Pred 20 leti smo imeli 400-500 mrtvih na leto zaradi nesreč.Kaj pa število mrtvih na leto ,ki se stalno povečuje,jih pa ne briga?Mrtvi leta 2010:416.Leta: 2011:437.Leta 2012:443.Leta 2013:448 .To so samomori.Tudi tu smo na čistem vrhu v EU.
Pozabil si telefoniraje med vožnjo ! Verjetno bodo birokrati zahtevali spremembo oblike in namembe volanskega obroča,da bodo lahko telefonirali enoročno in sčasoma tudi pisanja SMS sporočil !
A nismo bili na zadnjem merjenju oh in sploh. Le kako se je lahko vse tako zasukalo za 360 stopinj? Verjetn podobno kot pri oh in sploh podatkih za naše visoke procente za recikliranje: http://www.delo.si/novice/okolje/po-koncni-tabeli-eurostata-slovenija-prva-v-recikliranju.htmlResnica pa je da metodologija… ...prikaži več merjenja naredi da izpade naša država veliko bolje kot v resnici je!In sigurno bomo ob naslednjem merjenju ko bo metodologija normalna čudežno zdrsnili dol. A ne bo to spet eno "presenečenje" ravno tako kot je pri prometni varnosti zdele "presenečenje". Sej pri nezaposlenih je tud ena čudna metodologija ki ne prikazuje realnega stanja. Naši metodologi po nareku politike kvačkajo.
Lahko se zgovarjamo na nihanje statistike, lahko na star in slab vozni park, ki je posledica krize, lahko na slabe ceste. Stvar je izjemno preprosta. Psihoza naroda se vedno odraža na cestah. Slovenija uradno ni več v recesiji, a mnogi… ...prikaži več so še vedno v krizi in se niso znašli v teh 6 letih. Nekateri so si lepo postlali ravno v krizi z javnim denarjem. V tej državi ni več osnovne pravičnosti in solidarnosti. Princip vzemi, ce lahko. Država ima še vedno porazne zakone na mnogih podrocjih, ki so sami sebi namen ali pa so namerno zaciklani. Mnogo je tega. in ker ta narod rad jamra in ni za akcijo, potem agresijo in frustracije izvaja na cestah. V obliki dirkanja in izrivanja na prehitevalnih pasovih, lezanja na cestah...pasivno-agresivno. Ko bo država postala osnovno pravicna se bodo tudi ceste spremenile.
Me res zanima, kaj vse je zajeto. Zgolj število nesreč/umrlih na prebivalstvo je precej ohlapen podatek, ki hitro pusti slabši vtis kot bi bilo treba. Slovenija je tranzitna država, skozi katero se v času poletne sezone doberšen del Evrope 'prelije'… ...prikaži več na dopust. Da dežurnih Romunov, ki se vozijo na delo na zahod v avtih, ki jih skupaj drži zgolj močan optimizem, ne omejam. Pri taki količini utrujenih in razdraženih voznikov še tako fenomenalna infrastruktura in najnovejši vozni park ne bosta preprečila nesreč (zelo malo vzporednic je v tem pogledu med nami in Malto, a ne?). Mentaliteta povprečnega Slovenca je sicer žal še vedno, da se gre lahko malo pod gasom za volan in da se o tem po telefonu obvešča vse, ki so tisti trenutek na liniji/fejsbuku/tviterju, pa čeprav potem pristaneš v jarku.
Pred 20 leti smo imeli 400-500 mrtvih na leto zaradi nesreč.Kaj pa število mrtvih na leto ,ki se stalno povečuje,jih pa ne briga?Mrtvi leta 2010:416.Leta: 2011:437.Leta 2012:443.Leta 2013:448 .To so samomori.Tudi tu smo na čistem vrhu v EU.
Pa seveda stavko policistov sem pozabil omeniti. Tudi to je precej vpivalo na varnost na cestah. Vendar je policija le palica. V korencku je problem.
