Volkswagen je končno vstopil v segment malih SUV vozil oziroma križancev, kjer pri nas kraljuje model renault captur, s katerim je zapolnil vrzel v svoji ponudbi križancev in športnih terencev, kjer je bil do zdaj vstopni model T-roc. Prav B razred križancev, v katerem bo konkuriral novi volkswagen T-cross velja za enega najbolj rastočih prodajnih razredov v Evropi in Sloveniji.
"Menimo, da se bo delež vozil v SUV razredu v naslednjih desetih letih podvojil," je za Automotive News Europe že poleti povedal Volkswagnov šef za mala vozila Andreas Krueger. Vozilo je sicer zasnovano na MQB A0 arhitekturi za mala vozila.
Volkswagen z novim produktom nagovarja predvsem mlade družine in ljudi, ki živijo v urbanih področjih, kot največji adut pa predstavljajo izkoriščenost prostora, saj naj bi 4,11 metra dolg avto ponujal veliko prostora za noge potnikov na zadnji klopi in imel velik prtljažnik. Avto ima sicer medosno razdaljo 2,56 metra, prtljažnik pa meri zajetnih od 385 do 455 litrov (zadnja klop je namreč vzdolžno prilagodljiva), oziroma 1281 litrov, če so podrta naslonjala zadnje sedežne klopi. Ta je deljiva v razmerju 60/40. Dodatno prilagodljivost in prevoz daljših predmetov, pri VW izpostavljajo desko za na valove, omogoča poklopljiv naslon prednjega sopotnikovega sedeža.
Pri Volkswagnu so sporočili, da bodo do leta 2030 globalno ponujali že 30 športnih terencev oziroma križancev. Vsako drugo vozilo znamke VW bo verjetno SUV, trenutno je to le vsako peto vozilo, so sporočili iz podjetja.
V kabini bo možno izbrati popolnoma digitalne merilnike, vključno z velikim 8-palčnim sredinskim zaslonom v kabini. Možno bo brezžično polnjenje telefonov ali uporaba USB vtičnika, spredaj ali zadaj, imel bo prostoročni način vstopanja v vozilo in zagon motorja (keyless), led žaromete in radarski tempomat.
Pri VW so na predstavitvi v Amsterdamu, ki je potekala hkrati tudi v Šanghaju in Sao Paolu (T-cross je globalni model), poudarili, da so vozilu namenili suvovski dizajn, ki je edinstven v njihovi paleti SUV vozil oziroma križancev. Za evropski trg ga bodo izdelovali v Španiji, prodajali pa ga bodo tudi na Kitajskem, v Južni Ameriki in Indiji. Ne pa tudi v ZDA, saj pri VW menijo, da je vozilo premajhno za okus Američanov.
Pri T-crossu bodo na izbiro bodo trije prisilno polnjeni bencinski motorji (1,0 TSI in 1,5 TSI) z močjo od 70 do 110 kilovatov moči, na voljo naj bi bil tudi en dizelski TSI motor z 1,6-litra prostornine, DSG dvosklopčni menjalnik, ne bo pa različice s pogonom na vsa štiri kolesa.
Sledila bo še električna različica, Volkswagen bo leta 2020 predstavil I.D.Crozz.
V Evropo in Slovenijo prihaja prihodnjo pomlad, cena za nemški trg pa naj bi bila 17.975 evrov.
auto je fin kako se nemorete pri folcvagnu od povedati dizlom to je noro in v seriski opremi kdaj bo automatika plus je hibrid in bencin