Za LPG drži kot si napisal, CNG je pa druga zgodba, ni to eno in isto ..CNG polnilnice so v LJ , MB in Jesenice .. kar pa je za nekoga iz Nove Gorice malce daleč , razen če… ...prikaži več gre v Udine tankat.
točno tako, kolega je v mislm da 7 mesecih izplačal LPG vgradnjo takrat cca 1200 eur. V USA se dejansko lahko kupi avto s tovarniško vgradnjo LPG in še en drug ne vem iz glave, uglavnem avto že fabriško predelan na plin.
Pri nas so tudi štartali z lpg/cng, pa so kartelno dvignili cene tako, da dejansko noben ni hotel kupiti avtomobila prirejenega za to oz. da bi šel na to. Potem su pa tu še resnične zgodbe, kako so ostali na… ...prikaži več cesti in čakali da se odpre LPG/CNG gas pumpa, saj jih ni povsod v EU in zaradi tega s takšnimi avtomobilom ne moreš potovati. Torej sami sebi so LPG/CNG karteli skočili v zaslužek in to kar ponujajo pri nas je občutno drago tako kot preveč drag bencin in dizel nad katerim služijo s previsokimi maržami in strižejo ovce.
Govorim bolj o tem, da je vseeno predrago kljub temu da govorijo da se "prišpara". Še vedno je velik znesek in kartelno dogovorjen. Tako da ne pribijaj. Tukaj vsak hoče na hitro obogateti čez noč pa da za kramp ne… ...prikaži več bi sploh prijel. Preveč imamo takšnih, ki svoje storitve in surovine zaračunavajo s ciljem da obogatijo že od strani enega človeka.
vse lepo in prav,ampak jaz bi cene bencina in nafte glede na škodljive emisije zamenjal,ker bodo avti na nafto počasi odmrli,največ bo ostalo kombinacija elektro+bencin in pa sami elektro avti,ostalo pa ne verjamem,da se izplača(vodik),razen,če je kakšen novi Tesla,da kaj pogrunta
Draga Jožicamurn o LPG/CNG se pa malo bolj informiraj in potem kritiziraj.To da lpg ni v redu in da ni dovolj bencinskih je čista izmišljotina pa tudi da z takšnim avtomobilom ne moreš potovati ni res. Jaz imam avto predelan… ...prikaži večan na LPG pa se z njim prav lepo voziš in imaš na voljo dovolj polnilnic še posebej če greš kam dalj. Sicer pa tudi ni problem ker z enim tankom plina prevozim 700 do 800 km.Ne vem od kod ti podatek da se z takim avtom ne da potovati!!!!Še bolje se potuje ker se vozim za pol cene bencina.Tisto rekla -kazala v tem primeru ne velja pa tudi ljudje so premalo informirani pa mislijo da je to bav- bav(na žalost še vedno) in se ne poslužujejo LPG sistemov.Drugače pa se ti vložek v predelavo vrne v nekaj letih ,Odvisno od prevoženih kilometrov.Tistih 1000 eurov ki jih daš za predelavo boš hitro nadomestila z nižjo ceno plina če prevoziš 15000- 20000 km na leto.
Ne potegne to sranje nikamor, avti s tako predelavo fabriško pa so zelo dragi. Po forumih berem, da uniči motor in je na koncu še celo več stroškov s servisom. Jožica ima edino prav pri tem da je premalo takšnih… ...prikaži več pump po EU in pa živa resnica je, da so eni Slovenci ostali na poti do Grčije in čakali da določeno pumpo odprejo, nekaj pa jih je ostalo na poti, ko se jim je mudilo domov. Cena CNG je previsoka: CNG (stisnjen zemeljski plin). 1,098 €/kg, LPG približno 0,667EUR. Servis/a-testi/ventili/dražji fabriški avti/premalo pump, ki to podpira. Ali se splača iti v to in biti konstantno v strahu? Če nekdo dela dolge poti? Ne. To pa ne pomeni tudi to, da želim trošiti bencin, če imam možnost CNG/LPG in kaj imam od tega, ko moram spet gorivo tankati in je potem realni izkoristek cenejšega plina slabši in ne preveč ugoden ob dotočenem gorivu za "varnost" prevekslanja. LPG/CNG se porabi več na 100km kot po brošurcah in je potem cena SKORAJ enaka npr. dizelaškim avtom v realnosti.
