Gospod je lastnik podjetja, ki se preživlja z električnimi vozili. Je eksistenčno odvisen od njihovega uspeha. Kot gorečega privrženca elektrike ga novinarji ne morejo predstavljati v smislu "neodvisnega strokovnjaka".
"Gospod je lastnik podjetja, ki se preživlja z električnimi vozili. ".............. ADAC pa je organizacija z zaledjem v nemški avtoindustriji, ki odkrito vleče z njimi v dizelski aferi in ki ni znala in/ali hotela sama odkrit goljufije, čeprav je že… ...prikaži več nekaj let prej furala svoj Oekotest! Se ne strinjam s Pečjakom da Nemci delajo vse da bi dizla rešili; bolj izgleda da ga rajši ubijejo kot da bi popravili goljufivo prodane avte, kar bi jih predvidoma stalo 1-3k€ po avtu.
Samostojna individualna mobilnost,nikoli ne bo več tako poceni kot je sedaj in to je potrebno z vso elektrifikacijo poudariti.Energetsko si ne moremo obetati,da bomo polnili avtomobile z veterno energijo iz Nemčije, ker vsakdo ve da so omejitve na prenosnih poteh,… ...prikaži več takoj za tem v distribuciji.Prihodnost,kot si jo predstavlja politika pod vplivom E-lobijev je sicer možna,vendar pa nas bo pošteno udarila po žepih,nekatere pa potisnila na družbenosocialno dno. Čudim se le zakaj ni več vozil na plin?
Z zaostankom ampak danes je nekaj stvari jasnih tudi E-navdušencem: 1. elektrika za polnjenje e-vozičkov bo za vas čedalje dražja (in prav je tako); 2. zaradi nevarnosti razpada e-omrežij se bodo polnilne postaje izklapljale (torej bo lahko pot na morje… ...prikaži več za vas trajala in trajala in trajala-kot s fičkom); 3. v primeru nesreče bodo gasilci najprej brali navodila; 4. in še kup ostalih sr... .
Gospod je lastnik podjetja, ki se preživlja z električnimi vozili. Je eksistenčno odvisen od njihovega uspeha. Kot gorečega privrženca elektrike ga novinarji ne morejo predstavljati v smislu "neodvisnega strokovnjaka".
"Gospod je lastnik podjetja, ki se preživlja z električnimi vozili. ".............. ADAC pa je organizacija z zaledjem v nemški avtoindustriji, ki odkrito vleče z njimi v dizelski aferi in ki ni znala in/ali hotela sama odkrit goljufije, čeprav je že… ...prikaži več nekaj let prej furala svoj Oekotest! Se ne strinjam s Pečjakom da Nemci delajo vse da bi dizla rešili; bolj izgleda da ga rajši ubijejo kot da bi popravili goljufivo prodane avte, kar bi jih predvidoma stalo 1-3k€ po avtu.
Samostojna individualna mobilnost,nikoli ne bo več tako poceni kot je sedaj in to je potrebno z vso elektrifikacijo poudariti.Energetsko si ne moremo obetati,da bomo polnili avtomobile z veterno energijo iz Nemčije, ker vsakdo ve da so omejitve na prenosnih poteh,… ...prikaži več takoj za tem v distribuciji.Prihodnost,kot si jo predstavlja politika pod vplivom E-lobijev je sicer možna,vendar pa nas bo pošteno udarila po žepih,nekatere pa potisnila na družbenosocialno dno. Čudim se le zakaj ni več vozil na plin?
Če pade poraba tekočih goriv za 20, 30% bo država pač morala nekje drugje dobit denar, vse gre itak iz naših žepov....
Pri nas je vedno več gurujev in šamanov, zato pa smo v 3 p.m. Nemci pa zaostali v razvoju?! To lahko izusti le bedak.
Zopet slobenec najbolj pameten na svetu zato pa smo tu kjer smo
Z zaostankom ampak danes je nekaj stvari jasnih tudi E-navdušencem: 1. elektrika za polnjenje e-vozičkov bo za vas čedalje dražja (in prav je tako); 2. zaradi nevarnosti razpada e-omrežij se bodo polnilne postaje izklapljale (torej bo lahko pot na morje… ...prikaži več za vas trajala in trajala in trajala-kot s fičkom); 3. v primeru nesreče bodo gasilci najprej brali navodila; 4. in še kup ostalih sr... .