"Pri meritvah v Mariboru je v avtu sedel tudi predstavnik Intermatica, redar je bil na sovozniškem sedežu. Predstavnik Intermatica je imel tako vpogled v podatke o kršiteljih, kar bi bilo lahko s stališča varstva zasebnosti sporno, saj ne gre za… ...prikaži več pooblaščeno osebo, kot to določa Zakon o prekrških. " ??? Tam kjer občinsko redarstvo za meritve najame zunanjega izvajalca je v vozilu z radarjem vedno tudi izvajalec. Ta premika avto in upravlja radar, ker redarji nimajo certifikata za te tipe radarjev
Če bi tako bilo, potem bi človek cinično pomislil, da je dovolj le redar, ha. ha... Po kmečki logiki bi redarska služba kadar najame zunanjega izvajalca za meritve z radarjem, morala pred pričetkom meritev vsakič preveriti in sestaviti zapisnik ali… ...prikaži več je izvajalec poslal osebo in tehniko z vsemi potrebnimi veljavnimi certifikati. Če zapisnika ni, potem prekrškovni organ ob pritožbi kršitelja, ne more dokazovati, da je kršitev bila zabeležena z zakonitimi sredstvi, če bi kršitelj to problematiziral.
V nobenem primeru ne bi plačal kazni, ki mi jo z radarjem "obesi" redar.. Ti namreč niso ustrezno usposobljeni za delo z radarji, poleg tega nimajo preverb psihofizičnih sposobnosti za takšno delo kot imajo to policisti...Če prevedem, redarji lahko namerno… ...prikaži več ali nenamerno zlorabljajo ta tehnična sredstva, ker nimajo ustreznega šolanja , laično rečeno..Itak, če bi šli gledati podrobneje v pristojnosti redarjev bi ugotovili, da imajo preširoka pooblastila..
To ni res, da je bil radar v križišču, kjer so se zaleteli nogometaši. Tam ni niti Maribor. Tabla za Maribor je kasneje. In radar je bil nameščen pri naslednjem križišču, ne pa na mestu nesreče.
Seveda bi isto peljal, če je radar, par sto metrov naprej. Do tja bi brez težav krepko zmanjšal hitrost. Človek ni upošteval rdeče luči, zakaj meniš, da bi pri istem križišču upošteval radar, ki stoji par sto metrov naprej.
"Tehnično redarjev iz projekta javno-zasebnega partnerstva z Iskro ne gre enačiti z mobilnimi radarji, ki so nameščeni v avtomobilih," so nas podučili redarji, ki jih vodi Uroš Kosi. Mislim, da bi tega Kosija potrebno kalibrirati saj zavaja javnost . Arsenovič… ...prikaži več je marioneta ,ker ni seznanjen z dejanji posameznikov na Uradu za promet občine Maribor .
Upam, da radarji tudi njega odnesejo in odgovorne na Uradu za promet saj je prometna situacija v MB katastrofalna .
Povzetek trditev redarjev "Gre za stacionarne fiksne radarje, ki delujejo v navezavi s semaforskimi križišči" Ne drži, oziroma odgovor zelo zavaja. "Vzpostavitev tega sistema je veliko dražja od najema mobilnega radarja." Že po nekaj dneh najema ne drži. "Radarje, ki… ...prikaži več, ki so bili v skladišču že 10 let, bi bilo treba ponovno kalibrirati."
Samo overiti. Cena je v primerjavi z najemanjem smešno nizka.
Radarje imajo po vsem svetu in so namenjeni umiritvi hitrosti prometa, samo Maribor naj bi bil izjema. Najlepše je divjati po mili volji brez kazni in to bi bilo nekaj za Mariborčane. Naivnost so pokazali pri Kanglerju, ko ga je… ...prikaži več dejansko odnesla leva politika pod krinko radarjev, meščani pa nasedli po vsej črti.
