Bralke in bralce Žurnala24.si smo med drugim povprašali, katere lastnosti so jim pri avtomobilu najpomembnejše. Rezultati niso presenetljivi.
Več kot 71 odstotkov anketirank je odgovorilo, da jim pri avtu največ pomeni varnost, medtem ko je na varnost stavilo 39 odstotkov moških. Da je varnost izjemnega pomena, se zavedajo tudi pri Audiju, nov dokaz je Audi A3 Sportback, ki ga odlikujejo napredne in najnovejše tehnologije.
Pri Audiju poudarjajo, da je novi Audi A3 Sportback precej varnejši, veliko boljše pa so tudi njegove vozne lastnosti. Pridobil je namreč vse najnovejše varnostne asistenčne sisteme in tehnologije, vključno s tehnologijo car-2-X. Ta omogoča komunikacijo z ostalimi naprednimi vozili na cesti in tudi z infrastrukturo.
Pravi balzam za vožnjo so različni opcijski asistenčni sistemi, ki poskrbijo za dodatno varnost pri spremembi voznega pasu, pospeševanju in zaviranju. Opcijska asistenca za stranski promet pri vzvratnem odparkiranju z zvočnimi signali in zavornim sunkom pa zanesljivo opozori na ostale udeležence v prometu.
Kot voznica se lahko zanesete na zadrževanje vozila v voznem pasu. Če boste pozabile na držanje volanskega obroča, vas bo avto hitro in glasno opozoril. Radarski tempomat je zelo dobrodošel v mestu, saj tudi sam ustavi in spelje.
Največja novost tega vozila je sicer digitalizacija v vseh pogledih, tako v dizajnu kot funkcionalnosti in notranjosti.
Za dodatno varnost tudi klasična stikala in LED-žarometa
Novi Audi A3 Sportback razveseljuje tudi s konvencionalnimi stikali v notranjosti, ki upravljajo klimatsko napravo in nekaj drugih naprav v avtomobilu. Med vožnjo je tako prihranjena kakšna nepotrebna izguba pozornosti, saj nam ni treba brskati med meniji na osrednjem zaslonu.
Za dodatno varnost poskrbita še serijska LED-žarometa, saj omogočata dobro vidljivost v vseh razmerah. Opcijska matrična LED-žarometa predstavljata naslednjo stopnjo ter zagotavljata svetlo in homogeno osvetlitev cestišča.
Slikovita paleta kovinskih barv
Navdušuje tudi njegova atletska zunanja podoba, ki ohranja poznano Audijevo obliko in eleganco, v primerjavi s predhodnikom pa je novi Audi A3 Sportback v vse mere nekoliko zrasel. Sprednji del sicer sledi najnovejšim modelom znamke Audi, zato ima ostrejše žaromete z matrično tehnologijo in bolj mišičast pokrov motorja z izstopajočimi stranskimi odprtinami za dovod zraka.
Ženske smo povprašali tudi, kako pomembna jim je barva vozila. Kar 34 odstotkov žensk je dejalo, da jim je barva avtomobila zelo pomembna, več kot 45 odstotkov pa, da jim je barva avtomobila pomembna. Barva avtomobila je sodeč po naši anketi manj pomembna 18 odstotkom žensk. Da jim je za barvo avtomobila vseeno, pa je odgovorilo manj kot tri odstotke žensk v anketi.
Novi Audi A3 Sportback bo s svojo paleto kovinskih barv zadovoljil želje vsake ženske, saj ima na voljo kar osem različnih kovinskih lakov.
Izbirate lahko med atolsko modro, floretsko srebrno, ledeniško belo, Manhattan sivo, mitično črno, navarsko modro, pitonovo rumeno in tango rdečo barvo. Med kovinskimi laki je bila za ženske v naši anketi najljubša Manhattan siva barva (na fotografiji spodaj), sledili sta ji ledeniško bela in navarro modra barva.
Privlačna notranjost
Notranjost novega Audija A3 Sportback je bila temeljito spremenjena in predstavlja popolnoma drugačno armaturno ploščo z 10,25-palčnim virtualnim prikazovalnikom Audi. Zaslon multimedijskega sistema je velik kar 10,1 palca in je precej naprednejši od zaslona prejšnje generacije.
Tam, kjer je bila v prejšnjem Audiju A3 mehko zaobljena plastika zgornjega dela armaturne plošče, je zdaj polno ostrih oblik, med katerimi izstopata prej omenjen velik zaslon infozabavnega sistema in zaslon digitalne armaturne plošče. Zaslon se sicer ne nahaja nad armaturo, ampak ga imamo še vedno lepo integriranega v sredini. Kot smo že omenili, pa ima novi Audi A3 pod zaslonom multimedijskega sistema MMI običajne gumbe, ki omogočajo hiter dostop do najpogostejših nastavitev avtomobila.
Kabina je prostorna in udobna, sedeži odlično opravljajo svoje delo, funkcionalnost pa je konvencionalno kombilimuzinska, kar pomeni, da se naslonjalo zadnje klopi zloži v dno prtljažnika, ki razpolaga s 380 osnovnimi in 1.200 povečanimi litri. Tako je dovolj prostora za vsak namen.
V notranjosti se sedi nekoliko nižje kot v predhodniku, odlična je tudi vozna dinamika. Zahvaljujoč opcijskemu štirikolesnemu pogonu quattro, opcijskemu progresivnemu krmiljenju in sistemu Audi drive select, se boste lahko podali na skoraj vsako pot v vseh vremenskih razmerah.
Še prijaznejši do okolja
Notranjost novega A3 tvori več kot sto recikliranih plastenk. Audi znotraj svoje zavezanosti k ohranjanju okolja namreč predstavlja nove sedežne prevleke, ki so v 89 odstotkih narejene iz reciklirane plastike. Do okolja je prijaznejši tudi z nižjo porabo, skupna poraba goriva je za kombinirano vožnjo 5,7 – 4,4 (l/100 km). Emisije CO2 (g/km) za kombiniran način vožnje: 147 – 115 (WLTP).