Po požaru trajekta Fremantle Highway, v katerem je umrl član posadke, 22 pa je bilo ranjenih, so ladjo uspešno pripeljali do obale. V nizozemskem pristanišču Eemshaven potekajo dela za rešitev in zagotovitev varnosti ladje.
Veliko pogorelih avtomobilov je sicer še na krovu ladje, vendar pa so začetni izsledki preiskave že znani. Kljub prvotnim špekulacijam se je izkazalo, da električni avtomobili s polnimi baterijami niso bili vzrok za izbruh požara. Na ladji je bilo sicer skoraj 3.800 avtomobilov, okrog 500 od njih je bilo električnih. Ladja je bila na poti iz nemškega pristanišča Bremerhaven v Singapur, v času izbruha požara pa je bila v bližini zahodnofrizijskega otoka Ameland v Vatskem morju.
Industrijski portal Automotive Logistics na osnovi nizozemskih poročil piše, da je raziskava pokazala, da so bili vsi električni avtomobili nedotaknjeni in jih zato izločijo iz raziskave kot potencialni vzrok za izbruh požara. Šef reševalne ekipe Boskalis je povedal, da so vsi e-avti v dobrem stanju in popolnoma mobilni.
Največ škode je po drugi strani na zgornjih štirih od dvanajstih palub. Do njih je težko dostopati, z njih niti ne morejo raztovoriti avtomobilov, saj so se številni zaradi ekstremne vročine "zlili" s konstrukcijo ladje. Tudi pri avtomobilih, ki jih že previdno raztovarjajo, obstaja tveganje, da ponovno zagorijo. Vzrok za požar še vedno ni znan.
Ladja bo v Eemshavnu ostala vsaj do 14. oktobra, nanjo pa bodo prišli tudi strokovnjaki proizvajalcev vozil, ki so bila na krovu. Med njimi so tudi predstavniki Volkswagna, BMW-ja in Mercedesa-Benza.
Ni res, da je uradno! Na internetu so se pojavili članki, ki so trdili, da so vsi električni avtomobili nepoškodovani, kar ni res. Že ne prvih fotografijah zgorelih avtomobilov je jasno, da so med njimi tudi električni avtomobili. Še več,… ...prikaži več včeraj je prišel v javnost posnetek električnega avtomobila, ki se je vnel takoj, ko so avtomobil potegnili iz ladje.
Koliko milijonov so kaj elektroinspektorji pokasirali, da so stromarijo oprostili?!