Naše kazni so glede na povprečne prihodke gotovo previsoke in tu je znižanje na mestu. Za večjo varnost pa rabimo precej bolj učinkovit nadzor. Če boš na 100 km dolgi poti naredil pet prekrškov in te bodo za tri dobili,… ...prikaži več se boš precej bolj "vzgojil", čeprav boš dobil samo 3 x po 10 € kazni kot sedaj, ko te bodo ob istem načinu vožnje ujeli enkrat na 300.000 km. Enostavno, potrebno je poenostaviti nadzor z avtomatskimi sistemi, ki preverjajo ves promet.
Dejansko so visoke kazni neprimerne v kontekstu povečevanja števila radarjev npr v LJ. Ne moreš ves čas gledat na števec. Pogrešam avtomatiko za prostovoljno omejevanje v hitrosti na max, če nam avtomatika že pošilja kazni.
@popokatopetl: avti načeloma nekaj takega imajo, če imajo prepoznavo znakov. Moj avto pač zazna omejitev s pomočjo prepoznave znakov in navigacije (potrebno zaradi tega, ker križišče razveljavi omejitev), dva klika po tempomatu pa nastavita to hitrost.
S sedanjimi kaznimi ste ohromili promet ... ljudem, ki že tako nimajo za kruh ste nabili strah v kosti, ostalim se jebe in se jim bo jebalo vedno ... tam neki 'prometni strokovnjak' s končano prometno šolo, na katero se… ...prikaži več vpišejo tisti, ki se drugam ne morejo, serje maline v smislu vode na svoj mlin ... preprosto ... copy/paste avstrijskega zakona ... miselnost, vozni park in vse ostale okoliščine so podobne ... ne mislt, da v Avstriji serjejo med in ščijejo kolonjsko ...
Prav je, da se znižajo na nek normalen nivo AMPAK hkrati je treba povečat število kontrol, da se ulovi več kršiteljev. Trenutno je možnost, da dobiš kazen skoraj kot zadetek na loteriji, ker ni praktično nobenih radarjev. Nemški avti so… ...prikaži več pa narejeni za varno vožnjo do 180 km/h tako, da če se ti mudi in je avtocesta zvečer prazna pač vzameš to kazen v zakup.
Osnova za odmero kazni bi morala biti cena novega vozila, s katerim je bil storjen prekršek. Upoštevati bi morali tudi povprečno porabo in število kw. Tako imajo urejeno v najbolj "gnilih" državah, naprimer v Švici. Kdor ima denar za drag… ...prikaži več in požrešen avto, naj tudi več plača.
Kakšen strokovnjak za promet pa je ta Brglez, ki ima miselnost, da visoka denarna kazen pomeni varnost? Dokler bo v zakoniku za skoraj vsako stvar kriva hitrost, ne more priti do sprememb na bolje. Toliko je govora, da je problem… ...prikaži več telefoniranje med vožnjo, ampak uradno tudi v enem samem primeru ni opisan telefon kot krivda za nezgodo.
Logika je preprosta. Če so kazni zmerne, potem lahko povečaš število kontrol. Če so kazni ekstremne, potem lahko ob preštevilnih kontrolah pride do revolta kot je že prišlo v MB ali pa ljudje bankrotirajo. Ekstremne kazni in malo kontrole je… ...prikaži več slabše, kot zmerne kazni in veliko kontrole.
Še vedno imamo višje kazni kot v sosednji Avstriji z višjim standardom.Visoke kazni bi morale biti samo za hujše prekrške.In logika : prazna cesta, prazni pločniki, razlika če je gužva.Policaj bi sam moral oceniti težo.Če vozim po cesti kjer je… ...prikaži veče omejitev 50 in vidim otroke na pločniku vozim 25, 30 in ne po omejitvah.Policija pa ponavadi stoji tam kjer najlažje kasira.
Zaradi korone bo manj prometa in seveda posledično prometnih nesreč in na koncu mandata bodo rekli: "Vidite, znižali smo kazni, pa imamo boljšo prometno statistiko!" Saj dlje od tega razmišljanja ta vlada itak ne zmore... Daj potem ukini tudi odiranje… ...prikaži več z varno vožnjo in raznimi delavnicami, ko si tako pameten Postojnčan!
