BMW je z drugo generacijo prestižne serije 6 vztrajal šest let. V tem času je bilo po svetu prodanih 55 tisoč kabrioletov in kupejev, od tega je bilo v Sloveniji skupno prodanih okoli 150 primerkov. Podoben cilj so si pri BMW Slovenija zadali tudi s tretjo generacijo, ki na trg prihaja v še večjih dimenzijah, prestižnejša in tehnološko izpopolnjena.
Novinec je v primerjavi s predhodnikom zrasel za sedem centimetrov, štiri centimetre je pridobil v širino, za sedem centimetrov pa je daljša tudi medosna razdalja. Vse našteto govori v prid udobju potnikov, saj je prostora za noge dovolj tudi za dva odrasla potnika na zadnji klopi, a po preizkušenem le za krajše poti. Hkrati je BMW-jeva ekipa oblikovalcev pod vodstvom priznanega oblikovalca Adriana Van Hooydonka avtomobil znižala za dober centimeter, kar se odraža v še izraziteje športnih in dinamičnih linijah. Tako kot predhodnika ga boste na cesti spoznali po agresivno oblikovanem prednjem delu in velikih rešetkah hladilnika v obliki značilnih ledvičk BMW – "nos morskega psa".
Prvič s samostoječim ravnim zaslonom
V notranjosti so na novo razviti, lahki sedeži individualno nastavljivi. Zaščitni znak notranjosti ostaja k vozniku usmerjena razporeditev kokpita. Sredinski del armaturne plošče, ki vključuje nadzorni prikazovalnik krmilnega sistema iDrive, sredinske odprtine za zrak in krmilni gumbi za avdiosistem ter klimatsko napravo so elementi, ki so rahlo nagnjeni v smeri proti vozniku. Prestavna ročica in gumbi za parkirno zavoro, upravljanje platnene strehe in sistem Drive Dynamic Control so nameščeni na površini, ki se razprostira proti vozniku in ki se nahaja nižje od sovoznikovega dela sredinske konzole.
Prvič je predstavljen samostoječ nadzorni prikazovalnik z ravnim zaslonom, ki standardno prihaja v velikosti 7 palcev, zaslon pa se lahko poveča na 10,2-palčnega, če se uporabnik odloči za opcijski navigacijski sistem Professional.
Klasična platnena streha ostaja
BMW serije 6 Cabrio je na voljo z električno platneno streho. Pokončno, ogrevano steklo zadnjega okna je nameščeno neposredno za zadnjima sedežema in se lahko spušča ločeno od platnene strehe. Avtomatsko odpiranje in zapiranje platnene strehe se standardno aktivira s pomočjo uporabe gumba na sredinski konzoli. Postopek odpiranja traja 19 sekund, medtem ko se zapiranje konča v 24 sekundah. Obe aktivnosti se lahko vključita med vožnjo pri hitrosti do 40 km/h.
Kupcem sta na voljo dva bencinska motorja. BMW 650i Cabrio z V8-motorjem (300 kW/407 KM) in BMW 640i Cabrio z vrstnim šestvaljnikom (235 kW/320 KM). Oba motorja sta standardno združena z 8-stopenjskim športnim avtomatskim menjalnikom; Oba modela sta opremljena s tehnologijo BMW EfficientDynamics. To pomeni, da premoreta sisteme regeneracijo zavorne energije, električni servoojačevalnik volana (EPS), z avtomatskim, aktivnim krmiljenjem zračnih loput in funkcijo Auto Start/Stop … na voljo pa je še kopica visokotehničnih rešitev, od avtomatskega parkiranja do izbire nastavitve vzmetenja.
Cene za BMW 640i se začnejo pri 88.500 evrih, za 650i pa pri 111.500 evrih.