to bi bilo super. Okolje manj onesnaženo, prihranek pri energentu velik, toda, kaj, ko so cene el. vozil za marsikoga povsem nedosegljive, kljub subvenciji.
leon.... kdo v sloveniji ima največ e-polnilnic.. menda petrol..in petrol je moj dobavitelj elektrike. zraven pa se hvali da mi brez dodatnih stroškov dobavlja zeleno elektriko. ZELENO. in to brez dodatnih stroškov. vrhunec cinizma..pač spet bomo morali potrošniki plačat ves… ...prikaži večs razvoj. delničarji pa bodo še naprej pobirali mastne dividende. danes nihče več ne plača iz lastnega žepa razvoj in širitev proizvodnje.še štartaj slovenija ne.
Še vedno je vožnja z elektriko nekajkrat cenejša kot dieseli... .Motornega vzdrževanja ni in kaj češ lepšega.Če bi bila cena elektrike danes × 3,bi se električno vozilo še vedno bistveno bolj splačalo kot umazana nafta.Poleg tega nimaš menjave motornega olja,filtrov,svečk,turbin, grelnih sveč.... .
Michi, povedati je potrebno tudi to, da, ko zamenjaš pogon vozila so baterije zelo velik strošek. Dostop do polnilnic oz. njihovo zasedenost (sodelavec ima tak avto). Večkrat benti, da je skozi zasedena. Vsaki dan (pon.-pet.) prevozim cca. 80 km. Ko… ...prikaži več napolnim tank se z njim vozim cca. 10 dni, danes ima naš disel 315.000 km. Zanima me kolikokrat bi moral kupiti nove baterije (da vsakomesečne najemnine ne omenjam), da bom naredil to kilometrino. Glavni faktor za "NE" e avtu je seveda cena.
Zdaj so še dragi in nedodelani + premalo polnilnic.... .Drugače je pa vse boljše.Diesel onesnažuje okolje in amortizacija tudi kar nekaj košta,sploh če ni nemški... .Baje so imeli pred časom eno hudo akcijo,ko je bil WV E-UP nov za 10.000… ...prikaži več Eur.Tiste baterije bodo pa tudi s časoma cenejše.Več ko bo teh vozil,cenejše bodo. Nimaš pa motorja,katalizatorja,izpuha,obveznih servisov... .
bi vaš še na nekaj opomnil.. a veste da pri nakupu vsakega izdelka plačate njegovo razgradno ? a veste ? dobro. potem mi pa povejte zakaj ima slo vlada take probleme s smetmi in mora plačevati dodatna sredstva za njihov… ...prikaži več odvoz in razgradnjo ? me zanima koliko je sedanja litija beterija razgradljiva in recikabilna. glejte meni so pred 20 leti obljubljali da je plin za ogrevanje najcenješe in najbolj čist. danes je najdražja varianta, plačujem pa tudi eko davek.
@Leon,okoli 3 ali 4 leta nazaj je bila nora akcija z dobro subvencijo,tako da so bili takoj pograbljeni po 10.000 Eur.Pejd pa jih povprašaj v Volkswagnovem salonu.... .Zdaj pa mislim,da je okoli 20 jurjev.
michi... zakaj pa ne kar VW e-up ? saj je super.. ampak jest ti predlagam da greš v baby center in si tam izberi električno, pardon baterijskega audija ali mecedesa.. boš približno na istem nivoju uporabnosti kot s tistim e-up-om.… ...prikaži več. raje se vprašajte koliko časa bo še kakšna pumpa postavljena ? ko ne bo več, si zapomnite kolk bodo e-atri in po kolk bo elektrika. če ste pozabili, so na tem portalu objavili novico, da je v nemčiji elektrika že dražja fosilnih goriv. monopol bo, monopol.
Kot da nismo vedeli, da bomo lanskoletno gesto elektro podjetij, ko so nam oprostili en del dajatev zaradi korone, sedaj preplačali. V naši državi ni nič zastonj.
Niso vam elektro podjetja to oprostila ampak vlada. Elektro podjetje se financira s temi dajatvami (omrežnina). Zanimivo, da pa nam niso oprostili plačil dajatev za komunalo (smeti, voda)
Če ne bi bilo potrebno plačevati vseh teh dajatev, bi bila položnica 1/3 manjša.
Povsem drži.
izy, drži, drži, kar trdiš !
Električni avtomobili bodo postavili cene elektrike ! Naftne lobije bodo zamenjali električni
to bi bilo super. Okolje manj onesnaženo, prihranek pri energentu velik, toda, kaj, ko so cene el. vozil za marsikoga povsem nedosegljive, kljub subvenciji.
leon.... kdo v sloveniji ima največ e-polnilnic.. menda petrol..in petrol je moj dobavitelj elektrike. zraven pa se hvali da mi brez dodatnih stroškov dobavlja zeleno elektriko. ZELENO. in to brez dodatnih stroškov. vrhunec cinizma..pač spet bomo morali potrošniki plačat ves… ...prikaži večs razvoj. delničarji pa bodo še naprej pobirali mastne dividende. danes nihče več ne plača iz lastnega žepa razvoj in širitev proizvodnje.še štartaj slovenija ne.
alen04....govorimo o cenah elektrike .
