Zakaj rabimo za dovoljenja, ki so življenjskega pomena za tisoče ljudi, potrebno čakati tako dolgo? Dejmo naredit enkrat za spremembo državo učinkovito. Ko se je gradila polomija MAGNA, se je vse zrihtalo v nekaj mesecih... Zakaj se pri stvareh, ki… ...prikaži več bi dejansko omogočilo boljše stvari vsem, čaka tako dolgo?
Dars ni nič rešil, ker Štajerska, Dolenjska, Primorska cesta vsako jutro in popoldan stojimo v koloni. Na deloviščih je peščica delavcev. Za izvajalce bi bilo nujno potrebno pripeljati konkurenco, Dars pa v celoti razpustiti, ker se dela res norce iz ljudi.
"Štajerska, Dolenjska, Primorska cesta vsako jutro in popoldan stojimo v koloni" --- Mogoče pa ni problem le v DARS temveč tudi v Slovenskih železnicah, ki niso sposobne vzpostavit primestnih vlakov v četrturnem taktu, da bi se ljudje nanje lahko zanesli.… ...prikaži več Zastoji v konicah so predvsem zato, ker se je nerazumno povečala količina osebnega pleha (tudi tovornjakov) na AC.
Slovenske železnice ne komentiram več, ker dokler ne bo nekdo prišel in uredil vozne rede in zamude do minute natančno, nima smisla komentirati. Pripeljimo Japonce in jim šenkajmo potniški promet, samo da uredijo to nesposobno vodenje slo železnic.
Decentralizaija služb in aktivno spodbujanje dela od doma, bi rešilo vse težave in stroške. Ne vem zakaj bi se nekdo vozil v Lj, da tam klofa po tipkovnici 8 ur, to bi dodatno obdavčili.
Ljubljana že zdavnaj potrebuje nov zunanji obroč (Medvode, Vrhnika, Škofljica, Domžale , Medvode) , dokler tega ne bo, se bodo kolone valile skozi Ljubljano.
Od kjje ugotovitev da če bo širša cesta da bo tudi več prometa? Cesto uporabljamo zato ker se rabimo premakniti iz točke a v točko b. Ne pa zaradi tega da smo pač na cesti . A ko bo širša… ...prikaži več cesta se bom.pa v dveh avtih istocasno vozil al kaj.
Ja bo več prometa ampak ne zato ker bo en pas več. Tudi pred 20 leti je bilo manj prometa kot danes. Promet se povečuje ne glede na to koliko pasov bo. Le zastojev bo manj če bo več pasov.
Poznam vsaj 5 oseb, ki se sedaj vozijo z javnim prevozom. Pravijo, da če bo širitev pasov, se bodo še oni začeli voziti s svojimi vozili, ker bo več prostora na cesti. Ja, več ga bo, a bo tudi več… ...prikaži več prometa. Ko pa ta 3, 4, 5.. pasovnica preide v 1 ali celo 2, bo pa še večje sranje kot sedaj.
Zakaj rabimo za dovoljenja, ki so življenjskega pomena za tisoče ljudi, potrebno čakati tako dolgo? Dejmo naredit enkrat za spremembo državo učinkovito. Ko se je gradila polomija MAGNA, se je vse zrihtalo v nekaj mesecih... Zakaj se pri stvareh, ki… ...prikaži več bi dejansko omogočilo boljše stvari vsem, čaka tako dolgo?
Seveda rabijo, da se v tem času zmenijo, kdo bo gradil, koliko bo kdo pospravil v lasten žep.....
Pri Magni so bili žepi polni, vsaj upam, da gre pri Darsu drugače, ..
tako je, pri magni je obračanje kolesja pospešilo izdatno podmazovanje
Ni počivavska v vladi. On je vse porinil.
Dars ni nič rešil, ker Štajerska, Dolenjska, Primorska cesta vsako jutro in popoldan stojimo v koloni. Na deloviščih je peščica delavcev. Za izvajalce bi bilo nujno potrebno pripeljati konkurenco, Dars pa v celoti razpustiti, ker se dela res norce iz ljudi.
"Štajerska, Dolenjska, Primorska cesta vsako jutro in popoldan stojimo v koloni" --- Mogoče pa ni problem le v DARS temveč tudi v Slovenskih železnicah, ki niso sposobne vzpostavit primestnih vlakov v četrturnem taktu, da bi se ljudje nanje lahko zanesli.… ...prikaži več Zastoji v konicah so predvsem zato, ker se je nerazumno povečala količina osebnega pleha (tudi tovornjakov) na AC.
Slovenske železnice ne komentiram več, ker dokler ne bo nekdo prišel in uredil vozne rede in zamude do minute natančno, nima smisla komentirati. Pripeljimo Japonce in jim šenkajmo potniški promet, samo da uredijo to nesposobno vodenje slo železnic.
izy pri japoncih ne bi nič kapnilo z mize!!!!
DARS piše poezijo na portale. Letos jih bom nominiral za Nobelovo nagrado za književnost!
Decentralizaija služb in aktivno spodbujanje dela od doma, bi rešilo vse težave in stroške. Ne vem zakaj bi se nekdo vozil v Lj, da tam klofa po tipkovnici 8 ur, to bi dodatno obdavčili.
Točno tako.
Ljubljana že zdavnaj potrebuje nov zunanji obroč (Medvode, Vrhnika, Škofljica, Domžale , Medvode) , dokler tega ne bo, se bodo kolone valile skozi Ljubljano.
DARS piše poezijo na portale. nominirali jih bomo.za Nobelovo nagrado za književnost!
Gre kot po maslu . A to zdaj na usmerjevalnih portalih piše? Vozite po maslu! Jutri boste po masti, za vikend pa po olju.
Če bomo širili avtocesto v več pasovnic, bo samo še več prometa. To ni rešitev.
Od kjje ugotovitev da če bo širša cesta da bo tudi več prometa? Cesto uporabljamo zato ker se rabimo premakniti iz točke a v točko b. Ne pa zaradi tega da smo pač na cesti . A ko bo širša… ...prikaži več cesta se bom.pa v dveh avtih istocasno vozil al kaj.
Johan, ti si pravkar napisal, da če razširimo struge, da bo več dežja...;)
Ja točno to trdijo da če bo širša avtocesta bo več prometa.
No, boste videli številke čez 2 ali pa 4 leta. Zdaj se mi posmehujete, jaz se vam bom pa čez 4 leta.
Ja bo več prometa ampak ne zato ker bo en pas več. Tudi pred 20 leti je bilo manj prometa kot danes. Promet se povečuje ne glede na to koliko pasov bo. Le zastojev bo manj če bo več pasov.
Poznam vsaj 5 oseb, ki se sedaj vozijo z javnim prevozom. Pravijo, da če bo širitev pasov, se bodo še oni začeli voziti s svojimi vozili, ker bo več prostora na cesti. Ja, več ga bo, a bo tudi več… ...prikaži več prometa. Ko pa ta 3, 4, 5.. pasovnica preide v 1 ali celo 2, bo pa še večje sranje kot sedaj.
Johan ce te tako skrbi , pa vzemi te svoje prijatelje v svoj avto in se skupaj peljite v službo...
Nimam še izpita, tako da ne bom delal prekrška. Hvala vseeno za skrb.