Za LPG drži kot si napisal, CNG je pa druga zgodba, ni to eno in isto ..CNG polnilnice so v LJ , MB in Jesenice .. kar pa je za nekoga iz Nove Gorice malce daleč , razen če… ...prikaži več gre v Udine tankat.
točno tako, kolega je v mislm da 7 mesecih izplačal LPG vgradnjo takrat cca 1200 eur. V USA se dejansko lahko kupi avto s tovarniško vgradnjo LPG in še en drug ne vem iz glave, uglavnem avto že fabriško predelan na plin.
Pri nas so tudi štartali z lpg/cng, pa so kartelno dvignili cene tako, da dejansko noben ni hotel kupiti avtomobila prirejenega za to oz. da bi šel na to. Potem su pa tu še resnične zgodbe, kako so ostali na… ...prikaži več cesti in čakali da se odpre LPG/CNG gas pumpa, saj jih ni povsod v EU in zaradi tega s takšnimi avtomobilom ne moreš potovati. Torej sami sebi so LPG/CNG karteli skočili v zaslužek in to kar ponujajo pri nas je občutno drago tako kot preveč drag bencin in dizel nad katerim služijo s previsokimi maržami in strižejo ovce.
Govorim bolj o tem, da je vseeno predrago kljub temu da govorijo da se "prišpara". Še vedno je velik znesek in kartelno dogovorjen. Tako da ne pribijaj. Tukaj vsak hoče na hitro obogateti čez noč pa da za kramp ne… ...prikaži več bi sploh prijel. Preveč imamo takšnih, ki svoje storitve in surovine zaračunavajo s ciljem da obogatijo že od strani enega človeka.
vse lepo in prav,ampak jaz bi cene bencina in nafte glede na škodljive emisije zamenjal,ker bodo avti na nafto počasi odmrli,največ bo ostalo kombinacija elektro+bencin in pa sami elektro avti,ostalo pa ne verjamem,da se izplača(vodik),razen,če je kakšen novi Tesla,da kaj pogrunta
Draga Jožicamurn o LPG/CNG se pa malo bolj informiraj in potem kritiziraj.To da lpg ni v redu in da ni dovolj bencinskih je čista izmišljotina pa tudi da z takšnim avtomobilom ne moreš potovati ni res. Jaz imam avto predelan… ...prikaži večan na LPG pa se z njim prav lepo voziš in imaš na voljo dovolj polnilnic še posebej če greš kam dalj. Sicer pa tudi ni problem ker z enim tankom plina prevozim 700 do 800 km.Ne vem od kod ti podatek da se z takim avtom ne da potovati!!!!Še bolje se potuje ker se vozim za pol cene bencina.Tisto rekla -kazala v tem primeru ne velja pa tudi ljudje so premalo informirani pa mislijo da je to bav- bav(na žalost še vedno) in se ne poslužujejo LPG sistemov.Drugače pa se ti vložek v predelavo vrne v nekaj letih ,Odvisno od prevoženih kilometrov.Tistih 1000 eurov ki jih daš za predelavo boš hitro nadomestila z nižjo ceno plina če prevoziš 15000- 20000 km na leto.
Ne potegne to sranje nikamor, avti s tako predelavo fabriško pa so zelo dragi. Po forumih berem, da uniči motor in je na koncu še celo več stroškov s servisom. Jožica ima edino prav pri tem da je premalo takšnih… ...prikaži več pump po EU in pa živa resnica je, da so eni Slovenci ostali na poti do Grčije in čakali da določeno pumpo odprejo, nekaj pa jih je ostalo na poti, ko se jim je mudilo domov. Cena CNG je previsoka: CNG (stisnjen zemeljski plin). 1,098 €/kg, LPG približno 0,667EUR. Servis/a-testi/ventili/dražji fabriški avti/premalo pump, ki to podpira. Ali se splača iti v to in biti konstantno v strahu? Če nekdo dela dolge poti? Ne. To pa ne pomeni tudi to, da želim trošiti bencin, če imam možnost CNG/LPG in kaj imam od tega, ko moram spet gorivo tankati in je potem realni izkoristek cenejšega plina slabši in ne preveč ugoden ob dotočenem gorivu za "varnost" prevekslanja. LPG/CNG se porabi več na 100km kot po brošurcah in je potem cena SKORAJ enaka npr. dizelaškim avtom v realnosti.