Država naj se vključi tam, kjer je njena naloga. Naj si ne izmišlja vedno novih pravil, kjer bi se vtikovala v trg. Država ima čez izvajanje izpita, tam se ugotovi, če se je kandidat v avtošoli kaj naučil. Država ima… ...prikaži več čez inšpekcije, ki naj aktivno ugotavljajo, če so pravice zaposlenih kršene. Ne da se vse narediti iz pisarne na daljavo. Je..bi ga. Tako je. Iz luknje ven bo treba.
Ha ha, dobra izjava, ampak problem je v tem, da če si iz politike in po politični poti pristal na nekem uradu, ministrstvu ali AGENCIJI, se pač vtikaš v zasebno sfero, ker ti je to v navadi! Ne zaradi nižanja… ...prikaži več števila smrtnih žrtev!
Čudno,da za nesreče nikoli ni krivo vzdrževanje sest za katere je zadolžena država?? Vedno krivijo nekaj kaj se,da podražiti!! Res smo država polna čudakov,ki ne mislijo nič drugega kot kaj bodo podražili in si napolnili žepe!!
Pol se pa ne cudit ,ko bo na cesti mladina brez vozniske in crna kronika na prvi strani.Vozniska je danes nuja in je prekleto draga,ce se podrazi
Bo zadeva vplivala na vec stvari.
Dolocena bi morala biti najvisja cena....pol pa kolko znese kateri avtošoli. Samo da si žepe filajo. Ja izpit je nuja in pol na cestah mladi brez izpita ki si ga nemorejo privoščiti. Samo poglejte koliko zaslužijo z izpiti...te se pa… ...prikaži več naj ministrstvo določi ponovno najnizjo placo katera se bo za toliko procentov dvignila kot ura voznje, pa bomo vsi zadovoljni.
Ah dajte no, saj je že danes določena cena "varne vožnje za voznike začetnike" na 125€, pa poglejte koliko se tega držijo: https://www.facebook.com/events/231253577403241/?active_tab=about
Hitrost ubija, ceste pa so ponekod "smrtno" nevarne. Kdo je kriv, največ vozniki sami. Vozim 15 let in brez nesreče, le 2x so mi po krivem stolkli avto.
seveda. cena ure bo garancija za kvaliteto. pa kje še... samo cene bodo dvignili in še bolj kasirali... treba bi bilo predpisati nadzor, ne pa najnižjo ceno.
Čakaj malo Stallone... voznik tovornjaka mora počivati, pa samo vozi, nič drugega, inštruktor pa kar 63 ur na teden brez počitka, pa mora non-stop paziti na druge norce na cesti in enega na svoji levi?!?! Je to normalno?!? Je to… ...prikaži več v EU sploh dovoljeno?
Vsak povprečno ekonomsko pismen ve, ko trg sam odreja cene (brez vpliva dogovorov med enakimi ponudniki), se cene običajno znižajo tam, kjer je konkurenca velika, povpraševanja pa manj. Tudi v tej branži je tako. Na začetku bo res nekoliko višji… ...prikaži več dvig cen, a tipaje, ki pa se bo sčasoma spustila na skoraj enako raven. Odstopanja bodo večja, le pri ponudnikih storitev, ki bodo imeli ustrezne tehnične pripomočke, ki bodo z njimi skrajšali čas - ur praktične vožnje.
Se samo meni v tej državi zdi sporno, da moram pustiti svojo najstnico ob 21h ponoči vozit se s 55-letnim starcem, po tem, ko je ta prevozil že 300 km in je 7 ur non-stop za volanom?!?!? Pa to je… ...prikaži več ja treba odgovorne zapret, ki to dovolijo!!! To še jaz ne morem, pa sem mlajši!
Naj se raje ukvarjajo z instruktorji in njihovim poučevanjem. Včasih bi šel ven iz avta in ga vprašal po zdravju, ko vidim, kako ga uči. Ni čudno, da potem, ko ima izpit se ob zavijanju levo ustavi takoj za semaforjem… ...prikaži več namesto, da bi se pomaknil globje v križišče in za sabo potegnil še nekaj vozil.
Glej poba, učiteljice v osnovnih in ostalih šolah tudi dostikrat nimajo pojma, ampak žal tega ne vidiš. In ko bi se zavedali kakšna na pol "retardirana" zna biti današnja mladina, bi bili tiho in ne bi svoje frustracije stresali na… ...prikaži več inštruktorje po cestah.
Država naj se vključi tam, kjer je njena naloga. Naj si ne izmišlja vedno novih pravil, kjer bi se vtikovala v trg. Država ima čez izvajanje izpita, tam se ugotovi, če se je kandidat v avtošoli kaj naučil. Država ima… ...prikaži več čez inšpekcije, ki naj aktivno ugotavljajo, če so pravice zaposlenih kršene. Ne da se vse narediti iz pisarne na daljavo. Je..bi ga. Tako je. Iz luknje ven bo treba.