Še vedno je vožnja z elektriko nekajkrat cenejša kot dieseli... .Motornega vzdrževanja ni in kaj češ lepšega.Če bi bila cena elektrike danes × 3,bi se električno vozilo še vedno bistveno bolj splačalo kot umazana nafta.Poleg tega nimaš menjave motornega olja,filtrov,svečk,turbin, grelnih sveč.... .
Michi, povedati je potrebno tudi to, da, ko zamenjaš pogon vozila so baterije zelo velik strošek. Dostop do polnilnic oz. njihovo zasedenost (sodelavec ima tak avto). Večkrat benti, da je skozi zasedena. Vsaki dan (pon.-pet.) prevozim cca. 80 km. Ko… ...prikaži več napolnim tank se z njim vozim cca. 10 dni, danes ima naš disel 315.000 km. Zanima me kolikokrat bi moral kupiti nove baterije (da vsakomesečne najemnine ne omenjam), da bom naredil to kilometrino. Glavni faktor za "NE" e avtu je seveda cena.
Zdaj so še dragi in nedodelani + premalo polnilnic.... .Drugače je pa vse boljše.Diesel onesnažuje okolje in amortizacija tudi kar nekaj košta,sploh če ni nemški... .Baje so imeli pred časom eno hudo akcijo,ko je bil WV E-UP nov za 10.000… ...prikaži več Eur.Tiste baterije bodo pa tudi s časoma cenejše.Več ko bo teh vozil,cenejše bodo. Nimaš pa motorja,katalizatorja,izpuha,obveznih servisov... .
......žabec kje ti živiš ? https://www.porscheinterauto.net/elektricni-avtomobili/elektricna-vozila-servis/
bi vaš še na nekaj opomnil.. a veste da pri nakupu vsakega izdelka plačate njegovo razgradno ? a veste ? dobro. potem mi pa povejte zakaj ima slo vlada take probleme s smetmi in mora plačevati dodatna sredstva za njihov… ...prikaži več odvoz in razgradnjo ? me zanima koliko je sedanja litija beterija razgradljiva in recikabilna. glejte meni so pred 20 leti obljubljali da je plin za ogrevanje najcenješe in najbolj čist. danes je najdražja varianta, plačujem pa tudi eko davek.
Do časa, ko bodo cene e vozil vsaj 30% nižje, bom trajbal disel.
@Leon,okoli 3 ali 4 leta nazaj je bila nora akcija z dobro subvencijo,tako da so bili takoj pograbljeni po 10.000 Eur.Pejd pa jih povprašaj v Volkswagnovem salonu.... .Zdaj pa mislim,da je okoli 20 jurjev.
Michi, uživaj v e avtu, jaz si ga ne morem privoščiti in kakor vidim še kdo drug na minimalcu. Privoščim ti pa, da uživaš v njem.
Sej jaz tudi ne,ampak če bi imel bi si vzel e teslo.
michi... zakaj pa ne kar VW e-up ? saj je super.. ampak jest ti predlagam da greš v baby center in si tam izberi električno, pardon baterijskega audija ali mecedesa.. boš približno na istem nivoju uporabnosti kot s tistim e-up-om.… ...prikaži več. raje se vprašajte koliko časa bo še kakšna pumpa postavljena ? ko ne bo več, si zapomnite kolk bodo e-atri in po kolk bo elektrika. če ste pozabili, so na tem portalu objavili novico, da je v nemčiji elektrika že dražja fosilnih goriv. monopol bo, monopol.
Jaz imam Swifta 2003,ko novi... .Poraba 4 litre po avtocesti in do 2500vrt/min.Regionalna cesta,mešano z mestno od 5,1 do 5,6l.
Moja plača pa že 12. let stagnira!!!
Koliko imaš potem,še vedno 534 EUR? Mislim vse skupaj...,prevoz,malica,nočne... .
Ne, 950€ z vsemi dodatki.
Sej ni toliko slabo,je pa res,da so cene v 12-h letih šle veliko gor.
Kot da nismo vedeli, da bomo lanskoletno gesto elektro podjetij, ko so nam oprostili en del dajatev zaradi korone, sedaj preplačali. V naši državi ni nič zastonj.
Niso vam elektro podjetja to oprostila ampak vlada. Elektro podjetje se financira s temi dajatvami (omrežnina). Zanimivo, da pa nam niso oprostili plačil dajatev za komunalo (smeti, voda)
Komunajzarji na pohodu.
Najprej ti naštimajo hladne fronte, eno za drugim. Pol ti pa višajo cene energentov. Svetovna mafija v obliki elite