Pogosto pa se da problem rešiti z domiselnim pristopom.
Prvi korak
Ocenite razmere. Zabeležite si dolžino odmorov za kavo in kosilo. Preverite, ali delo ostaja
neizvedeno in ali so projekti zaradi delavčeve lenobe ogroženi.
Drugi korak
Soočite se z zaposlenimi, ko imate dovolj dokazov. Pogovorite se z njimi in jih povprašajte
po razlogih za slabo delo ali odsotnost. Ugotovite, ali obstaja objektiven razlog za lenobo.
Tretji korak
Postavite dejanske cilje in roke, ki jih mora zaposleni izpolniti. Redno preverjajte, ali
dosega cilje. Zaposleni morajo razumeti, da lahko izgubijo službo, če ne bodo izpolnjevali vaših
pričakovanj.
Četrti korak
Zaposlenemu priskrbite vsa orodja, ki jih potrebuje za izpolnitev naloge. Pogosto zaposleni
niso leni, samo nimajo pravih orodij. Poskrbite, da so računalniki in druga orodja dovolj dobra, da
zaposleni lahko nalogo opravi dobro in v ustreznem času.
Peti korak
Spodbujajte zaposlene k postavljanju organizacije in prioritetnih nalog. Včasih se zaposleni
v kupu nalog samo ne znajdejo in se zato zdijo leni.
Šesti korak
Sestanite se z zaposlenim po izteku roka za izvedbo naloge. Pogovorita se o napredku, ki je
bil storjen, in o področjih, ki bi jih moral še izboljšati. Na žalost je to tudi čas, ko je treba
zaposlenega odpustiti, če ni pokazal nobenega napredka.
Sedmi korak
Za naprej določite periodična srečanja, na katerih boste opravljali redne preglede
opravljenega dela z zaposlenimi. S tem jih boste spodbudili k delu.
Pomembno!
- Z zaposlenim se vedno sestanite na samem. Nihče ne želi biti izpostavljen, ko se ga ocenjuje.
- Leni delavci imajo negativen vpliv na moralo v pisarni, zato ne odlašajte z reševanjem težave.