Bodo več pokasirali s terorjem in kaznimi za nenošenje mask, za prehod občin itd.... Migrantska golazen, pa ima prosto pot vse povsod. Bravo diktatorji.
TO SMO ŽE VIDELI PRI PREJŠNJI JJ VLADI. Posledice: klavnica na cestah. 30% več mrtvih in ranjenih kot prej. Še kdo dvomi o desničarskem načrtnem pobijanju?
Ta vlada ni slaba, kljub številnim kritikam, značilnim za naš narod. S to potezo želi SDS kupiti naklonjenost volilnega telesa, a to ni prava pot. Kaj, ko bi še povečali dovoljeno količino alkota med vožnjo, recimo 20 pirov = kazen… ...prikaži več 5 eur, 10 pirov in 10 šnopcev = kazen 12 eur, bodimo resni, dragi rojaki, varnost je vendar prva.
Napačno. Kazni za prekrške v cestnem prometu bi bilo potrebno zvišati. Pa še predlod: Pri zdravniškem pregledu za opravljanje vozniškega izpita bi bilo potreno opraviti še podroben psihotest.
Zakaj bi tistih par "srečnežev", ki jih dobi občasna kontrola hitrosti moralo bankrotirat medtem, ko večina še vedno krši omejitve? Pravi način je kot v Avstriji, zmerne kazni in pogoste kontrole ter veliko avtomatskih radarjev.
Naše kazni so glede na povprečne prihodke gotovo previsoke in tu je znižanje na mestu. Za večjo varnost pa rabimo precej bolj učinkovit nadzor. Če boš na 100 km dolgi poti naredil pet prekrškov in te bodo za tri dobili,… ...prikaži več se boš precej bolj "vzgojil", čeprav boš dobil samo 3 x po 10 € kazni kot sedaj, ko te bodo ob istem načinu vožnje ujeli enkrat na 300.000 km. Enostavno, potrebno je poenostaviti nadzor z avtomatskimi sistemi, ki preverjajo ves promet.
Točno tako! Me veseli, da še nekdo zna pravilno razmišljat.
Dejansko so visoke kazni neprimerne v kontekstu povečevanja števila radarjev npr v LJ. Ne moreš ves čas gledat na števec. Pogrešam avtomatiko za prostovoljno omejevanje v hitrosti na max, če nam avtomatika že pošilja kazni.
@popokatopetl: avti načeloma nekaj takega imajo, če imajo prepoznavo znakov. Moj avto pač zazna omejitev s pomočjo prepoznave znakov in navigacije (potrebno zaradi tega, ker križišče razveljavi omejitev), dva klika po tempomatu pa nastavita to hitrost.
S sedanjimi kaznimi ste ohromili promet ... ljudem, ki že tako nimajo za kruh ste nabili strah v kosti, ostalim se jebe in se jim bo jebalo vedno ... tam neki 'prometni strokovnjak' s končano prometno šolo, na katero se… ...prikaži več vpišejo tisti, ki se drugam ne morejo, serje maline v smislu vode na svoj mlin ... preprosto ... copy/paste avstrijskega zakona ... miselnost, vozni park in vse ostale okoliščine so podobne ... ne mislt, da v Avstriji serjejo med in ščijejo kolonjsko ...
Toliko o ukrepih za zmanjšanje žrtev prometnih nesreč .
Nuja po povečanju števila žrtev. Kdo bi jih razumel kretene.
Pogrebna podjetja rastejo kot gobe ....ne bi bil presenečen glede tega .
Prav je, da se znižajo na nek normalen nivo AMPAK hkrati je treba povečat število kontrol, da se ulovi več kršiteljev. Trenutno je možnost, da dobiš kazen skoraj kot zadetek na loteriji, ker ni praktično nobenih radarjev. Nemški avti so… ...prikaži več pa narejeni za varno vožnjo do 180 km/h tako, da če se ti mudi in je avtocesta zvečer prazna pač vzameš to kazen v zakup.
Treba potalat malo bonbončkov za naslednje volitve.
Ta vlada lahko natrosil goro bonbončkov pa jim nič ne pomaga. Je jama sovražnosti, ki si jo kopljejo, že zdavnaj pregloboka...