Pozabil si telefoniraje med vožnjo ! Verjetno bodo birokrati zahtevali spremembo oblike in namembe volanskega obroča,da bodo lahko telefonirali enoročno in sčasoma tudi pisanja SMS sporočil !
Tako kot lahko zadeneš na Loteriji, tako je Slovenija imela dobre rezultate predlansko leto. Lanski pa so popolnoma v povprečju.
Slovenija drsi s Cerarjem in njegovo fakultetsko mafijo v bankrot !!!
Zato pa drugič voli SDS in Janšata, boš živil kot riba na suhem.
Primerjava z Malto kjer ima pol ljudi čolne je zelo vmestna.
Nov uspeh cmerajeve vlade, nič posebnega.
A nismo bili na zadnjem merjenju oh in sploh. Le kako se je lahko vse tako zasukalo za 360 stopinj? Verjetn podobno kot pri oh in sploh podatkih za naše visoke procente za recikliranje: http://www.delo.si/novice/okolje/po-koncni-tabeli-eurostata-slovenija-prva-v-recikliranju.htmlResnica pa je da metodologija… ...prikaži več merjenja naredi da izpade naša država veliko bolje kot v resnici je!In sigurno bomo ob naslednjem merjenju ko bo metodologija normalna čudežno zdrsnili dol. A ne bo to spet eno "presenečenje" ravno tako kot je pri prometni varnosti zdele "presenečenje". Sej pri nezaposlenih je tud ena čudna metodologija ki ne prikazuje realnega stanja. Naši metodologi po nareku politike kvačkajo.
Lahko se zgovarjamo na nihanje statistike, lahko na star in slab vozni park, ki je posledica krize, lahko na slabe ceste. Stvar je izjemno preprosta. Psihoza naroda se vedno odraža na cestah. Slovenija uradno ni več v recesiji, a mnogi… ...prikaži več so še vedno v krizi in se niso znašli v teh 6 letih. Nekateri so si lepo postlali ravno v krizi z javnim denarjem. V tej državi ni več osnovne pravičnosti in solidarnosti. Princip vzemi, ce lahko. Država ima še vedno porazne zakone na mnogih podrocjih, ki so sami sebi namen ali pa so namerno zaciklani. Mnogo je tega. in ker ta narod rad jamra in ni za akcijo, potem agresijo in frustracije izvaja na cestah. V obliki dirkanja in izrivanja na prehitevalnih pasovih, lezanja na cestah...pasivno-agresivno. Ko bo država postala osnovno pravicna se bodo tudi ceste spremenile.
Ker smo v SLOVENIJI.
Avtošole niso nič krive? Kake voznike danes vzgajajo, me je kar strah včasih...
se strinjam da lahko le vozniki prispevajo k zmanjsanju nesrec, potem pa za hudiča ne podeljujte nagrad državnim uradnikom !!!!!!
točno tako. Eni pa so si pripisovali zasluge in pobirali nagrade ker smo pač ostali zadeli na loteriji.
Me res zanima, kaj vse je zajeto. Zgolj število nesreč/umrlih na prebivalstvo je precej ohlapen podatek, ki hitro pusti slabši vtis kot bi bilo treba. Slovenija je tranzitna država, skozi katero se v času poletne sezone doberšen del Evrope 'prelije'… ...prikaži več na dopust. Da dežurnih Romunov, ki se vozijo na delo na zahod v avtih, ki jih skupaj drži zgolj močan optimizem, ne omejam. Pri taki količini utrujenih in razdraženih voznikov še tako fenomenalna infrastruktura in najnovejši vozni park ne bosta preprečila nesreč (zelo malo vzporednic je v tem pogledu med nami in Malto, a ne?). Mentaliteta povprečnega Slovenca je sicer žal še vedno, da se gre lahko malo pod gasom za volan in da se o tem po telefonu obvešča vse, ki so tisti trenutek na liniji/fejsbuku/tviterju, pa čeprav potem pristaneš v jarku.