Neverjetno kako naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi rajo čim bolj prestrašil. V Evropi in Ameriki se pričkamo, Kitajci pa veselo prodajajo električne avtomobile. Na Kitajskem imajo električni avtomobili že polovico prodaje. Prehitevajo nas po vseh… ...prikaži več straneh. Najprej je potrebno ponuditi dovolj konkurenčnih el. avtomobilov tudi s ceno v nižjem segmentu in bo prodaja stekla.
Me sploh ne ganejo te polnilnice. Sploh pa, kaj pa, ko bo hotelo vec električarjev tankat štrom? Koliko časa bo treba čakat, da prideš na vrsto? Benz natankas v 5 min, plačaš in gres. Kaj pa tu? In koliko polnilnic… ...prikaži več bojo rabili? Koliko bakra bodo nucali za vse polnilnice? Bodo cel svet spremenili v rudnik? Vse to baterijsko sranje je točno to: sranje. Slepo črevo v razvoju. Zabloda, ki nam bo naredila še veliko več škode od co2. Ki je problem, kar zadeva mene. V to ne dvomim. Ampak baterije niso
@zdrej Odvisno. Jaz ga obcasno uporabim medkrajevno. Sicer tudi za te namene uporabljam kolo ampak če moram kaj strapacirat in moram vozit orodje, potem res ni prevec prirocno. Ali če sem na knap s cajtom. Za po mestu je pa… ...prikaži več itak kolo zakon. Seveda spet, ce vozis samo sebe. Za tovorjenje pa spet odvisno od situacije.
To je vse odvisno od tvoje domače lokacije in cilja. Pri meni praktično ni kaj za razmišljat, prva uporabna postaja bus/vlak je 10km vožnje vstran. To pomeni da vsaj 3% poti moram narediti z avtom. Če pa sem že v… ...prikaži večv avtu, pa se potem peljem na cilj, ki je lahko na drugi strani države. Pridem prej, nisem časovno odvisen od nikogar. Drugo je v mestih oz. med "večjimi" mesti, kjer bi javni prevoz lahko postal celo uporaben.
Drzi. Se strinjam. Sam živim skoraj v centru Lj in imam vse dokaj pri roki, mi pa ni problem narediti 10 ali 20 km iz Lj, če le nimam preveč za tovorjenje. Tako sem npr. pred par dnevi skočil s… ...prikaži več kolesom do Trzina po neko kablovje, tudi do Višnje Gore skočim na ženino bajto... seveda, odvisno od časa, vremena in tovorjenja. Mi pa sicer do VG ustreza tudi vlak. Grem gor na Vodmatu, ki mi je čisto blizu, pa še kolo dam lahko gor za smešnih 1.5€
Od kje bo elektrika iz fosilnih goriv, ja kaj je človeštvo neumno, samo zato da so IN in vozilo te električne kripe, ki jih niti kot rabljene ne bodo mogli dobro prodati🥴
Nihče ne vpraša, zakaj so tile kontejnerčki zaprti in samo aparati postavljeni pred vhodom. Pa kako so se zmenili z najemnikom, ker ne more uporabljati lokale.
Sem se že ustrašil, da bodo namontiral avtomate za sekret papir...
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/vec-kot-polovica-lastnikov-tesle-nazaj-na-klasicne-pogone-427659
Neverjetno kako naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi rajo čim bolj prestrašil. V Evropi in Ameriki se pričkamo, Kitajci pa veselo prodajajo električne avtomobile. Na Kitajskem imajo električni avtomobili že polovico prodaje. Prehitevajo nas po vseh… ...prikaži več straneh. Najprej je potrebno ponuditi dovolj konkurenčnih el. avtomobilov tudi s ceno v nižjem segmentu in bo prodaja stekla.
Naj uvedejo redarje,da kasirajo romune in bolgare,ki spijo celo noč na pumpah,kar je seveda prepovedano,ampak se tega ne upajo, pi***
A bojo tut preganjal prenočevanje "turistov" v "polžkih" brez in s hišico???
Me sploh ne ganejo te polnilnice. Sploh pa, kaj pa, ko bo hotelo vec električarjev tankat štrom? Koliko časa bo treba čakat, da prideš na vrsto? Benz natankas v 5 min, plačaš in gres. Kaj pa tu? In koliko polnilnic… ...prikaži več bojo rabili? Koliko bakra bodo nucali za vse polnilnice? Bodo cel svet spremenili v rudnik? Vse to baterijsko sranje je točno to: sranje. Slepo črevo v razvoju. Zabloda, ki nam bo naredila še veliko več škode od co2. Ki je problem, kar zadeva mene. V to ne dvomim. Ampak baterije niso
... rešitev. Edina zares zelena rešitev je čim manj vozakanja in uporaba javnega prevoza.
Edina rešitev je zasolit cene vsega goriva,tako da bi vsak preklemansko pazil ,da se ne bi za brez veze vozil.
@Ezngg Mogoče res, ampak javni prevoz je roko na srce neuporaben za večino primerov uporabe.
@zdrej Odvisno. Jaz ga obcasno uporabim medkrajevno. Sicer tudi za te namene uporabljam kolo ampak če moram kaj strapacirat in moram vozit orodje, potem res ni prevec prirocno. Ali če sem na knap s cajtom. Za po mestu je pa… ...prikaži več itak kolo zakon. Seveda spet, ce vozis samo sebe. Za tovorjenje pa spet odvisno od situacije.
To je vse odvisno od tvoje domače lokacije in cilja. Pri meni praktično ni kaj za razmišljat, prva uporabna postaja bus/vlak je 10km vožnje vstran. To pomeni da vsaj 3% poti moram narediti z avtom. Če pa sem že v… ...prikaži večv avtu, pa se potem peljem na cilj, ki je lahko na drugi strani države. Pridem prej, nisem časovno odvisen od nikogar. Drugo je v mestih oz. med "večjimi" mesti, kjer bi javni prevoz lahko postal celo uporaben.
Drzi. Se strinjam. Sam živim skoraj v centru Lj in imam vse dokaj pri roki, mi pa ni problem narediti 10 ali 20 km iz Lj, če le nimam preveč za tovorjenje. Tako sem npr. pred par dnevi skočil s… ...prikaži več kolesom do Trzina po neko kablovje, tudi do Višnje Gore skočim na ženino bajto... seveda, odvisno od časa, vremena in tovorjenja. Mi pa sicer do VG ustreza tudi vlak. Grem gor na Vodmatu, ki mi je čisto blizu, pa še kolo dam lahko gor za smešnih 1.5€
Verjemte,da elektrika je samo modna muha,lastniki tesle se že vračajo na dizle
Od kje bo elektrika iz fosilnih goriv, ja kaj je človeštvo neumno, samo zato da so IN in vozilo te električne kripe, ki jih niti kot rabljene ne bodo mogli dobro prodati🥴
Če je že počivališče, bi lahko naredili senco, da se potniki ne cvrejo na soncu. Potlej si še bolj utujen, čeprav si bil na počivališču.
Nihče ne vpraša, zakaj so tile kontejnerčki zaprti in samo aparati postavljeni pred vhodom. Pa kako so se zmenili z najemnikom, ker ne more uporabljati lokale.
Če želijo več električnih avtov na cesti je to nujno potrebno