Avto
1333 ogledov

Danes objavljeno poročilo za Slovenijo katastrofalno

Komentarjev 16
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • alibaba 16:57 29.marec 2016.

    Pred 20 leti smo imeli 400-500 mrtvih na leto zaradi nesreč.Kaj pa število mrtvih na leto ,ki se stalno povečuje,jih pa ne briga?Mrtvi leta 2010:416.Leta: 2011:437.Leta 2012:443.Leta 2013:448 .To so samomori.Tudi tu smo na čistem vrhu v EU.

  • jakec1575 12:44 29.marec 2016.

    Pa seveda stavko policistov sem pozabil omeniti. Tudi to je precej vpivalo na varnost na cestah. Vendar je policija le palica. V korencku je problem.

  • Avatar Leon
    Leon 14:07 29.marec 2016.

    Pozabil si telefoniraje med vožnjo ! Verjetno bodo birokrati zahtevali spremembo oblike in namembe volanskega obroča,da bodo lahko telefonirali enoročno in sčasoma tudi pisanja SMS sporočil !

  • Skippy 15:03 29.marec 2016.

    Tako kot lahko zadeneš na Loteriji, tako je Slovenija imela dobre rezultate predlansko leto. Lanski pa so popolnoma v povprečju.

  • Milan Novak 17:01 29.marec 2016.

    Slovenija drsi s Cerarjem in njegovo fakultetsko mafijo v bankrot !!!

  • Avatar olor
    olor 19:46 29.marec 2016.

    Zato pa drugič voli SDS in Janšata, boš živil kot riba na suhem.

  • Lavdan 21:07 29.marec 2016.

    Primerjava z Malto kjer ima pol ljudi čolne je zelo vmestna.

  • Ferluci 08:14 30.marec 2016.

    Nov uspeh cmerajeve vlade, nič posebnega.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 09:57 31.marec 2016.

    A nismo bili na zadnjem merjenju oh in sploh. Le kako se je lahko vse tako zasukalo za 360 stopinj? Verjetn podobno kot pri oh in sploh podatkih za naše visoke procente za recikliranje: http://www.delo.si/novice/okolje/po-koncni-tabeli-eurostata-slovenija-prva-v-recikliranju.htmlResnica pa je da metodologija ...prikaži več merjenja naredi da izpade naša država veliko bolje kot v resnici je!In sigurno bomo ob naslednjem merjenju ko bo metodologija normalna čudežno zdrsnili dol. A ne bo to spet eno "presenečenje" ravno tako kot je pri prometni varnosti zdele "presenečenje". Sej pri nezaposlenih je tud ena čudna metodologija ki ne prikazuje realnega stanja. Naši metodologi po nareku politike kvačkajo.

  • jakec1575 12:42 29.marec 2016.

    Lahko se zgovarjamo na nihanje statistike, lahko na star in slab vozni park, ki je posledica krize, lahko na slabe ceste. Stvar je izjemno preprosta. Psihoza naroda se vedno odraža na cestah. Slovenija uradno ni več v recesiji, a mnogi ...prikaži več so še vedno v krizi in se niso znašli v teh 6 letih. Nekateri so si lepo postlali ravno v krizi z javnim denarjem. V tej državi ni več osnovne pravičnosti in solidarnosti. Princip vzemi, ce lahko. Država ima še vedno porazne zakone na mnogih podrocjih, ki so sami sebi namen ali pa so namerno zaciklani. Mnogo je tega. in ker ta narod rad jamra in ni za akcijo, potem agresijo in frustracije izvaja na cestah. V obliki dirkanja in izrivanja na prehitevalnih pasovih, lezanja na cestah...pasivno-agresivno. Ko bo država postala osnovno pravicna se bodo tudi ceste spremenile.

  • miho 13:03 29.marec 2016.

    Ker smo v SLOVENIJI.

  • BorutK 17:34 29.marec 2016.

    Avtošole niso nič krive? Kake voznike danes vzgajajo, me je kar strah včasih...

  • McClain 17:53 29.marec 2016.

    se strinjam da lahko le vozniki prispevajo k zmanjsanju nesrec, potem pa za hudiča ne podeljujte nagrad državnim uradnikom !!!!!!

  • McClain 17:54 29.marec 2016.

    točno tako. Eni pa so si pripisovali zasluge in pobirali nagrade ker smo pač ostali zadeli na loteriji.

  • OoO 20:43 29.marec 2016.

    Me res zanima, kaj vse je zajeto. Zgolj število nesreč/umrlih na prebivalstvo je precej ohlapen podatek, ki hitro pusti slabši vtis kot bi bilo treba. Slovenija je tranzitna država, skozi katero se v času poletne sezone doberšen del Evrope 'prelije' ...prikaži več na dopust. Da dežurnih Romunov, ki se vozijo na delo na zahod v avtih, ki jih skupaj drži zgolj močan optimizem, ne omejam. Pri taki količini utrujenih in razdraženih voznikov še tako fenomenalna infrastruktura in najnovejši vozni park ne bosta preprečila nesreč (zelo malo vzporednic je v tem pogledu med nami in Malto, a ne?). Mentaliteta povprečnega Slovenca je sicer žal še vedno, da se gre lahko malo pod gasom za volan in da se o tem po telefonu obvešča vse, ki so tisti trenutek na liniji/fejsbuku/tviterju, pa čeprav potem pristaneš v jarku.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.