Leta 2001 je bilo v Sloveniji registriranih malo manj kot 900.000, leta 2021 pa že 1.200.000, torej za 1/3 več. Treba je v obzir vzet da je bilo leta 2001 Slovencev 2.000.000, 2021 pa 2.100.000, kar je samo 5% več.… ...prikaži več Torej število vseh avtomobilov se je v veliki večini povišalo na rovaš drugega/tretjega avta pri bajti... prvi avto je torej v povprečju star od 5 do 7 let, drugi pa 15. Skratka ni nam ravno hudo...
žal, pa nam gre hudo..tam v prestolnice še ne tolk, ampak, si predstavljaš, da5 km od srednje velikega mesta na Grenjskem ni ne avtobusa, ne vlaka, ne trgovine. pazi slo ne oštarije. in kaj naj ti ljudej počnejo z zastonj… ...prikaži več vlakom gospodje politiki ? naj gredo vsak dan 5 km peš ? ljudje bi meli lahko več, če bi deloval dober javni prevoz. se vprašate zakja občine znajo zapravit denar za prostofer,ne pa za avtobus ? ja mogoče je s prvim lažje it v štacuno po fasngo, ampak prostovoljcev bo zmanjkal
3km zračne linije iz mb. do avtobusa, ki pelje 1x na uro cca 3km. če bi hotel uporabljati javni promet, bi vsak dan do službe ( cca 10 km od doma ) porabil 1 n pol v eno smer zresnite… ...prikaži veče se malo s to mobilnostjo. javni promet je delno uporaben v središču mesta. če si nekoliko izven ga sploh ni. p jaz imam še relativno blizu do "javnega prometa"
Leta 2001 je bilo v Sloveniji registriranih malo manj kot 900.000, leta 2021 pa že 1.200.000, torej za 1/3 več. Treba je v obzir vzet da je bilo leta 2001 Slovencev 2.000.000, 2021 pa 2.100.000, kar je samo 5% več.… ...prikaži več Torej število vseh avtomobilov se je v veliki večini povišalo na rovaš drugega/tretjega avta pri bajti... prvi avto je torej v povprečju star od 5 do 7 let, drugi pa 15. Skratka ni nam ravno hudo...
žal, pa nam gre hudo..tam v prestolnice še ne tolk, ampak, si predstavljaš, da5 km od srednje velikega mesta na Grenjskem ni ne avtobusa, ne vlaka, ne trgovine. pazi slo ne oštarije. in kaj naj ti ljudej počnejo z zastonj… ...prikaži več vlakom gospodje politiki ? naj gredo vsak dan 5 km peš ? ljudje bi meli lahko več, če bi deloval dober javni prevoz. se vprašate zakja občine znajo zapravit denar za prostofer,ne pa za avtobus ? ja mogoče je s prvim lažje it v štacuno po fasngo, ampak prostovoljcev bo zmanjkal
3km zračne linije iz mb. do avtobusa, ki pelje 1x na uro cca 3km. če bi hotel uporabljati javni promet, bi vsak dan do službe ( cca 10 km od doma ) porabil 1 n pol v eno smer zresnite… ...prikaži veče se malo s to mobilnostjo. javni promet je delno uporaben v središču mesta. če si nekoliko izven ga sploh ni. p jaz imam še relativno blizu do "javnega prometa"