Ha ha, dobra izjava, ampak problem je v tem, da če si iz politike in po politični poti pristal na nekem uradu, ministrstvu ali AGENCIJI, se pač vtikaš v zasebno sfero, ker ti je to v navadi! Ne zaradi nižanja… ...prikaži več števila smrtnih žrtev!
Čudno,da za nesreče nikoli ni krivo vzdrževanje sest za katere je zadolžena država?? Vedno krivijo nekaj kaj se,da podražiti!! Res smo država polna čudakov,ki ne mislijo nič drugega kot kaj bodo podražili in si napolnili žepe!!
A nimajo že zobozdravniki podoben sistem določanja najnižje cene? Iz tega izhaja, da bo vsakdo, ki bo zastavil nižjo ceno - v prekršku!
Pol se pa ne cudit ,ko bo na cesti mladina brez vozniske in crna kronika na prvi strani.Vozniska je danes nuja in je prekleto draga,ce se podrazi Bo zadeva vplivala na vec stvari.
Dolocena bi morala biti najvisja cena....pol pa kolko znese kateri avtošoli. Samo da si žepe filajo. Ja izpit je nuja in pol na cestah mladi brez izpita ki si ga nemorejo privoščiti. Samo poglejte koliko zaslužijo z izpiti...te se pa… ...prikaži več naj ministrstvo določi ponovno najnizjo placo katera se bo za toliko procentov dvignila kot ura voznje, pa bomo vsi zadovoljni.
Ah dajte no, saj je že danes določena cena "varne vožnje za voznike začetnike" na 125€, pa poglejte koliko se tega držijo: https://www.facebook.com/events/231253577403241/?active_tab=about
Kakšen popustek bo padel, pa bo šlo... Saj avtošole so zasebniki, ne javna uprava. Z zasebniki se MORA dati zmeraj pogovoriti glede cene...
Hitrost ubija, ceste pa so ponekod "smrtno" nevarne. Kdo je kriv, največ vozniki sami. Vozim 15 let in brez nesreče, le 2x so mi po krivem stolkli avto.
seveda. cena ure bo garancija za kvaliteto. pa kje še... samo cene bodo dvignili in še bolj kasirali... treba bi bilo predpisati nadzor, ne pa najnižjo ceno.
Takšnih neumnosti z državnim določanjem cen so se šli v Venezueli, pa poglejte, kje so danes.
vozniček, malo si rekel 7 ur nonstop za volanom. tedenska omejitev je 63 ur in marsikatera avtošola forsira inštruktorje, da delajo čimveč
Čakaj malo Stallone... voznik tovornjaka mora počivati, pa samo vozi, nič drugega, inštruktor pa kar 63 ur na teden brez počitka, pa mora non-stop paziti na druge norce na cesti in enega na svoji levi?!?! Je to normalno?!? Je to… ...prikaži več v EU sploh dovoljeno?
Vsak povprečno ekonomsko pismen ve, ko trg sam odreja cene (brez vpliva dogovorov med enakimi ponudniki), se cene običajno znižajo tam, kjer je konkurenca velika, povpraševanja pa manj. Tudi v tej branži je tako. Na začetku bo res nekoliko višji… ...prikaži več dvig cen, a tipaje, ki pa se bo sčasoma spustila na skoraj enako raven. Odstopanja bodo večja, le pri ponudnikih storitev, ki bodo imeli ustrezne tehnične pripomočke, ki bodo z njimi skrajšali čas - ur praktične vožnje.
Se samo meni v tej državi zdi sporno, da moram pustiti svojo najstnico ob 21h ponoči vozit se s 55-letnim starcem, po tem, ko je ta prevozil že 300 km in je 7 ur non-stop za volanom?!?!? Pa to je… ...prikaži več ja treba odgovorne zapret, ki to dovolijo!!! To še jaz ne morem, pa sem mlajši!
Naj se raje ukvarjajo z instruktorji in njihovim poučevanjem. Včasih bi šel ven iz avta in ga vprašal po zdravju, ko vidim, kako ga uči. Ni čudno, da potem, ko ima izpit se ob zavijanju levo ustavi takoj za semaforjem… ...prikaži več namesto, da bi se pomaknil globje v križišče in za sabo potegnil še nekaj vozil.
Harrison ne nakladaj, če ne poznaš stroke.
še eden ki nima pojma
Glej poba, učiteljice v osnovnih in ostalih šolah tudi dostikrat nimajo pojma, ampak žal tega ne vidiš. In ko bi se zavedali kakšna na pol "retardirana" zna biti današnja mladina, bi bili tiho in ne bi svoje frustracije stresali na… ...prikaži več inštruktorje po cestah.