Vlada je razrešila predsednika uprave Družbe za avtoceste v RS Rajka Siročiča. Na njegovo mesto je imenovala Tomislava Nemca, načelnika ljutomerske upravne enote.
Poleg tega je razrešila tudi člana uprave Darsa
Abdona Peklaja, v upravo pa namesto njega imenovala župana Škofljice
Boštjana Riglerja. Na doslej prazno mesto namestnika predsednika uprave je
imenovala docenta na mariborski ekonomsko-poslovni fakulteti
Žana Jana Oplotnika. V upravi Darsa pa še naprej ostaja
Aleš Hojs. Po besedah ministra za promet
Radovana Žerjava so z zamenjavo in imenovanjem novega vodstva sestavili
kompetentno ekipo.
"Z Nemcem dobivamo odličnega vodjo poslovnih procesov, z Oplotnikom odličnega finančnega
strokovnjaka, ki je že zdaj svetoval upravi Darsa, z Riglerjem pa strokovnjaka na področju
gradbeništva," je dejal.
Siročiču tudi odškodnina
Siročič, ki mu po Žerjavovih besedah pripada odpravnina v višini šestih mesečnih
plač, razrešitve za zdaj ne želi komentirati. Minister Žerjav je sicer zamenjavo uprave Darsa
napovedal že pred časom, čeprav ta po njegovem mnenju ni naredila napak. Je pa bila uprava Darsa
pod Siročičevim vodstvom pod velikim pritiskom medijev, pod katerim ne more nobena uprava delati
normalno, je takrat pojasnil Žerjav.
Številne kritike prejšnjega vodstva
|
Med razlogi za zamenjavo vodstva Darsa naj bi bila nesreča na ljubljanski
obvoznici, ki se je zgodila tudi zaradi slabo označenih avtocestnih gradbišč. © Gasilska
brigada Ljubljana
|
|
Dars je bil v zadnjem času tarča številnih kritik na račun prevelike porabe
davkoplačevalskega denarja in slabo označenih avtocestnih gradbišč. Razrešitev
Siročiča
je prometni minister
Radovan Žerjav
napovedal sredi oktobra, čeprav uprava Darsa po njegovih besedah ni
delala napak.
"Dars je pod velikim pritiskom medijev, nobena uprava pa pod takšnim pritiskom ne more delati
normalno. Če je kdo pod pritiskom, lahko naredi kako nepremišljeno potezo, to pa želimo
preprečiti,"
je takrat razloge za zamenjavo nanizal minister. Neuradno pa je tokratni namen
zamenjav na Darsu predvsem to, da bi se največjemu graditelju avtocest, ljubljanskemu SCT,
pristrigla krila in bi se ustavila dosedanja praksa prvega moža SCT
Ivana Zidarja
, ki je z aneksi k pogodbam močno povečeval stroške avtocestne
gradnje pri projektih, kjer je SCT zmagal na razpisu prav zaradi nizke ponujene cene.