Osnova za odmero kazni bi morala biti cena novega vozila, s katerim je bil storjen prekršek. Upoštevati bi morali tudi povprečno porabo in število kw. Tako imajo urejeno v najbolj "gnilih" državah, naprimer v Švici. Kdor ima denar za drag… ...prikaži več in požrešen avto, naj tudi več plača.
Torej bodo spet najbolje prišli skozi tisti, ki delajo na črno. Bravo, super ideje.
Kakšen strokovnjak za promet pa je ta Brglez, ki ima miselnost, da visoka denarna kazen pomeni varnost? Dokler bo v zakoniku za skoraj vsako stvar kriva hitrost, ne more priti do sprememb na bolje. Toliko je govora, da je problem… ...prikaži več telefoniranje med vožnjo, ampak uradno tudi v enem samem primeru ni opisan telefon kot krivda za nezgodo.
Zanimiv način, kako povečati prometno varnost. Enostavno potem ne razumem policije, ki trdi, da je hitrost največji faktor za prometne nesreče.
Logika je preprosta. Če so kazni zmerne, potem lahko povečaš število kontrol. Če so kazni ekstremne, potem lahko ob preštevilnih kontrolah pride do revolta kot je že prišlo v MB ali pa ljudje bankrotirajo. Ekstremne kazni in malo kontrole je… ...prikaži več slabše, kot zmerne kazni in veliko kontrole.
Edino pravilno. Kazni za manjše prekoračitve so tako ali tako prevelike. Narejene so po ne-sposobnosti policije za nadzor.
Še vedno imamo višje kazni kot v sosednji Avstriji z višjim standardom.Visoke kazni bi morale biti samo za hujše prekrške.In logika : prazna cesta, prazni pločniki, razlika če je gužva.Policaj bi sam moral oceniti težo.Če vozim po cesti kjer je… ...prikaži veče omejitev 50 in vidim otroke na pločniku vozim 25, 30 in ne po omejitvah.Policija pa ponavadi stoji tam kjer najlažje kasira.
Zaradi korone bo manj prometa in seveda posledično prometnih nesreč in na koncu mandata bodo rekli: "Vidite, znižali smo kazni, pa imamo boljšo prometno statistiko!" Saj dlje od tega razmišljanja ta vlada itak ne zmore... Daj potem ukini tudi odiranje… ...prikaži več z varno vožnjo in raznimi delavnicami, ko si tako pameten Postojnčan!
Bodo več pokasirali s terorjem in kaznimi za nenošenje mask, za prehod občin itd.... Migrantska golazen, pa ima prosto pot vse povsod. Bravo diktatorji.
TO SMO ŽE VIDELI PRI PREJŠNJI JJ VLADI. Posledice: klavnica na cestah. 30% več mrtvih in ranjenih kot prej. Še kdo dvomi o desničarskem načrtnem pobijanju?
Prehitra vožnja je luksuz in naj stane čim več, da človeku možgane zbistri .
Škoda da plenitev vozil ostaja, sem mislil da bodo tudi to kriminalno zadevo ustavili.
Ta vlada ni slaba, kljub številnim kritikam, značilnim za naš narod. S to potezo želi SDS kupiti naklonjenost volilnega telesa, a to ni prava pot. Kaj, ko bi še povečali dovoljeno količino alkota med vožnjo, recimo 20 pirov = kazen… ...prikaži več 5 eur, 10 pirov in 10 šnopcev = kazen 12 eur, bodimo resni, dragi rojaki, varnost je vendar prva.
a ste v vladi popol noma vbosli da znižujete zakon v prometnih prekrških jaz nisem zato in pika
ta vrtovc je vosu ker predlaga znižanje kazni jaz bi jo povečau
Napačno. Kazni za prekrške v cestnem prometu bi bilo potrebno zvišati. Pa še predlod: Pri zdravniškem pregledu za opravljanje vozniškega izpita bi bilo potreno opraviti še podroben psihotest.
Zakaj bi tistih par "srečnežev", ki jih dobi občasna kontrola hitrosti moralo bankrotirat medtem, ko večina še vedno krši omejitve? Pravi način je kot v Avstriji, zmerne kazni in pogoste kontrole ter veliko avtomatskih radarjev.
fenix09 Ti sigurno nim,aš avta in si tako hudoben,da bi voznike finančno uničil!? Res si pava levičarska zguba!!