Avtomatiku najbolj škoduje da mu nikdar ne zamenjaš olja - to leti na čudežne avtomatike "brez stroškov vzdrževanja" raznih evropskih proizvajalcev. Res ponavadi zdrži čez garancijsko dobo, potem je pa tvoj problem ko obstane nekje okrog 200kkm ;)
pa kaj bi rez une ročke na desni, če je ne bi bilo ne bilo kaj za počet med vožnjo, nekaj paše v desno roko, v križišču se sicer izjemoma uporablja leva roka, ker je desna zasedena s telefonom na… ...prikaži več ušesih, avtomatik pa, jao, živ dolgčas, nimaš kaj počet med vožnjo, razen da telefoniraš, novejša tehnologija pa še tega ne omogoča, ničesar ti ni treba tišat na ušes, mislm, pa kaj sploh še ostane
Res je, če nebi bilo desne ročice, s katero je prezaposlena desnica, bi jo lahko, v nasprotnem primeru, položil na kolenčka sopotnice in jih božal.. :-)
Avtomatiku najbolj škoduje da mu nikdar ne zamenjaš olja - to leti na čudežne avtomatike "brez stroškov vzdrževanja" raznih evropskih proizvajalcev. Res ponavadi zdrži čez garancijsko dobo, potem je pa tvoj problem ko obstane nekje okrog 200kkm ;)
pa kaj bi rez une ročke na desni, če je ne bi bilo ne bilo kaj za počet med vožnjo, nekaj paše v desno roko, v križišču se sicer izjemoma uporablja leva roka, ker je desna zasedena s telefonom na… ...prikaži več ušesih, avtomatik pa, jao, živ dolgčas, nimaš kaj počet med vožnjo, razen da telefoniraš, novejša tehnologija pa še tega ne omogoča, ničesar ti ni treba tišat na ušes, mislm, pa kaj sploh še ostane
Koristen članek :). Zdej točno vem, kdaj mora biti menjalnik v P, D ali N položaju :P...
kakšen direkten link videa tudi nebi škodil...
Res je, če nebi bilo desne ročice, s katero je prezaposlena desnica, bi jo lahko, v nasprotnem primeru, položil na kolenčka sopotnice in jih božal.. :-)