Kot poroča Automotive News, vodilni v podjetju razlgabljajo o načrtu o bistvenem predrugačenju dosedanje organizacije koncerna, s čimer naj bi dosegli več samostojnega odločanja in hitrejšega prilagajanja razmeram na trgu, kar je bila zaradi toge piramidalne strukture doslej rak rana VW-ja. V osnovi načrt predvideva štiri holdinška podjetja.
V prvem, ki ga bo vodil donedavni BMW-jev menedžer Herbert Diess, bodo sodile znamke Volkswagen, Škoda in Seat in bo torej združevala "ljudske" velikoserijske avtomobilske znamke.
V drugem podjetju bodo združeni Audi, Lamborghini in Ducati, ki so bili že doslej zelo prepleteni, vodil jih bo dosedanji Audijev šef Rupert Stadler.
V tretjem podjetju bodo največji dragulji koncerna, znamke Porsche, Bentley in Bugatti, vodil jih bo Porschejev šef Matthias Mueller.
Četrti steber pa bo združeval komercialna vozila znamk VW, Scania in MAN, vodil jih bo Andreas Renschler, ki je prišel iz podjetja Daimler trucks.
Za zdaj še ni jasno, ali bodo obdržali ločene korporativne oddelke za prodajo, proizvodnjo in kitajski trg, katerim sta doslej načelovala Christoph Klingler in Jochem Heizmann.
V Volkswagnu načrtov, o katerih poročata Bloomberg in Reuters, niso želeli komentirati.
Voz skušajo spet obrniti navzgor
Pretrukturiranje sledi burnim dogodkom, ki so se v korporacijio vrstili v zadnjih mesecih in kulminirali v sporu med prvima človekoma koncerna, predsednikom nadzornega sveta Ferdinandom Piechom in generalnim direktorjem Martinom Winterkornom.
Iz spora je kot zmagovalec izšel slednji, saj so ostali vodilni možje še vedno v veliki meri družinskega koncerna Piechu obrnili hrbet, kar je povzročilo njegov umik iz vseh funkcij. Očitno so takrat prižgali tudi zeleno luč za konkretne reforme v koncernu, ki iz meseca v mesec zadnja četrtletja globalno beleži predvsem padec prodaje, medtem ko njihovim nemškim rivalom BMW in Mercedes-Benzu posli cvetijo.
dezurni@zurnal2.si