Olje se menja na 20kkm in brez težav lahko mine tudi dve leti. Pri 15kkm ga je itak treba doliti vsaj 0,5 litra ali celo liter in se celotno olje s tem precej osveži. Vedno pa mora biti prisotna tudi zdrava pamet.
men bolj od servisnega intervala zanima, kaj mi na servisu nalijejo v avto. večinoma imajo servisne delavnice in sod z oljem, pa gre to v vse avte, in so delavnice kjer servisirajo dacie in nisane pod isto streho. in kot… ...prikaži več drugo. še v diskontih se da dobit zelo kavalitetna olja za ceno 4eure/l, ko pa prideš na servis je cena takoj večja od 8euro/l.
Če prideš k mehaniku s svojim, nekje poceni kupljenim oljem je to tako, kot bi prišel v restavracijo s svojim zrezkom. Olja v sodih so enaka ali boljša od tistih v plastenkah, le da za serviserja zaradi količine pridejo ceneje… ...prikaži več in še odpadne embalaže nima nič.
Olje se menja na 20kkm in brez težav lahko mine tudi dve leti. Pri 15kkm ga je itak treba doliti vsaj 0,5 litra ali celo liter in se celotno olje s tem precej osveži. Vedno pa mora biti prisotna tudi zdrava pamet.
men bolj od servisnega intervala zanima, kaj mi na servisu nalijejo v avto. večinoma imajo servisne delavnice in sod z oljem, pa gre to v vse avte, in so delavnice kjer servisirajo dacie in nisane pod isto streho. in kot… ...prikaži več drugo. še v diskontih se da dobit zelo kavalitetna olja za ceno 4eure/l, ko pa prideš na servis je cena takoj večja od 8euro/l.
Če prideš k mehaniku s svojim, nekje poceni kupljenim oljem je to tako, kot bi prišel v restavracijo s svojim zrezkom. Olja v sodih so enaka ali boljša od tistih v plastenkah, le da za serviserja zaradi količine pridejo ceneje… ...prikaži več in še odpadne embalaže nima nič.