Plovilo, dolgo 13,60 metra (45 čevljev), spada med tako imenovane performance cruiser jadrnice, ki so namenjene tako dirkaškemu rezanju valov kot tudi uživaškemu križarjenju.
To je že tretja jadrnica tega tipa iz Elana po modelih 340 in 410. V Begunjah so pri njenem razvoju znova uspešno sodelovali z oblikovalcem Robom Humphreysom. Dolžina vodne črte je 12,52 metra, izpodriv 11.300 kilogramov, ugrez pa od 2,05 do 2,60 metra. Njene glavne prednosti so dvolistni krmilni sistem, ki tudi v težkih vremenskih pogojih omogoča natančno krmiljenje, integrirani kosnik in navijalec prednjega jadra, skrit v palubo. Vidljivost je zelo dobra, za pogon med brezvetrjem pa skrbi motor s 55 kw (75 KM), ki ima na zalogo 203 litre goriva.
Veter se ima kam upreti
Jadrnica je izdatno pripravljena na veter. Glavno jadro meri 61,4 kvadratnega metra, genoa
63, gennaker pa 201,36 kvadratnega metra. Slednjega je mogoče uravnavati tudi z uvlačljivim
spritom, kar ob globoki kobilici in boljšem izkoristku vodne črte ob nagibu plovila še poveča
plovne sposobnosti. Tukaj so še možnost pritrditve spray hooda, miza, pritrjena v kokpit in
hidravlični most.
Ker je nova elanka tudi jadrnica za križarjenja, je dobro poskrbljeno tudi za udobje potnikov. Kupci lahko poleg uporabljenega dekorativnega lesa v notranjosti izbirajo med izvedenkama s tremi ali štirimi kabinami, odvisno od števila posadke. V primeru treh dvoposteljnih kabin je ena v premcu, dve pa na krmi, prostor za morebitno četrto enoposteljno pa so razvijalci našli na račun manjše sprednje kabine in sprednjih toaletnih prostorov. Notranjost jadrnice je prostorna, svetla in udobna ter ponuja veliko odlagalnih površin. Tu je tudi salon za druženje s sedežno garnituro, postavljeno v obliki črke U. Toaletna prostora sta dva, za gašenje žeje pa je namenjenih 444 litrov vode.
V Begunjah so zelo zadovoljni s prvimi odzivi javnosti, saj so v Genovi že ob predstavitvi prototipa dobili več naročil, poželi pa še več odobravanja, kar dokazuje, da so postavili nova merila v razredu jadrnic dolžine 45 čevljev. Izdelava se je uradno začela na začetku novembra.