Pa vendarle je na spletu kar bogata ponudba vsebin, ki naj bi vroče glave pripravile na prejetje
"orožnega lista" (vozniškega izpita) in resničen "boj" na cesti.
Varna vožnja
Pred kratkim so se podobnega projekta lotili pri podjetju Enki, kjer so v
sodelovanju z ministrstvom za promet, svetom za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, avtošolo
ter pokrovitelji na stežaj odprli dveri spletnega portala www.varna-voznja.si.
Zelo ambiciozno zastavljena elektronska učilnica je namenjena vsem voznikom, tudi bodočim. Ti
bodo s pomočjo simulacij vožnje na nov, svež in mnogo bolj realističen način prišli do novih znanj.
Gre za zakladnico znanja, ki uporabnike veliko bolj kot doslej vključuje v dogajanje in spodbuja k
sodelovanju tako pri učenju kot informiranju najširše skupnosti. Ta lahko namreč le kot celota
odpravi slovensko cestno morijo. Ali kot pravijo ustanovitelji:
"Dovolj je umiranja na cesti! In če s tem projektom preprečimo vsaj eno nesrečo, nam je
uspelo."
Elektronsko vozlišče
Za pravo elektronsko središče vseh praktičnih podatkov o opravljanju izpita in
strokovnih preizkusih cestnoprometnih predpisov sicer še vedno velja portal www.vozniski-izpit.com.
Pravzaprav gre za vozlišče večine slovenskih avtošol, pravo elektronsko skupnost, v kateri lahko
vsakdo prek strokovnih sogovornikov, vprašalnikov, izpitnih pol ali nadaljnjih stikov najde
odgovore na vprašanja, ki mu rojijo po (kmalu) vozniški glavi. Zelo podobno deluje tudi spletna
stran www.avtosole.com, ki ponuja plačljive preizkuse CPP.
Zahtevnejši uporabniki lahko oddeskajo tudi na stran www.testicpp.si/cpp-pole.html, kjer jim
za minimalno plačilo ponujajo preizkuse CPP in prve pomoči. Te opravljajo na območnih združenjih
Rdečega križa Slovenije, ki so zbrana na www.rks.si/sl/. Seveda pa je vse to samo elektronska pomoč
voznikom; vse preizkuse je še vedno treba opraviti osebno.
60
ogledov
Elektronska učilnica vožnje
Od puhobrade mladine, ki pred opravljenim vozniškim izpitom večino znanja pridobi z računalniškimi igricami ali med "driftanjem" po parkiriščih in krožiščih BTC-ja, je težko pričakovati kakšno višjo vozniško kulturo.