
Ali prosto po Cerarju ; Sem Slovenc ,ne jamram, prenašam ves birokratsko državni terorizem !
z takimi gnilimi cestami in ničvrednimi povezavami bo kvečjemu še slabše............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Če se ne bi vsak s svojim vozil, bi bilo cisto ok.
Ja dragi Bojan. Za take trditve bo pa treba mal iz Ljubljan svojo tir prenest! Potem se bodo omille ali pa izginle. Namreč mimo moje hiše pelje 5 avtobusov dnevno, od tega so 4 šolski na katerega ne smeš stopiti.… ...prikaži več. Do "bolj" prometne avtobusne postaje pa je 5km. Železniška postaja je oddaljena 15km. Torej javni prevoz v P*. Ok tu že zadeve padejo in pri nas je osebno vozilo nuja. Deljenje avtomobilov je zato tudi težje kot po mestih, kjer lahko opraviš vsaj 80% zadev peš ali za javnim prevozom.
Nadalje, za te zadnje praznike sem šel na eno turo. Pa sem razmišljal o uporabi javnega prevoza. Prvič, podjetje, ki je pokrivalo to območje je propadlo. Podjetje, ki opravlja tam to storitev, pa ima internetno stran. Ok, super. Ampak, vozni… ...prikaži več redi, kaj je to? Ni bil uporaben. Informacije sem pač moral klicati oz. dobiti po e-pošti. Slabo. In potem sam vozni red ni bil ustrezen za to, kar sem hotel narediti. Zato sem uporabil avto. Skratka slab javni prevoz vodi v spiralo njegovega propada.
za mojo službo javni prevoz preprosto odpade, avtobus še nekako gre...vlak pa nikakor ne.
Vredu. V avto vzemi se kolega ali dva. naj ti data za gorivo. 3x manj avtov v Ljubljani in ti imas placano amortizacijo avta. pa se menjajte, ce ima vsak svoj avto.
Ni problem 200m pešačit, problem je ker za isto pot z lastnim prevozom porabiš 1/6 časa kot pa z javnim prevozom (2x15min vs. 2x1.5h - vsaj v mojem primeru). Kdo bo pripravljen dnevno zapraviti 2.5h da bo "prišapal" par fičekov… ...prikaži več in bil "dober" do okolja?
Najprej je bilo treba vse službe centralizirati v LJ potem pa jamrati, da so vpadnice problem. Prav rad bi se izognil gneči zjutraj z vlakom, če bi bile povezave. Jakec 1575 predlaga vinjete, morda za domačine, ki se lahko organizirajo… ...prikaži več in vozijo skupaj. Najbolj enostavno je poslušati sociologa BŽ, ki zna le kaznovati, koristi od njega ima morda le proračun, doktorat pa ???
Problem je jasen. v casu krize ljudje niso pordajali vozil. po krizi so kupili nove, starih pa niso prodali, ampak jih razporedili se med preostale druzinske clane. Vinjeta v Ljubljano je edina resitev. Kdor se vozi sam v avtu placa,… ...prikaži več kdor vozi enega placa pol kdor vozi 2 ne placa nic.
Jakec utihni že enkrat in ne pametuj! Ne boš verjel, več kot 50% avtomobilov v Ljubljani je LJUBLJANČANOV, ki se jim pač ne ljubi iti na trolo, čeprav jo imajo pred nosom! Sploh pa ti nimaš pravice pljuvati po ljudeh,… ...prikaži več, ker si več kot očitno ljubljančan in se ti več kot očitno NITI SANJA NE, kako je, če imaš najbližji javni prevoz 10-15km od doma. In, NE, ni vedno tako, da imaš tri sosede, ki čisto slučajno hodijo v isto firmo ob istem času, da bi hodili skupaj. To ni več socializem, veš!