To pomeni, da bo švedska znamka v devetih letih ugasnila vse modele s termičnim motorjem in s tem tudi hibride. Novica gre z roko v roki napovedanim politikam na velikih evropskih trgih in tudi drugje, kjer postajajo avtomobili na bencin in dizel vse manj dobrodošli. V Veliki Britaniji bodo tako prav leta 2030 prepovedali prodajo vseh avtov, ki uporabljajo dosedanji termični motor, podobne načrte so napovedali v številnih drugih državah ali pa vsaj v nekaterih velemestih.
A hkrati Volvo vsaj v prihodnjih letih ne namerava investirati v avtomobile na vodik, saj Švedi v tej tehnologiji trenutno ne vidijo dovolj velikega potenciala niti pri kupcih niti pri infrastrukturi vodikovih polnilnic.
Druga pomembna novost, ki so jo obelodanili, pa so velike spremembe pri načinu prodaje svojih avtomobilov. Tako se bodo odslej močno posvetili prodaji avtov prek spleta, kar pa bo hkrati pomenilo tudi, da bodo precej poenostavili svojo ponudbo. Kje so našli uspešen zgled, ni težko uganiti - pri Tesli. Bodo pa ohranili tudi klasično prodajo prek predstavništev.
"Da bomo ostali uspešni, moramo zagotoviti dobičkonosno rast. Namesto, da bi investirali v poslovanje, ki odmira, smo se odločili investirati v prihodnost - električno in spletno," je povedal prvi mož Volvo Cars Hakan Samuelsson.
"Za avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem ni več možnosti dolgoročnega preživetja," je šefove besede podkrepil vodja tehnološkega razvoja Henrik Green.
Združitve s Kitajci ne bo
Volvo je februarja dokončno ovrgel načrte po združitvi s kitajskim avtomobilskim velikanom Geely. Istoimenski kitajski holding je sicer večinski lastnik znamke Volvo Cars, a so se vodilni na obeh straneh sveta dogovorili, da bodo raje vzpostavili tesno partnerstvo pri razvoju in prodaji prihodnjih avtomobilov, kar bo omogočilo velike finančne prihranke, a dovolilo ohranitev identitete znamk Volvo, Polestar, Lotus ...
No v tem primeru bom jaz pomahal Volvotu v slovo. Ze tako so namesto odlicnega 2.4 D5 zaceli notri dajati 2.0 mlincek.