Na testni progi v italijanskem Nardu je limuzina, ki tudi spada pod okrilje znamke iz Stuttgarta, drvela s hitrostjo kar 330,6 km/h.
Dvanajstvaljni 6,3-litrski bi-turbo motor v limuzini so predelali in mu moč z originalnih 405 kW (550 KM) povišali na 537 kW (720 KM), navor pa znaša kar 1.100 Nm navora. Takšne zmogljivosti so inženirji med drugim dosegli s posebno odmično gredjo s podaljšanim hodom in povečano prostornino motorja, ki je v prvotni verziji znašala 5,5 litra. Prilagojena sta tudi celotna turbo in izpušni sistema, za pravilno delovanje celotnega pogona pa je bila določenim potrebam prilagojena tudi elektronika, ki motor brutalnosti navkljub ohranja znotraj direktiv okolijskega standarda Euro IV. Seveda so odpravili tudi standardno elektronsko blokado pri 250 km/h.
Moč se z motorja prenaša na zadnji kolesni par prek ojačanega petstopenjskega avtomatskega menjalnika. Prilagoditi je bilo seveda potrebno tudi podvozje (znižano za 15 mm) in zavore, na limuzino pa so pritrdili pnevmatike dimenzij 275/40 R21 spredaj in 315/35 R21 zadaj. Brabus je svoj pečat pustil tudi v notranjosti, kjer bogatim kupcem ponuja lastno izbiro materialov in obilico avdio-vizualnih pripomočkov, med drugim tudi integrirani notesnik in omrežje W-LAN.
Treba je dodati, da je Brabus zrušil lastni hitrostni rekord, saj je leta 2005 z
maybachom 57 že drvel s hitrostjo 314 km/h. Takrat je vozilo poganjalo le 471 kilovatov (640
KM).