To bo storil tako, da bo pričel tudi v TSI in TFSI motorje vgrajevati filter trdnih delcev, podobno kot to počne že pri dizelskih motorjih.
Trdni delci pri bencinskih motorjih so bili doslej zapostavljeni, saj ta tip motorjev v principu oddaja precej manj zdravju škodljivih delcev kot pa dizli. A razvoj ekoloških standardov napoveduje tudi zaostrovanje pri bencinarjih in koncern VW je verjetno tudi v želji, da popravi svoj imidž po aferi Dieselgate, zelo hitro napovedal vgradnjo nove tehnologije, ki pa seveda s seboj pripelje tudi pribitek h ceni proizvodnje in nato servisnih stroškov.
Prvi bencinski motor s filtrom bo 1,4 TSI, ki ga bodo od junija 2017 vgrajevali v suv tiguan. Sledili bo 2,0 TFSI v audiju Q5 in A5, do leta 2022 pa bo sledilo še sedem drugih modelov koncerna. Pri dizlih pa po poročanju Auto Expressa VW napoveduje, da bodo vsi prihodnji modeli v bodoče imeli napredni sistem prečiščevanja po tehnologiji SCR (adblue/sečnina).
dezurni@zurnal24.si
Sedaj ko so jih ujeli pri goljufanju s porabo nafte pri dizlih, bi pa bi radi popravili zelo slab vtis kar pri bencinarjih..
Res si inteligenten in pravi poznavalec.
vw ,audi lahko dajo 100 filtrov...... obična sranja od avtov hahahahah