Krizno obdobje dolgih čakalnih dob za nove modele znamke BMW naj bi se končalo še letos. To je napovedal izvršni direktor nemške premijske znamke Oliver Zipse.
Trenutno je čakalna doba za električni i4 M50 15 do 18 mesecev, devet do dvanajst mesecev se čaka na električna modela iX in i7, šest do devet mesecev za električni iX3. Tako navajajo pri spletnem portalu za primerjavo vozil Carwow, kjer označuje dobavne roke za izbrane popolnoma električne modele BMW. To že dolgo moti potencialne kupce BMW. A to se bo izjavah šefa BMW Oliverja Zipseja kmalu spremenilo. Na vprašanje spletnega portala Automobilwoche je Zipse dejal, da kljub še vedno napetim razmeram na področju dobave vozil kupcem pričakuje precejšnjo sprostitev.
Zipse je pojasnil: "Opažamo vidno zmanjšanje dobavnih rokov. Povečujemo zmogljivosti, kar pomeni krajše čakalne dobe." Zipse pravi, da so dolgi dobavni roki tudi dokaz, da je po njihovih izdelkih povpraševanje veliko, a hkrati dodaja, da je že štiri mesece čakanja na vozilo predolgo.
Popustov ne bo
Na konferenci Welt am Sonntag “Better Future Conference” je tudi Audijev šef Markus Duesmann obljubil, da bodo dobavni roki skrajšani. Obljubil je celo, da bodo vsakemu, ki bo v prihodnjih tednih pri Audiju naročil vozilo, jamčili, da ga bo dobil do konca leta, piše Autmobilwoche.
BMW bo pri snovanju cen ravnal previdneje kot v preteklih dveh letih. Finančni direktor Nicolas Peter je novinarjem dejal: "Letos bomo to storili drugače, selektivno, kjer je to smiselno, vendar veliko bolj zmerno, kot je bilo to v letih 2021 in 2022. Splošni pogoji so se preprosto spremenili. Kjer pa bo to smiselno, bomo zagotovo prilagodili eno ali drugo ceno."
Popustov naj ne bi bilo, pa čeprav konkurenčna Tesla s spreminjanjem cen močno vpliva na trg električnih vozil. "Zelo skrbno razmišljamo o cenah naših vozil. Cen ne bomo znižali," pravijo pri BMW. To velja tudi za Kitajsko, kjer se je BMW v prvem četrtletju boril z rahlim padcem prodaje. "Toda to se že spreminja," je dejal Nicolas Peter in dodal: "Če upoštevate april, potem na Kitajskem že rastemo."