Dajte ljudje, ne pišite pravljic v resne teme. Slovenske železnice niso sposobne prepeljati niti 10 % tovornega prometa, ki poteka v smeri vzhod - zahod. Za vice je prostor drugje.Odobravam, da se obstoječe površine izkoristijo. Na izvozu Celje… ...prikaži več so po odstranitvi cestninske postaje izkopali asfalt, posejali travo in postavili ograjo. Lahko bi naredili vsaj parkirišče za nekaj osebnih vozil za tiste, ki skupaj v enem vozilu nadaljujejo pot. No, 20 let potem, ko so izkopali stari asfalt, so lani naredili eno razširitev, da lahko denimo ustavijo en tovornjak.
se popolnoma strinjam; primer: osebno se dosti vozim na daljse relacije zato je potrebno startati ob 2h -3h zjutraj; ob tem casu na relaciji Ljubljana Sentilj v glavnem registracije U, BG, MD itd; NITI ENE KONTROLE VINJET OB TEM CASU!!!!!… ...prikaži več to seveda vejo tudi zgoraj omenjeni in to veselo izkoriscajo; toliko o kvaliteti dela DARS-a; enostavno ne znajo pobrati denarja , kot to znajo Avsrijci, Cehi , Slovaki!
HA HA HA, pa si se ti že kdaj peljal z vlakom ? če bi se bi vedel da NITI potnikov ne morejo vozit tako so neučinkoviti, zastareli, in nasploh neorganizirani, s tem da se POTNIK vkrca SAM, kamijon pa… ...prikaži več je treba peljat na neko lokacijo kjer ga naložijo, še prej ustrezno sortirat skratka logistika katere bi zahtevala vsaj 2000 novih delovnih mest, delal pa bi še vedno eni in isti bosanci ki so v firmi že 30 let, ostalo bi se paslo po pisarnah ipd. SEVEDA BI BILA CENA KMALU višja kot po cesti :) Evo ti jarca.
Za 25 km drugega tira bomo dali mrd. s porostvom države (beri javni dolg) to je naslednja torta, ki bo trajala 45let za izbrance. Zaradn lakomnezev in kravjih kupcij se nimamo 3 tirov. Ves tezko placan denar v proracunu se… ...prikaži več sfrcka za prijatelje. dihamo usran zrak, ker 400km cestnim tovorna vozila ne placujejo. 130mio darsu prav pride za 3x preplacane avtoceste, kjer je bilo vmes veliko salck. kdo dela s tujino, je profi, ker mora. vsi domaci posveceni imajo socialisticno storitev za 3xtnik.
Ko bi poostrili nadzor nad vinjetami bi bilo tudi dobro. Kar nekaj naših sploh pa tujcev RU, B U, ...je brez ustreznih vinjet, pa nikome ništa. V Avstriji, ti niti na pamet ne pride, da bi vozil brez vinjete.
kdo pa pravi da vse in takoj zdaj? ti si pravljica. se pravi, če ni možno tovornjakov naložiti na železnice zdaj, je povsem brezveze razmišljati v pravo smer in iskati pravo rešitev, ne pa gasiti požara, ki je kljub gašenju vedno večji?
Uvedba elektronskega cestninjenja za vsa vozila je edina dolgoročna rešitev za nadzor in pravično plačilo ,kar pa tistim,ki se dnevno vozijo v službo v LJ ne bo pogodu.
Dajte ljudje, ne pišite pravljic v resne teme. Slovenske železnice niso sposobne prepeljati niti 10 % tovornega prometa, ki poteka v smeri vzhod - zahod. Za vice je prostor drugje.Odobravam, da se obstoječe površine izkoristijo. Na izvozu Celje… ...prikaži več so po odstranitvi cestninske postaje izkopali asfalt, posejali travo in postavili ograjo. Lahko bi naredili vsaj parkirišče za nekaj osebnih vozil za tiste, ki skupaj v enem vozilu nadaljujejo pot. No, 20 let potem, ko so izkopali stari asfalt, so lani naredili eno razširitev, da lahko denimo ustavijo en tovornjak.
se popolnoma strinjam; primer: osebno se dosti vozim na daljse relacije zato je potrebno startati ob 2h -3h zjutraj; ob tem casu na relaciji Ljubljana Sentilj v glavnem registracije U, BG, MD itd; NITI ENE KONTROLE VINJET OB TEM CASU!!!!!… ...prikaži več to seveda vejo tudi zgoraj omenjeni in to veselo izkoriscajo; toliko o kvaliteti dela DARS-a; enostavno ne znajo pobrati denarja , kot to znajo Avsrijci, Cehi , Slovaki!
Kako so eni kratke pameti. Ena investicija še ne prinaša profita, pa bi že šli v naslednjo in državo zadolžili za 50 let.
HA HA HA, pa si se ti že kdaj peljal z vlakom ? če bi se bi vedel da NITI potnikov ne morejo vozit tako so neučinkoviti, zastareli, in nasploh neorganizirani, s tem da se POTNIK vkrca SAM, kamijon pa… ...prikaži več je treba peljat na neko lokacijo kjer ga naložijo, še prej ustrezno sortirat skratka logistika katere bi zahtevala vsaj 2000 novih delovnih mest, delal pa bi še vedno eni in isti bosanci ki so v firmi že 30 let, ostalo bi se paslo po pisarnah ipd. SEVEDA BI BILA CENA KMALU višja kot po cesti :) Evo ti jarca.
Za 25 km drugega tira bomo dali mrd. s porostvom države (beri javni dolg) to je naslednja torta, ki bo trajala 45let za izbrance. Zaradn lakomnezev in kravjih kupcij se nimamo 3 tirov. Ves tezko placan denar v proracunu se… ...prikaži več sfrcka za prijatelje. dihamo usran zrak, ker 400km cestnim tovorna vozila ne placujejo. 130mio darsu prav pride za 3x preplacane avtoceste, kjer je bilo vmes veliko salck. kdo dela s tujino, je profi, ker mora. vsi domaci posveceni imajo socialisticno storitev za 3xtnik.
Ko bi poostrili nadzor nad vinjetami bi bilo tudi dobro. Kar nekaj naših sploh pa tujcev RU, B U, ...je brez ustreznih vinjet, pa nikome ništa. V Avstriji, ti niti na pamet ne pride, da bi vozil brez vinjete.
Če bi dali tovornjake na vlake, pa bi sploh bilo super.
kdo pa pravi da vse in takoj zdaj? ti si pravljica. se pravi, če ni možno tovornjakov naložiti na železnice zdaj, je povsem brezveze razmišljati v pravo smer in iskati pravo rešitev, ne pa gasiti požara, ki je kljub gašenju vedno večji?
Uvedba elektronskega cestninjenja za vsa vozila je edina dolgoročna rešitev za nadzor in pravično plačilo ,kar pa tistim,ki se dnevno vozijo v službo v LJ ne bo pogodu.
Rabimo 4 tire in ne samo drugi tir. Zato je to pravljica.
Dolgoročno boš ti moral kupit vinjeto za kolo.
Saj ravno to je bil namen vinjet!
potem je pač treba razmišljati kako postaviti štiri tire, ne pa takoj v jok in na drevo!
27 jih ni dovolj ker dejansko jih bodo 26 pokradli ostal bo le predhodni zastarel ki ga bo potrebno obnoviti vsake dve leti :)
čiro vrni se