Poleg vseh karakteristik je potrebno vedeti tudi za kvaliteto izdelave. Npr. Bridgeston/Firestone se zelo izogibata garancijskim pravilom. Veliko gum ima vertikalno odstopanje, kar pomeni tresenje pri višjih hitrostih. In naši zastopniki samo dvignejo roke ter te prepustijo, da se sam bodeš z njimi.
a bi lahko nekdo razložil tole tabelo. če gledaš procente , se nikaor ne morem dokopati do številke 100 ampak so nekako stalno več kot 100% za nek delček ocene. zato mi ne gre skupaj recimo primerjava prvo uvrščene goodywar-ove… ...prikaži več gume in desete po vrstijo Nexen, ki na mnogih odsekih potolče goodyear-ko, na koncu pa ima delne in skupni rezultat tako slab. ne razumem tudi zakaj je lahko splavanje tako dober rezultat, bočno na mokri pa katastrofa. in manjka še eno . CENA.
Nič ni čez 100%. Torej, varnost je 70%, okolje pa 30% skupne ocene. Varnost se naprej deli na suho cesto - 40% in mokro - 60%, skupaj torej 100% ocene varnost, ki predstavlja 70% skupne ocene. Potem se suha cesta… ...prikaži več naprej deli na udobje, vodljivost in zaviranje. Če sešteješ % zopet dobiš 100% suhe ceste, ki predstavlha 40% varnosti, ki predstavlha 70% skupne ocene...... Razumljivo?
r_d hvala za razlago. zdej ena guma naredi 70k km druga malo čez 20k,torej lahko z eno prišparaš za 3 druge, kar ni 20 eurov. je pa takole pri gumah, kar jest vem, bol ko jemehka,udobna in kvalitna prej profil… ...prikaži več zgine. in tista, ki traja večno, ponavadi je kot kolesel z kmečkega voza. saj veš z železnim kolotekom.
Sej veš kaj mislim. Ne boš se obdržal v ovinku z gumo kot si jo opisal, ker nima oprijema. In pol boš v najboljšem primeru razbil avto, v najhujšem pa še sebe. Zaradi par 10€
Poleg vseh karakteristik je potrebno vedeti tudi za kvaliteto izdelave. Npr. Bridgeston/Firestone se zelo izogibata garancijskim pravilom. Veliko gum ima vertikalno odstopanje, kar pomeni tresenje pri višjih hitrostih. In naši zastopniki samo dvignejo roke ter te prepustijo, da se sam bodeš z njimi.
a bi lahko nekdo razložil tole tabelo. če gledaš procente , se nikaor ne morem dokopati do številke 100 ampak so nekako stalno več kot 100% za nek delček ocene. zato mi ne gre skupaj recimo primerjava prvo uvrščene goodywar-ove… ...prikaži več gume in desete po vrstijo Nexen, ki na mnogih odsekih potolče goodyear-ko, na koncu pa ima delne in skupni rezultat tako slab. ne razumem tudi zakaj je lahko splavanje tako dober rezultat, bočno na mokri pa katastrofa. in manjka še eno . CENA.
Nič ni čez 100%. Torej, varnost je 70%, okolje pa 30% skupne ocene. Varnost se naprej deli na suho cesto - 40% in mokro - 60%, skupaj torej 100% ocene varnost, ki predstavlja 70% skupne ocene. Potem se suha cesta… ...prikaži več naprej deli na udobje, vodljivost in zaviranje. Če sešteješ % zopet dobiš 100% suhe ceste, ki predstavlha 40% varnosti, ki predstavlha 70% skupne ocene...... Razumljivo?
In cena je nepomembna, če je razlika max 20€ po gumi, ki jih potem voziš vsaj 4 leta.
r_d hvala za razlago. zdej ena guma naredi 70k km druga malo čez 20k,torej lahko z eno prišparaš za 3 druge, kar ni 20 eurov. je pa takole pri gumah, kar jest vem, bol ko jemehka,udobna in kvalitna prej profil… ...prikaži več zgine. in tista, ki traja večno, ponavadi je kot kolesel z kmečkega voza. saj veš z železnim kolotekom.
Tista, ki je tako trda, bo trajala samo do prvega ostrega ovinka. Če nimaš ravno 245/35 r19 ali kaj podobnega, kupiš Continental in imaš mir.
a do prvega ovinka ?
Sej veš kaj mislim. Ne boš se obdržal v ovinku z gumo kot si jo opisal, ker nima oprijema. In pol boš v najboljšem primeru razbil avto, v najhujšem pa še sebe. Zaradi par 10€
@rd2dmk2 Odpri si rezultat testa na AMZS strani in bo vse na tabeli tudi cena.
Amzs se nikol testa ni delal, zgor prepise od drugih! In te dimenzije k se objavljajonpri nas…khm no sej nismo vec v dobi soenk!
Amzs je malo večji kot misliš,ni samo slovenski