Minister za promet je razpustil dvanajstčlansko komisijo, ki se je na temo obratovanja zapornic na železniških prehodih sestala kar 56-krat.
Od omenjenih dvanajstih ljudi, ki so se 56-krat sestali pod vodstvom magistra Ota Mikuliča , bi bilo moralno, da stroške, ki so jim bili povrnjeni, vsaj za pol sej vrnejo, je povedal minister, saj deluje le dvanajst zapornic, interni dogovor pa je bil, da bo v dogovorjenem roku delovalo vseh 29 zapornic v državi, ki so že postavljene. Na vprašanje, ali je ugotovil, zakaj tako dolgi postopki, je Žerjav povedal, da je to sicer zaradi varnosti, vendar so po njegovem mnenju postopki za vključitev zapornic v obratovanje predolgi.
Od danes tako deluje dvanajst zapornic od Pušencev v ormoški občini do Grlave v občini Ljutomer. Med agencijo za železniški promet in Siemensom je bila sklenjena pogodba v višini približno 16 milijonov evrov za modernizacijo signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav na progi Ormož–Murska Sobota, kar pomeni vgradnjo sodobnih naprav na postajah Ivanjkovci, Ljutomer in Lipovci, elektronske avtomatske naprave na 18 prehodih in vzpostavitev centra vodenja prometa v Mariboru, od koder bo potekalo avtomatsko vodenje prometa na progi Ormož–Hodoš, je še povedal minister in dodal, da bodo zapornice na preostalih šestih prehodih v občinah Veržej, Beltinci in Murska Sobota začele delovati v prihodnjih dneh.
Letos so bili dokončno urejeni tudi nivojski prehodi v Depali vasi in Cirkovcah na progi Pragersko–Ormož ter v Ivančni Gorici na progi Ljubljana–Novo mesto.