Odlika prenovljenega 1,4-litrskega motorja TSI v golfu sedme generacije je zmožnost, da med manjšo obremenitvijo dva valja počivata in s tem bistveno manjšata porabo. Ko pa ju voznik potrebuje, se nemudoma vključita v vleko avtomobila in pripomoreta k skupni moči 103 kilovatov, s katero je golf zaradi premetene lahke gradnje pravi atlet.
- Svoje favorite med 20 finalisti lahko izberete TUKAJ.
Če vzamemo v ozir še nemško natančnost izdelave, opcijski menjalnik DSG, velik prtljažnik in tako rekoč premium udobje, ljudski avto še nikoli ni bil tako vsestransko všečen. Cena takšnega golfa je praktično poravnana z enako opremljenim vstopnim dizlom, ob precej večji dinamiki pa je normna poraba večja za manj kot liter. Tudi v praksi lahko ostane zelo nizko.
Osnovna cena po ceniku: 19.049 evrov
Izpust CO2: 110 gramov na prevoženi kilometer
Povprečna tovarniška poraba: 4,7 l/100 km
Varnost: 5 zvezdic (Euro NCAP 2012)
Odrasli: 94 odstotkov, otroci: 89 odstotkov, pešci: 65 odstotkov, varnostni sistemi: 71 odstotkov
Še več o VW golf 1,4 TSI ACT si preberite v testu.
Lažeš !!! 2.4 JTD pije 9.5 litra ob normalni vožnji !!! Takrat, ko pa zelo šparaš pa 7.5 litra !!! VW 1.9 TDI pa porabi vsaj 2 litra manj, kot tvoj 2.4 JTD !!!
men 2,4 JTD z vsemi petimi valji pije 6l ce se vozim tako kot si predstavljajo na VWpa 5.VW itak prevec pijejo vsi po vrsti.