Premiumska znamka skupine PSA v bližnji prihodnosti načrtuje temeljito elektrifikacijo. Prihajajo tudi novi modeli.
Avtomobili znamke DS Autmobiles se s povprečno manj kot 80 grami proizvedenega ogljikovega dioksida na kilometer uvrščajo med okoljsko najbolj ugodne na evropskem trgu. A namesto množine bi morali uporabljati dvojino, saj sta v portfelju znamk trenutno zgolj dva križanca: majhni DS3 crossback in srednje veliki DS7 crossback. Prvi je namreč na voljo tudi kot električni, slednji pa z dvema priključno hibridnima pogonskima sklopoma, šibkejšim, ki poganja le prednji kolesi, in močnejšim štirikolesnim.
Vrnitev francoske premiumske limuzine
Zadeve se bodo kmalu spremenile, saj je znamka že predstavila svojo prihodnjo admiralsko ladjo, limuzino DS9, ki bo na ceste v serijski obliki zapeljala prihodnje leto. Petmetrska, limuzina bo po eni strani namenjena utrjevanju znamkine podobe dobavitelja kakovostne oblikovne zasnove in tehnike, po drugi strani pa bi radi z njo spet obudili tradicijo francoske premiumske limuzine, ki je v zadnjem času izginila iz ponudbe francoskih znamk.
Bi lahko torej DS9 postala službena limuzina francoskega predsednika, ki se je na zadnji inavguraciji moral zadovoljiti s križancem DS7 crossback? To bi bilo možno, saj so se v preteklosti francoski predsedniki že vozili v citroënu DS, ki velja za duhovnega prednika znamke DS Automobiles. V Franciji bi torej zanimanje za novo limuzino lahko bilo dovolj veliko, vprašanje pa je, če bo navdušila tudi voznike iz drugih držav. Kot kažejo izkušnje iz preteklosti, so se francoske limuzine v preteklosti na tujem vedno uveljavljale z določenimi zadržki. Limuzina DS9 bo sicer zasnovana na raztegnjeni platformi EMP2, enako kot DS7 crossback, zato bo omogočala tudi vgradnjo hibridnih pogonskih sklopov.
Elektrika v vseh modelih
S tem se bo vključila tudi v obljubo, da bo znamka odslej elektrificiran pogonski sklop ponudila v vseh svojih modelih. Leta 2023 bodo v ponudbo uvedli tudi neodvisno električno platformo eVMP, na kateri bodo odtlej snovali vse nove modele, od leta 2025 pa naj bi iz ponudbe izginili vsi modeli, ki jih poganjajo le motorji na notranje zgorevanje brez električnih pomočnikov.
Limuzina DS9 v svojem razredu naj ne bi ostala sama, saj ji bodo predvidoma leta 2022 dodali tudi križansko različico, ki so jo marca letos napovedali s s študijo aero sport Lounge. Križanec se bo verjetno uvrščal nekoliko više od limuzine in bi se lahko imenoval DS9 crossback, vendar pa so to za zdaj le ugibanja.
Po drugi strani bi rada bila znamka prisotna tudi v spodnjem srednjem avtomobilskem razredu, kjer bi lahko nastal novi DS4, ki bo tehnično izhajal iz novega citroëna C4. Poganjali ga bodo tako dizelski kot tudi bencinski motorji, prav tako pa lahko pričakujemo priključno hibridno in mogoče celo električno različico.