"Pri meritvah v Mariboru je v avtu sedel tudi predstavnik Intermatica, redar je bil na sovozniškem sedežu. Predstavnik Intermatica je imel tako vpogled v podatke o kršiteljih, kar bi bilo lahko s stališča varstva zasebnosti sporno, saj ne gre za… ...prikaži več pooblaščeno osebo, kot to določa Zakon o prekrških. " ??? Tam kjer občinsko redarstvo za meritve najame zunanjega izvajalca je v vozilu z radarjem vedno tudi izvajalec. Ta premika avto in upravlja radar, ker redarji nimajo certifikata za te tipe radarjev
Ta radar zgleda lahko uporablja vsak idi brez strokovne usposobljenosti
Če bi tako bilo, potem bi človek cinično pomislil, da je dovolj le redar, ha. ha... Po kmečki logiki bi redarska služba kadar najame zunanjega izvajalca za meritve z radarjem, morala pred pričetkom meritev vsakič preveriti in sestaviti zapisnik ali… ...prikaži več je izvajalec poslal osebo in tehniko z vsemi potrebnimi veljavnimi certifikati. Če zapisnika ni, potem prekrškovni organ ob pritožbi kršitelja, ne more dokazovati, da je kršitev bila zabeležena z zakonitimi sredstvi, če bi kršitelj to problematiziral.
Včasih so rekli temu UDBA, kako se imenuje pa to danes?
V nobenem primeru ne bi plačal kazni, ki mi jo z radarjem "obesi" redar.. Ti namreč niso ustrezno usposobljeni za delo z radarji, poleg tega nimajo preverb psihofizičnih sposobnosti za takšno delo kot imajo to policisti...Če prevedem, redarji lahko namerno… ...prikaži več ali nenamerno zlorabljajo ta tehnična sredstva, ker nimajo ustreznega šolanja , laično rečeno..Itak, če bi šli gledati podrobneje v pristojnosti redarjev bi ugotovili, da imajo preširoka pooblastila..
Redarji so bivši cariniki,ki so izgubili službe na mejah države,in so naredili para policijsko združbo za nadziranje naroda brez šol.
To ni res, da je bil radar v križišču, kjer so se zaleteli nogometaši. Tam ni niti Maribor. Tabla za Maribor je kasneje. In radar je bil nameščen pri naslednjem križišču, ne pa na mestu nesreče.
Verjetno pubeci ne bi noreli potem 150 km/h plus, če bi vedeli, da jih čaka radar prej ali pa kasnej ... V vsakem primeru katastrofa ostane ...
Seveda bi isto peljal, če je radar, par sto metrov naprej. Do tja bi brez težav krepko zmanjšal hitrost. Človek ni upošteval rdeče luči, zakaj meniš, da bi pri istem križišču upošteval radar, ki stoji par sto metrov naprej.
"Tehnično redarjev iz projekta javno-zasebnega partnerstva z Iskro ne gre enačiti z mobilnimi radarji, ki so nameščeni v avtomobilih," so nas podučili redarji, ki jih vodi Uroš Kosi. Mislim, da bi tega Kosija potrebno kalibrirati saj zavaja javnost . Arsenovič… ...prikaži več je marioneta ,ker ni seznanjen z dejanji posameznikov na Uradu za promet občine Maribor . Upam, da radarji tudi njega odnesejo in odgovorne na Uradu za promet saj je prometna situacija v MB katastrofalna .
Povzetek trditev redarjev "Gre za stacionarne fiksne radarje, ki delujejo v navezavi s semaforskimi križišči" Ne drži, oziroma odgovor zelo zavaja. "Vzpostavitev tega sistema je veliko dražja od najema mobilnega radarja." Že po nekaj dneh najema ne drži. "Radarje, ki… ...prikaži več, ki so bili v skladišču že 10 let, bi bilo treba ponovno kalibrirati." Samo overiti. Cena je v primerjavi z najemanjem smešno nizka.
GOTOF SI
FRANCA VRNI SE PROSIM
Ja postavite radarje v bližini šol in vrtcev ostali je pa samo pljačka naroda.
Radarje imajo po vsem svetu in so namenjeni umiritvi hitrosti prometa, samo Maribor naj bi bil izjema. Najlepše je divjati po mili volji brez kazni in to bi bilo nekaj za Mariborčane. Naivnost so pokazali pri Kanglerju, ko ga je… ...prikaži več dejansko odnesla leva politika pod krinko radarjev, meščani pa nasedli po vsej črti.
Hehe, MB= mariborski butli, a vam je kaj zal za Francekom!??? A vam ne pase vec cefurski sefe!?